Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMisschien een tinder-dvp die het doet voor een lekker etentjeOmdat het geen dvp is?
Kleine correctie: is echt niet slimSeks zonder condoom met mensen die je nog maar net ontmoet hebt is niet echt slim, ook al ben je beide accoord.
Daar wil ik helemaal niet mee dealen!
1. Ik heb hpv opgelopen, waardoor ik nu voorgoed onder controle sta van een gynaecoloog. Uitstrijkjes verlopen nu ook daar en voor mij niet meer landelijk.
2. Ik ben ooit maanden uit de running geweest door hardnekkige wratjes in en uitwendig op alle plekken onderin, zelfs in mijn bilnaad. De crème veroorzaakt blaren en, hoe toevallig, die kreeg ik er natuurlijk gratis bij. Dus kon Cor overal pleisters opplakken en die fucking crème smeren.. weet je hoe je je voelt als iemand dat voor je moet doen? Gewoon k.u.t.
3. Keel Chlamydia 1x opgelopen.
Daar vind ik dus wel wat van!! Dat krijg ik van anderen, want het komt niet zomaar aanwaaien. Kerels die nzc met alles wat los en vast zit komen ook bij mij voor een pzc sessie...
Dus iedereen loopt risico's door dat soort idiote gedrag.
Sorry.. voor mijn harde woorden misschien.. maar ben gewoon link hierover.
Ik heb hier ook last van. En naderhand zeg ik dan telkens: klootzak, wat heb je nou weer gedaan? Maar ja, het is ook zo lekkerSlim is het niet, maar in "the heat of the moment" ben je ook meestal niet op z'n slimst.
Hoe verstandig je ook denkt te zijn, het kan je altijd overkomen.
Ikzelf zoek het niet op, maar als het me overkomt kan ik het toch vrij moeilijk weerstaan.
Dit overkomt me gelukkig zelden.
Zorgeloos? Dan ben je toch vergeten om hun berichtjes te lezen over de soa's die ze opliepen.Soms ben ik wel jaloers op die kerels van het bareforum want die gaan totaal zorgeloos bare eroverheen.
Ga dat nou niet in de schoenen schuiven van een "bare neuker"
Hier is 'm weer met 'bepaal voor jezelf welk risico je wil nemen'. Onverbeterlijk. Jij neemt niet alleen risico voor jezelf maar ook voor zovele anderen.Precies wat ik de hele tijd al probeer te zeggen. Bepaal voor jezelf welk risico je wilt nemen. En pas je prijs en/of gedrag daar aan af.