Bare sex.. durf je dat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Let me tell a little story...

Toen Cor en ik elkaar leerde kennen was dat tijdens een gangbang, die ik organiseerde.

Hij was wandelaar, ik dvp.

We hadden na de gangbang nog wat betaalde dates en alles ging keurig met condoom.

Tot onze 'relatie' echt een relatie werd. Toen zijn we samen naar de ggd gegaan voor een soa test. Totdat we de uitslag wisten, gewoon condoom gebruik. Soa test was prima, niets aan de hand. En toen bleven de condooms achterwege.

Uiteraard hebben we beide nog steeds risico's, vanwege mijn werk.. maar dat is te overzien.

Moraal van dit kleine verhaal: neem je verantwoordelijkheid, speel op safe en denk niet altijd aan jezelf. Seks zonder condoom met mensen die je nog maar net ontmoet hebt is niet echt slim, ook al ben je beide accoord.

Slim is het niet, maar in "the heat of the moment" ben je ook meestal niet op z'n slimst. :)
Hoe verstandig je ook denkt te zijn, het kan je altijd overkomen.
Ikzelf zoek het niet op, maar als het me overkomt kan ik het toch vrij moeilijk weerstaan.
Dit overkomt me gelukkig zelden.

Daar wil ik helemaal niet mee dealen!

1. Ik heb hpv opgelopen, waardoor ik nu voorgoed onder controle sta van een gynaecoloog. Uitstrijkjes verlopen nu ook daar en voor mij niet meer landelijk.

2. Ik ben ooit maanden uit de running geweest door hardnekkige wratjes in en uitwendig op alle plekken onderin, zelfs in mijn bilnaad. De crème veroorzaakt blaren en, hoe toevallig, die kreeg ik er natuurlijk gratis bij. Dus kon Cor overal pleisters opplakken en die fucking crème smeren.. weet je hoe je je voelt als iemand dat voor je moet doen? Gewoon k.u.t.

3. Keel Chlamydia 1x opgelopen.

Daar vind ik dus wel wat van!! Dat krijg ik van anderen, want het komt niet zomaar aanwaaien. Kerels die nzc met alles wat los en vast zit komen ook bij mij voor een pzc sessie...

Dus iedereen loopt risico's door dat soort idiote gedrag.

Sorry.. voor mijn harde woorden misschien.. maar ben gewoon link hierover.

Je noemt nu dingen die je ook gewoon kan krijgen door pijpen zonder condoom.... En aangezien jij geen condooms gebruikt voor het pijpen, ivm allergie reactie is dat een keuze die je zelf maakt.
Ga dat nou niet in de schoenen schuiven van een "bare neuker"

Slim is het niet, maar in "the heat of the moment" ben je ook meestal niet op z'n slimst. :)
Hoe verstandig je ook denkt te zijn, het kan je altijd overkomen.
Ikzelf zoek het niet op, maar als het me overkomt kan ik het toch vrij moeilijk weerstaan.
Dit overkomt me gelukkig zelden.
Ik heb hier ook last van. En naderhand zeg ik dan telkens: klootzak, wat heb je nou weer gedaan? Maar ja, het is ook zo lekker

En dan twee weken en zelfs zes weken moeten wachten voor de testuitslagen…

Soms ben ik wel jaloers op die kerels van het bareforum want die gaan totaal zorgeloos bare eroverheen.

Jij weet helemaal niet wat ik allemaal doe en welke risico's ik neem. Lees eens goed wat ik allemaal zeg. Ik heb in mijn hele leven nog nooit iemand besmet met een soa, dus wat dat aan gaat zal i wel goed bezig zijn.
Ik word een beetje moe van dat belerende toontje van jou.

Terug
Bovenaan Onderaan