Algemeen BDSM Nederland algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mrs Sophie, heeft een paar sponsors, zoals waar wel meerdere dames van kunnen profiteren,ach ik zou het zelf ook aanpakken denk, die er veels teveel geld aan uitgeven,totdat het op is uiteraard.
Je kan op haar onlyfans lid worden en betalen voor filmpjes die er zat ook gratis te downloaden zijn. Of in een film van haar meespelen als je dat durft tenminste, maar daar moet je ook wel een bijdrage voor leveren, of ook gewoon sponsor worden, dan kom je meestal wel in aanmerking voor een afspraak denk. Succes,. Of je zoekt er eentje die gewoon normaal is gebleven ondanks al de rare verzoeken die ze krijgen.
 
Mrs Sophie, heeft een paar sponsors, zoals waar wel meerdere dames van kunnen profiteren,ach ik zou het zelf ook aanpakken denk, die er veels teveel geld aan uitgeven,totdat het op is uiteraard.
Je kan op haar onlyfans lid worden en betalen voor filmpjes die er zat ook gratis te downloaden zijn. Of in een film van haar meespelen als je dat durft tenminste, maar daar moet je ook wel een bijdrage voor leveren, of ook gewoon sponsor worden, dan kom je meestal wel in aanmerking voor een afspraak denk. Succes,. Of je zoekt er eentje die gewoon normaal is gebleven ondanks al de rare verzoeken die ze krijgen.
Alles ok verder? Dit leest een alsof je vrijdagmiddagborrel al een tijdje aan de gang is....
 
Op onlyfans betaal je abonnement om films exclusief te bekijken, dat snap ik persoonlijk niet.

Sommige mannen worden denk toch beetje gek op zo een dame en brengen iets teveel geld daar naar toe, zolang ze het kunnen betalen uiteraard.

En de dames zijn ff slimmer dan de meeste mannen hierzo, die maken niet al dat geld op en hebben daardoor aan een paar van dat soort types meer dan genoeg,ik denk persoonlijk dat ze zelf ook gek worden als ze er teveel over de vloer krijgen..
 
Zijn er inmiddels meer mensen die een ervaring hebben met mrs Gloria?
Ik ben twee keer bij haar geweest. Was op zich leuk maar toen ik een derde keer af wou spreken kon ik eerst komen maar kreeg later op de avond te horen dat ik niet meer welkom ben en uit haar leven moet verdwijnen. Er was niks aan de hand maar ze is een raar mens Wel jammer maarja.
 
Ik ben twee keer bij haar geweest. Was op zich leuk maar toen ik een derde keer af wou spreken kon ik eerst komen maar kreeg later op de avond te horen dat ik niet meer welkom ben en uit haar leven moet verdwijnen. Er was niks aan de hand maar ze is een raar mens Wel jammer maarja.
Wees blij dat je nog niet bij haar was, zelfde geld valt ze dan naar je uit.
 
Hierover bestaat al een topic
 
Ik ben sinds kort geïnteresseerd in bdsm maar ben niet onderdanig. Zijn er ook subs die zich beschikbaar stellen? Weet iemand hier iets?
Veel Meesteressen zijn ooit begonnen als onderdanige, en gebruiken die ervaring nu als Meesteres zijnde, ze weten hoe het is om onderdanige te zijn. Je zou het kunnen vragen aan een Meesteres, al is de kans klein dat ze positief reageert als ze je verder nog niet kent, maar proberen waard.
 
Ik ben sinds kort geïnteresseerd in bdsm maar ben niet onderdanig. Zijn er ook subs die zich beschikbaar stellen? Weet iemand hier iets?
Er zijn er best wat die dat aangeven. Zoekopdracht op kinky levert best wat op. Of even de foto's bekijken en navragen.
 
Heeft er iemand ervaring met Domina Didi? Ze ziet er erg aantrekkelijk uit, maar verder is er niks van terug te vinden

 
Heeft er iemand ervaring met Domina Didi? Ze ziet er erg aantrekkelijk uit, maar verder is er niks van terug te vinden

Ze heeft ook twitter, en ad op SJ. Jammer dat ze geen vaste stek heeft, een sessie met haar lijkt mij niet verkeerd, ziet er heerlijk uit.
 
Didi speelt een leuk spel,denk veel van Tirza geleerd. Iets hogere prijsklasse, maar ook bij de dames hakt de crisis erin, en ik merk dat er nu als je wat doorvraagt toch wel wat aan de prijzen te doen zijn, gelukkig want ik dacht soms aan de prijzen dat ik met filmsterren te maken kreeg....
 
na 10 jaar afwezigheid ben ik weer terug in Nederland. Werkt Denise nog? Fantastische meesteres. Meest sexy vrouw die ik ken en beste meesteres ooit.. Zag ik haar bordje laatst? Dat zou goed nieuws zijn. Als ze idd werkt weet iemand haar tijden? raar dat er helemaal geen recensies zijn verder. Op Hookers was de hoogst scorende op het gehele forum, maar goed dat is al even geleden... maar als ze nog werkt weet ik wel waar ik naartoe ga om mijn zaad en geld te doneren ;-P (tip voor iedereen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan