Recensie Bea, Dreamgirls Kortrijk 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dreamer

Newbie
9
20/04/22
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
140
Privé huis dreamgirls was naar mijn mening een aangename ervaring. Kan gebeuren dat ik daar nog terug ga...

Naar mijn ervaring is Bea een krullebol die zacht is, maar ook weet van aanpakken. Knuffels, tongzoenen, pijpen (vond ik het lekkerste), massage, strelen/kussen over het hele lichaam, is best lenig,...

Ze gaf aan eerder nieuw te zijn in het vak, maar heb ik weinig van gemerkt. Lijkt snel te leren. Staat open voor vragen, zal wel haar grenzen aangeven.
Op de site staat dat ze massage geeft, maar doet meer dan massage zo blijkt. Weet iemand of ze ook trio's doet?
 
Laatst bewerkt:
Bea staat ook op mijn radar, ziet er goed uit op haar foto's.
Zijn die goed van betrouwbaarheid?

Dames zullen misschien altijd wel een buikje intrekken of een paar kilo'tjes minder op de advertentie zetten.
Daar heb ik geen probleem mee, maar als het verschil met de werkelijkheid te groot wordt haak ik af.

Ik heb dan ook een voorkeur voor slankere dames.
 
Ik blijf ook nieuwsgierig, maar blijf toch nog even de kat uit de boom kijken.

Enige recensie van iemand met een nieuwe account.
Wekt altijd wat argwaan op bij mij, zeker als die persoon daarna geen actieve posts meer heeft gedaan.
Kan best toeval zijn en dat hij enkel berichten met recensies wil posten en de laatste 2 weken misschien geen DVP's meer bezocht heeft.

Maar ik kies altijd eieren voor mijn geld want weggesmeten geld aan slechte DVP-ervaringen is gewoon niet plezant.
 
Ik ben er een tijdje geleden eens bij geweest. Merkte wel dat ze nieuw was in het vak beetje onwennig maar ze deed echt wel haar best en was lief. Wat voor mij wel een afknapper was dat ze redelijk veel behaard was vanonder. Ik denk dat er wel daar liefhebbers voor zijn maar voor die reden ga ik niet meer terug. Maar zeker geen slecht meisje 👍
 
Op haar redlightsprofiel staat nochtans "geschoren", beetje jammer dan als zoiets niet up-to-date is.

Ik heb zelf ook veel liever geschoren of minstens (heel) kort getrimd.
 
Het was de eerste week dat ze werkte, mss dat ze nu geschoren is. Aleja ik wil ze zeker niet afbreken en het is een tophuis maar voor mij was het beetje erover
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/dreamgirls-kortrijk-bea.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Toch maar eens de sprong gewaagd om nog eens een relatief nieuwe, onbekende dame te bezoeken en heb het mij zeker niet beklaagd.

Ik was een paar minuten te vroeg, ontvangen door de gastvrouw en naar de kamer begeleid, waar eerst het financiële werd afgehandeld en ik een drankje kreeg aangeboden.
Kort nadien kwam Bea de kamer binnen, en ik vond het een frisse verschijning.

Ik ben zelf altijd wat nerveus en onwennig in het begin, maar na wat smalltalk en een korte opfrisbeurt aan de wastafel samen in bed beland.
Langzaam begonnen met zoenen (met tong) tot ze spelenderwijs naar beneden afdaalde om de jongeheer oraal te verwennen.
Belangrijk, hierbij worden de balletjes niet vergeten.

Voor we daarna aan het intieme begonnen heb ik ze daarna ook eerst uitgebreid verwend.
Begonnen met het mondje, daarna 1 en tenslotte 2 vingers ingebracht.
Het tempo van vingeren opgevoerd en tegelijk het clitje bewerkt met afwisselend mond en andere hand.
Ze liet het allemaal toe en was er ook van aan het genieten, maar of ze echt is klaargekomen weet ik niet.

Intieme begonnen in missionaris, daarna even zij on top en tenslotte gefinisht in doggie.
Er was te weinig tijd om nog aan een tweede ronde te beginnen dus bood ze nog een massage aan, maar heb ik vriendelijk geweigerd.
Dus nadien gewoon nog wat op bed geknuffeld en gebabbeld tot het uurtje vol was.

Alles was op een zachte, tedere manier maar zo heb ik het zelf ook graag: de GFE.

Wat anderen zeggen over de beharing klopt ergens wel, verwacht bij deze vrouw geen kaalgeschoren poesje.
Puur natuur en ongeschoren is het ook niet, ergens tussenin, ik vond het zelf niet al te storend.

Zonder te veel prive-zaken te delen, ze heeft een andere vaste job en dit is enkel haar bijverdienste, vandaar dat ze slechts 1 dag per week doet momenteel.
Ze zou dit een tweetal jaar doen en heeft ook al een 'uitstapplan' klaar: alles wat ze hiermee extra verdient is voor een welbepaald doel.
Ik veronderstel dan ook als dit doel bereikt is dat ze niet meer in deze sector zal werken.
 
Toch maar eens de sprong gewaagd om nog eens een relatief nieuwe, onbekende dame te bezoeken en heb het mij zeker niet beklaagd.

Ik was een paar minuten te vroeg, ontvangen door de gastvrouw en naar de kamer begeleid, waar eerst het financiële werd afgehandeld en ik een drankje kreeg aangeboden.
Kort nadien kwam Bea de kamer binnen, en ik vond het een frisse verschijning.

Ik ben zelf altijd wat nerveus en onwennig in het begin, maar na wat smalltalk en een korte opfrisbeurt aan de wastafel samen in bed beland.
Langzaam begonnen met zoenen (met tong) tot ze spelenderwijs naar beneden afdaalde om de jongeheer oraal te verwennen.
Belangrijk, hierbij worden de balletjes niet vergeten.

Voor we daarna aan het intieme begonnen heb ik ze daarna ook eerst uitgebreid verwend.
Begonnen met het mondje, daarna 1 en tenslotte 2 vingers ingebracht.
Het tempo van vingeren opgevoerd en tegelijk het clitje bewerkt met afwisselend mond en andere hand.
Ze liet het allemaal toe en was er ook van aan het genieten, maar of ze echt is klaargekomen weet ik niet.

Intieme begonnen in missionaris, daarna even zij on top en tenslotte gefinisht in doggie.
Er was te weinig tijd om nog aan een tweede ronde te beginnen dus bood ze nog een massage aan, maar heb ik vriendelijk geweigerd.
Dus nadien gewoon nog wat op bed geknuffeld en gebabbeld tot het uurtje vol was.

Alles was op een zachte, tedere manier maar zo heb ik het zelf ook graag: de GFE.

Wat anderen zeggen over de beharing klopt ergens wel, verwacht bij deze vrouw geen kaalgeschoren poesje.
Puur natuur en ongeschoren is het ook niet, ergens tussenin, ik vond het zelf niet al te storend.

Zonder te veel prive-zaken te delen, ze heeft een andere vaste job en dit is enkel haar bijverdienste, vandaar dat ze slechts 1 dag per week doet momenteel.
Ze zou dit een tweetal jaar doen en heeft ook al een 'uitstapplan' klaar: alles wat ze hiermee extra verdient is voor een welbepaald doel.
Ik veronderstel dan ook als dit doel bereikt is dat ze niet meer in deze sector zal werken.
Dat is lekker uitgebreid. Ik ben vandaag ook nog eens langsgeweest. 🤫 Is wel al een verschil qua beharing met de eerste keer dat ik haar bezocht. Is beter nu. Ik vroeg het haar ook, heeft idd nog een andere job. Dus daarmee dat het wisselend is. Spijtig dat de website niet altijd up to date is met wanneer ze er is.
 
Klopt inderdaad wel, zowel website als redlightsprofiel hebben verkeerde of oude datums.

Ik heb zelf rechtstreeks een berichtje gestuurd om haar planning te weten en paste als bij wonder perfect in mijn planning
 
Omdat het de eerste keer was bij Bea heb ik (zoals uit mijn recensie blijkt) wel gewoon een standaardservice gehad zonder veel extra's.
Heb er ook niet om gevraagd, net omdat het een nieuwe dame was.

Er is echter wel herhalingsgevaar en ik ben wel benieuwd naar:
  • Wat doet ze nog extra als standaardservice
  • Wat biedt ze aan voor extra €
  • Wat zijn absolute no-go's
Als medewandelaars hierover extra info kunnen geven hoor ik het graag :)
 
Voor de eerste keer bij Bea geweest.
WAT EEN TOPMEID !!!!
Bea is een heel mooie verschijning! Heel lief snoetje, mooie krullekes, mooie B cup, zeer slank, kan zalig PZC, kan zalig TZ. Haar korte haarbosje op haar X stoorde absoluut niet. Het is gewoon een hele lieve jonge dame.
Ze is nog 10 keer knapper dan op de foto's en ze geeft een echte GFE.
Merci Bea XXX:love::love::love:


Bea
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bea een paar keer bezocht sinds ze er werkt.

Ze is een knappe, jonge Vlaamse meid die een uitstekende GFE biedt. Bij de eerste keer binnengaan vroeg ze wat ik leuk vond en ze hield er telkens rekening mee. Rustig en ongehaast elkaars lichaam verkennen, lekker tongzoenen, pijpen en beffen en ook het intieme was uitstekend. Ze had niet veel ervaring maar ze kende wel al de trucken van de foor.

Kortom, één van mijn beste dates die ik al had.

Jammer genoeg van hun website verdwenen, werkt ze ergens anders of gestopt met privé ontvangst?
 
Was daar nochtans nog niet zo lang aan de slag (paar maanden?).

Misschien de job toch wat onderschat of teveel nare klanten?
Want voor zover ik begreep was haar plan dit een tweetal jaar te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan