Bare sex.. durf je dat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Let me tell a little story...

Toen Cor en ik elkaar leerde kennen was dat tijdens een gangbang, die ik organiseerde.

Hij was wandelaar, ik dvp.

We hadden na de gangbang nog wat betaalde dates en alles ging keurig met condoom.

Tot onze 'relatie' echt een relatie werd. Toen zijn we samen naar de ggd gegaan voor een soa test. Totdat we de uitslag wisten, gewoon condoom gebruik. Soa test was prima, niets aan de hand. En toen bleven de condooms achterwege.

Uiteraard hebben we beide nog steeds risico's, vanwege mijn werk.. maar dat is te overzien.

Moraal van dit kleine verhaal: neem je verantwoordelijkheid, speel op safe en denk niet altijd aan jezelf. Seks zonder condoom met mensen die je nog maar net ontmoet hebt is niet echt slim, ook al ben je beide accoord.

Daar wil ik helemaal niet mee dealen!

1. Ik heb hpv opgelopen, waardoor ik nu voorgoed onder controle sta van een gynaecoloog. Uitstrijkjes verlopen nu ook daar en voor mij niet meer landelijk.

2. Ik ben ooit maanden uit de running geweest door hardnekkige wratjes in en uitwendig op alle plekken onderin, zelfs in mijn bilnaad. De crème veroorzaakt blaren en, hoe toevallig, die kreeg ik er natuurlijk gratis bij. Dus kon Cor overal pleisters opplakken en die fucking crème smeren.. weet je hoe je je voelt als iemand dat voor je moet doen? Gewoon k.u.t.

3. Keel Chlamydia 1x opgelopen.

Daar vind ik dus wel wat van!! Dat krijg ik van anderen, want het komt niet zomaar aanwaaien. Kerels die nzc met alles wat los en vast zit komen ook bij mij voor een pzc sessie...

Dus iedereen loopt risico's door dat soort idiote gedrag.

Sorry.. voor mijn harde woorden misschien.. maar ben gewoon link hierover.

Je noemt nu dingen die je ook gewoon kan krijgen door pijpen zonder condoom.... En aangezien jij geen condooms gebruikt voor het pijpen, ivm allergie reactie is dat een keuze die je zelf maakt.
Ga dat nou niet in de schoenen schuiven van een "bare neuker"

Slim is het niet, maar in "the heat of the moment" ben je ook meestal niet op z'n slimst. :)
Hoe verstandig je ook denkt te zijn, het kan je altijd overkomen.
Ikzelf zoek het niet op, maar als het me overkomt kan ik het toch vrij moeilijk weerstaan.
Dit overkomt me gelukkig zelden.
Ik heb hier ook last van. En naderhand zeg ik dan telkens: klootzak, wat heb je nou weer gedaan? Maar ja, het is ook zo lekker

En dan twee weken en zelfs zes weken moeten wachten voor de testuitslagen…

Soms ben ik wel jaloers op die kerels van het bareforum want die gaan totaal zorgeloos bare eroverheen.

Jij weet helemaal niet wat ik allemaal doe en welke risico's ik neem. Lees eens goed wat ik allemaal zeg. Ik heb in mijn hele leven nog nooit iemand besmet met een soa, dus wat dat aan gaat zal i wel goed bezig zijn.
Ik word een beetje moe van dat belerende toontje van jou.

Dat maak ik zelf wel uit. De risico's worden door dat gedrag voor pzc dames wel veel hoger!!

Want?
Al was er geen enkele die bare neukte...
Dan nog kan je gewoon hpv gonorroe of chlamydia krijgen door pzc. Of in een enkel geval al door lichaamscontact.

Dus nu niet zeuren over wat je allemaal gehad hebt...
Ik kan ook zeggen: had je maar een cd moeten gebruiken voor pijpen in de gevallen waar het wel hielp. Maar geld was blijkbaar belangrijker.

Als je dan toch alles over 1 kam wilt scheren.....

En ja misschien kun je de prijs verhogen voor pzc...moet je doen!
Wat dat te maken heeft met het probleem oplossen is mij een groot raadsel.
Een bare neuker die voor 100/150 meer er zonder over mag is ook niet ineens risicovrij.

Misschien net als in de coronaperiode niet meer werken, alles thuis doen, 1 meter afstand houden bla bla bla.
Oftewel geen klantcontact meer.
Zoek het virtueel op....

Jij weet helemaal niet wat ik allemaal doe en welke risico's ik neem.
Wat je doet, weet ik niet. Wat je schrijft, lees ik. En je mening over risico's raakt kant noch wal.
Lees eens goed wat ik allemaal zeg. Ik heb in mijn hele leven nog nooit iemand besmet met een soa, dus wat dat aan gaat zal i wel goed bezig zijn.
En dat weet jij dus allemaal met zekerheid? Sterk...
Ik word een beetje moe van dat belerende toontje van jou.
En wij worden een beetje moe van jouw geleuter alsof je een geïsoleerde persoon bent die enkel over risico's voor jezelf praat.

Neem jij ook op die manier deel aan het verkeer? Voor een fietser hoef je niet te stoppen, want iedereen kan toch zelf het risico inschatten dat hij loopt, en effe met de auto een fietser overhoop rijden, daar is je eigen risico vrij klein, dus ja, wat trekken we ons van die andere aan. Vlammmmm. :LOL:
Want?
Dan nog kan je gewoon hpv gonorroe of chlamydia krijgen door pzc. Of in een enkel geval al door lichaamscontact.
Ja, want die kansen zijn natuurlijk net even groot als bij neuken zonder condoom. Lolbroekske.
Ik kan ook zeggen: had je maar een cd moeten gebruiken voor pijpen in de gevallen waar het wel hielp. Maar geld was blijkbaar belangrijker.
Zoals voor de zelfbeslissende klant het eigen plezier 'blijkbaar belangrijker is'. Ikke, en de rest kan stikken.
Een bare neuker die voor 100/150 meer er zonder over mag is ook niet ineens risicovrij.
Dan zouden er alvast meteen een minder groot aantal idioten afkomen. Het is een gekend fenomeen dat de prijs hierin wel degelijk bepalend wordt.
Misschien net als in de coronaperiode niet meer werken, alles thuis doen, 1 meter afstand houden bla bla bla.
Zoek het virtueel op....
Het ongelijk afketsen door extreme afleidende voorbeelden te geven.

Want?

Als je dan toch alles over 1 kam wilt scheren.....

Zoek het virtueel op....
Je hebt helemaal gelijk dat je bij alle soorten seks soa's kunt krijgen. Het klopt gewoon dat je HPV, gonorroe, chlamydia en zo via pijpen ook kunt oplopen, en dat is echt niet niks.

Maar de manier hoe je het zegt klinkt best aanvallend en dan gaan mensen dicht. Als je zegt "niet zeuren over wat je gehad hebt" en "geld was belangrijker" dan wordt het persoonlijk ipv dat je gewoon de feiten vertelt. Hierdoor luisteren mensen misschien niet meer naar je, terwijl je punt eigenlijk wel goed is.

Wat ik wel goed vind is dat je gewoon eerlijk bent over seksrisico's en dat je niet doet alsof sommige dingen opeens veilig zijn. Je weet duidelijk waar je het over hebt en het is eigenlijk wel belangrijk dat iemand zegt dat alle seks risico's heeft, niet alleen neuken. Dat soort eerlijkheid hebben we nodig als we het over veilige seks hebben.
Daarom doe ik zelf alles veilig, zelfs gepijpt worden met condoom.

Joh, laten we erover ophouden. Mensen die one night stands en dvp nzc zullen alles blijven zeggen om dat goed te praten. Je kan tot nu toe iedere keer mazzel hebben, maar eens stopt geluk een keer. Als het je waard is voor die max 5 minuten om je leven lang medicijnen te slikken, vooral doen! 👍

Niemand hoeft mij de les te lezen wat betreft soa's. Ik doe dit al 20 jaar en dan valt het wel mee wat ik opgelopen heb.

Ik sta in goed gesprek met de dames vd GGD als ik daar ben en overleg daar altijd mee. Nzc is mega risicovol, pzc een heel stuk minder ( zeker als je je keel zoveel mogelijk vermijdt ).

Dus... ik luister naar hen, niet naar de onbekende toetsenbordgoedpraters ( mooi scrabblewoord 🤔 )

Ja, want die kansen zijn natuurlijk net even groot als bij neuken zonder condoom. Lolbroekske.
Ja, gonorroe of chlamydia heb je vrij eenvoudig. Ik heb het ook gehad, met pmc. Ofwel, alles met condoom. Je hoeft het maar aan je vingers krijgen en verder contact draagt het wel over.

Verder ga ik op je hele betoog niet in. Ik had het tegen joke die een groep beschuldigt van iets, waar ze zelf fout zat.
Jouw onzin hoef ik verder niet te beantwoorden. Allemaal weer uit de lucht gegrepen onzin zonder aantoonbare feiten. Beetje met het vingertje wijzen, net als Joke.
Joke loopt met haar PZC heel veel risicos op ziektes als HPV, Chlamydia en Gonorroe. En dat weet Joke zelf ook wel. Daarvoor hoef je niet met je pik zonder condoom in een kut zitten.
Maar het is zo makkelijk he, een ander daarvan de schuld geven.
Maar de manier hoe je het zegt klinkt best aanvallend en dan gaan mensen dicht. Als je zegt "niet zeuren over wat je gehad hebt" en "geld was belangrijker" dan wordt het persoonlijk ipv dat je gewoon de feiten vertelt.

Ze was zelf ook aanvallend. Ze moet meer naar haarzelf kijken.
de kelder witten heet dat.....
Nee hoor.
Met zoveel mogelijk mannen na elkaar je kwakje dumpen. In het kwakje van je voorganger soppend de boel opromen. :ROFLMAO:

Laatst bewerkt:
Joh, laten we erover ophouden. Mensen die one night stands en dvp nzc zullen alles blijven zeggen om dat goed te praten. Je kan tot nu toe iedere keer mazzel hebben, maar eens stopt geluk een keer. Als het je waard is voor die max 5 minuten om je leven lang medicijnen te slikken, vooral doen! 👍

Niemand hoeft mij de les te lezen wat betreft soa's. Ik doe dit al 20 jaar en dan valt het wel mee wat ik opgelopen heb.

Ik sta in goed gesprek met de dames vd GGD als ik daar ben en overleg daar altijd mee. Nzc is mega risicovol, pzc een heel stuk minder ( zeker als je je keel zoveel mogelijk vermijdt ).

Dus... ik luister naar hen, niet naar de onbekende toetsenbordgoedpraters ( mooi scrabblewoord 🤔 )
Ik ben het met jou eens. Nzc is veel risicovoller dan pzc als je een lijst met soa's naast elkaar zet met de risico's (dit vond ik online):

SOA TRANSMISSIERISICO'S PER SEKSUELE HANDELING

SOAPZC OntvangerPZC GeverNZC Vaginaal
HIVLaagLaagLaag
GonorroeHOOGMiddelHOOG
ChlamydiaMiddelLaagHOOG
SyfilisMiddelMiddelHOOG
HerpesMiddelLaagHOOG
HPVHOOGMiddelHOOG
Hepatitis BLaagLaagMiddel

Terug
Bovenaan Onderaan