Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJij ook? Ik weet niet wat dat is maar vanaf ik een kerk binnen kom draaien alle kruisbeden oderste boven. Ik weet niet niet van waar ze komen op eens komen er 3 extra paters te voorschijn. Die meten bondage willen doen.@Roxas nou dat zeker niet. Als ik in een kerk kom dan vlieg ik direct in de fik...
In de tijd dat dat Chinese cadeautje de wereld in zijn greep hield, zag je dezelfde reactie van mensen die gevaccineerd waren tegenover anderen, tot hysterische taferelen aan toe: "blijf uit mijn buurt".En ja, er zijn veel meer SOA's dan HIV en ja, ik zou NZC ook niet aanraden bij een DVP. Maar, er wordt ook erg hysterisch gedaan. "ik zou geen DVP bezoeken die NZC aanbiedt". Waarom niet? Als jij gewoon een condoom gebruikt, is er toch niets aan de hand?
Ook een condoom beschermd niet volledig. HIV geeft 85% reductie op overdracht van het virus. Gonorroe maar 62%.Als jij gewoon een condoom gebruikt, is er toch niets aan de hand?
Ja. En ze neuken daar ook als konijntjes. Het aantal activiteiten is er groter.Ligt het percentage HIV onder de mensen niet gewoon veel hoger? Waardoor het risico ook groter is.
Geestelijken houden van de misdien-aars.Jij ook? Ik weet niet wat dat is maar vanaf ik een kerk binnen kom draaien alle kruisbeden oderste boven. Ik weet niet niet van waar ze komen op eens komen er 3 extra paters te voorschijn. Die meten bondage willen doen.
En ik dacht dat koorknaapjes hun type was.![]()
Ik ken een dame, heeft HIV, krijgt er medicijnen voor en staat onder controle van het ziekenhuis. Ik heb me laten vertellen dat het dán wel veilig is om zonder condoom met haar te neuken. Wat vinden jullie