Bare sex.. durf je dat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee
Ben je werkloos of gewoon full-time forumheld? met je 2300 berichten 😂

Man man jullie hebben echt niks te doen. Mensen bekritiseren in een topic over bare seks. Deel je ervaring of houd je mond
Ofwel ben jij fantastisch, maar ik vrees dat het ook zou kunnen zijn dat je gewoon een fantast bent. :LOL:

Ik heb in elk geval geen foto's op een boot of van een chique restaurant nodig (wat een klucht) om vrouwen te imponeren. Dat is typisch iets voor holle mensen die met veel uiterlijk vertoon hun lege doos proberen te verbergen. Deze beweringen steunen op mijn ervaringen met mensen. En je wou toch ervaringen, niet?

Kritiek leveren op verdoken reclame voor bare seks met sekswerkers, is overigens een zaak die zeer veel meer zou moeten gebeuren. Wie zijn mond daarover houdt, is een gevaar voor de sector.

Soms heb ik het gevoel dat het NZC forum vooral door schilders gebruikt wordt.

Hoeveel kamers die mannen witten, niet normaal. En soms zelfs ook de kinder- en achterkamers.
Zij zijn wel heel erg begaan met het algemeen welzijn. Ze doen veel goede werken. Je leest overal over hun donaties. Interne donaties lijken eerder de regel dan de uitzondering te zijn.

Dat is een uitleg die gewoon op niets slaat en die simpelweg gebruikt wordt om de zaken wat te omfloersen en het nadenken over de kern van de risico's te ontlopen.
Met deze uitleg probeer ik nogmaals uit te leggen dat er verschillende gradaties zijn in de risico's die je kan nemen. Het is aan een ieder om voor zichzelf te bepalen wat hij te winnen of te verliezen en daarmee afwegingen te maken omtrent de veiligheidsmaatregelen.
Ik heb voor mijzelf ook een risicoanalyse doordacht dus dat ik dit zeg om niet na te hoeven denken over de risico's slaat nergens op.
Het tegendeel is waar.

Ik heb voor mijzelf ook een risicoanalyse doordacht
En heb je ook aan de risico's voor de dames gedacht, en voor de andere klanten, en de hele keten van mensen die in het systeem ontstaan als sekswerkers klanten ontvangen die ook nog elders gaan, en die een gezin of vriendin hebben enz? Of interesseert jou dat geen kl*ten en denk je enkel aan je eigen pleziertje?

En... wat met die klanten die na hen komen?
Niet jouw probleem?
Het lijkt me niet dat je verantwoordelijk bent voor de klanten die na je komen.

Ik zou het nooit doen laat dat duidelijk zijn. Maar als ik me in de situatie plaats zou ik het ook alleen doen als ik wist dat ik zelf schoon was. Dan hoef je je ook nooit ongerust te maken over de vrouw of de klanten die na jou komen.

Dat is in ieder geval dan niet door jou gekomen mocht er iets aan de hand zijn. Je hebt jezelf natuurlijk wel in een risico begeven.

Terug
Bovenaan Onderaan