Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dank voor de snelle reacties. Ik hoef me dus geen zorgen te maken, klopt dat?

Heb m'n lesje wel geleerd in ieder geval...
Koop een goedkope telefoon met een prepaid kaart. Dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken.


De meeste van ons hebben wel eens zo ee bericht gehad, er gebeurt niets als je er niet op reageert. Of als je het leuk vind reageer je er wel op en dan kan je hun tijd verdoen.
 
Koop een goedkope telefoon met een prepaid kaart. Dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken.
Die kan ik lastig verbergen van mijn vriendin...

Ik heb even geruststellende woorden nodig van iemand, haha! Ik heb ze nu geblockt hoor, de date met de trans was van mijn kant goed onderzocht. Ze heeft veel volgers op Twitter en Instagram en had al wat reviews gelezen, dus die vertrouw ik wel (ondanks dat de ervaring mwoah was).

Hopelijk kan iemand me geruststellen. :)
 
Die kan ik lastig verbergen van mijn vriendin...

Ik heb even geruststellende woorden nodig van iemand, haha! Ik heb ze nu geblockt hoor, de date met de trans was van mijn kant goed onderzocht. Ze heeft veel volgers op Twitter en Instagram en had al wat reviews gelezen, dus die vertrouw ik wel (ondanks dat de ervaring mwoah was).

Hopelijk kan iemand me geruststellen. :)

Uiteraard hoef je je nergens zorgen over te maken, ze proberen het gewoon .
Maar het lijkt me wel zinvol dat je dit meldt bij de bron waar je hebt afgesproken. Kinky? Sexjobs? Dan weten ze wat er gaande is met die shemale en kunnen ze haar/hem verwijderen.
 
Uiteraard hoef je je nergens zorgen over te maken, ze proberen het gewoon .
Maar het lijkt me wel zinvol dat je dit meldt bij de bron waar je hebt afgesproken. Kinky? Sexjobs? Dan weten ze wat er gaande is met die shemale en kunnen ze haar/hem verwijderen.
Dank! Ik reisde tussen Rotterdam en Amsterdam en heb in beide steden zo'n 4 trans-vrouwen (dus 8 in totaal, misschien nog wel meer) aangeschreven. Dus wie uiteindelijk de boosdoener is/zijn, geen idee..
 
Denk dat 1 of meerdere onder andere jouw nummer heeft doorverkocht aan bontkraagjes met handtas die te zwakbegaafd waren voor school en als gevolg nu te stom voor werk. Die zien dit als verdienmodel want ze willen wel doekoe. 😬 Weten niets (google je eigen nummer eens) en doen niets.
 
Dank! Ik reisde tussen Rotterdam en Amsterdam en heb in beide steden zo'n 4 trans-vrouwen (dus 8 in totaal, misschien nog wel meer) aangeschreven. Dus wie uiteindelijk de boosdoener is/zijn, geen idee..

in dat geval zou ikzelf een appje terugsturen dat ze binnenkort bezoek zullen gaan krijgen van de politie.
 
Ik kreeg het ook vorige week , kwam er na wat Google research al snel achter dat er mensen zijn die dvp's benaderen om 300,- te betalen voor 1000 telefoonnummers , sommige dames geven dan die nummers en dan gaan ze schieten met hagel zeg maar , en wie hapt en betaald is weer wat armer , gewoon blokkeren dus en nummer even rapporteren bij "wie heeft gebeld"
 
Hoi,

Zojuist krijg ik, nadat ik afgelopen dagen wat contact heb gehad met shemales om te daten, het volgende appje van een nummer dat ik niet ken. (Geen idee of ik het nummer mag publiceren hier..?)

'Als jij niet heel snel reageert gooi ik alle gesprekken en beelden binne enkele seconde op internet jij hebt mij shemale bezocht Los jij dit niet netjes met ons op heb jij een probleem.

En terwijl ik deze post plaats, komt er nog een ander appje (van een ander nummer) binnen: 'Jij bent blijkbaar respectloos tegen over mij dame geweest daarom nemen wij contact op met jou los je dit niet met ons op gaat alles direct openbaar en staan we binnekort voor je deur'

Ik heb één keer eerder een bericht zoals dit gehad, maar dat was een sms. Dit zijn appjes. Wat moet ik hiermee? Iemand tips? Ik heb de vrouwen vanzelfsprekend met respect behandeld, maar inderdaad wel één trans bezocht.

PS: geen idee of dit in het goede topic staat.
Ik heb precies dezelfde twee berichten gehad. Heb jij ook Alexandra aangeschreven? Zij is al 2 x eerder genoemd in dit topic. Mogelijk geeft zij dus nummers door waar ze niet mee afspreekt.
 
Die kan ik lastig verbergen van mijn vriendin...

Ik heb even geruststellende woorden nodig van iemand, haha! Ik heb ze nu geblockt hoor, de date met de trans was van mijn kant goed onderzocht. Ze heeft veel volgers op Twitter en Instagram en had al wat reviews gelezen, dus die vertrouw ik wel (ondanks dat de ervaring mwoah was).

Hopelijk kan iemand me geruststellen. :)
Lees dit maar eens, misschien een optie, na elk contact de gebruikte nummers blokkeren, chats verwijderen.

En dan is het een chat van het werk


 
Het is tegenwoordig ook mogelijk op kinky om een review te schrijven als de functie uit staat, dat is dan voor kinky om een beter beeld van de dvp te krijgen dus als je met een oplichter te maken hebt gehad zoals bij Zina waar haar 'vriend' ineens binnenkomt dan kun je sowieso een review schrijven op kinky om te laten weten dat het om oplichters gaat, is niet zichtbaar maar voor kinky zelf wel
 
Zojuist een dreig sms gehad van een nummer dat ik niet ken. Ik heb het inderdaad niet handig gedaan door mijn privé nummer te gebruiken voor contact. Echter bel ik eigenlijk altijd zakelijk en hoewel ik dit telefoonnummer al sinds 2004 heb, heb ik er niets op geregistreerd. Als ik het google, dan komt er met mijn nummer waarop ik ben bedreigd, niets naar boven. Dus blokkeren die hap en weer door...
 
Hoi,

Zojuist krijg ik, nadat ik afgelopen dagen wat contact heb gehad met shemales om te daten, het volgende appje van een nummer dat ik niet ken. (Geen idee of ik het nummer mag publiceren hier..?)

'Als jij niet heel snel reageert gooi ik alle gesprekken en beelden binne enkele seconde op internet jij hebt mij shemale bezocht Los jij dit niet netjes met ons op heb jij een probleem.

En terwijl ik deze post plaats, komt er nog een ander appje (van een ander nummer) binnen: 'Jij bent blijkbaar respectloos tegen over mij dame geweest daarom nemen wij contact op met jou los je dit niet met ons op gaat alles direct openbaar en staan we binnekort voor je deur'

Ik heb één keer eerder een bericht zoals dit gehad, maar dat was een sms. Dit zijn appjes. Wat moet ik hiermee? Iemand tips? Ik heb de vrouwen vanzelfsprekend met respect behandeld, maar inderdaad wel één trans bezocht.

PS: geen idee of dit in het goede topic staat

Hoi,

Zojuist krijg ik, nadat ik afgelopen dagen wat contact heb gehad met shemales om te daten, het volgende appje van een nummer dat ik niet ken. (Geen idee of ik het nummer mag publiceren hier..?)

'Als jij niet heel snel reageert gooi ik alle gesprekken en beelden binne enkele seconde op internet jij hebt mij shemale bezocht Los jij dit niet netjes met ons op heb jij een probleem.

En terwijl ik deze post plaats, komt er nog een ander appje (van een ander nummer) binnen: 'Jij bent blijkbaar respectloos tegen over mij dame geweest daarom nemen wij contact op met jou los je dit niet met ons op gaat alles direct openbaar en staan we binnekort voor je deur'

Ik heb één keer eerder een bericht zoals dit gehad, maar dat was een sms. Dit zijn appjes. Wat moet ik hiermee? Iemand tips? Ik heb de vrouwen vanzelfsprekend met respect behandeld, maar inderdaad wel één trans bezocht.

PS: geen idee of dit in het goede topic staat.
Even voor de duidelijkheid, een trans is geen vrouw
 
zelf ook een dreigmail binnen gehad via whatsapp , na Contact gehad te hebben met slechts 1 persoon uit Leeuwarden. Na een slechte date dus ook nog eens gegevens verkocht waarschijnlijk.
 
Onlangs heb ik ook zoiets meegemaakt. Een tijd geleden had ik bij een paar Aziatische dames met een Nederlands 06-nummer via WhatsApp om informatie gevraagd (in het Engels), maar niets afgesproken. Toen ik daadwerkelijk wilde afspreken waren ze alweer met de noorderzon vertrokken.

Na enige tijd kreeg ik opeens een berichtje, in het Nederlands, met een Thais telefoonnummer. Zowel het nummer als de naam en profielfoto van de dame waren mij onbekend. Doch de dame beweerde dat ik meermaals een afspraak had gemaakt en niet was komen opdagen. Ik moest daarvoor betalen, anders zou ze de hele conversatie delen met mijn vrienden en familie op Facebook.

Ik heb het nummer geblokkeerd en er verder niets meer van gehoord. Gelukkig heb ik voor dit soort dingen een prepaid-nummer. Maar contact opnemen met de dames van plezier kan dus tot oplichting/chantage leiden.
 
Ik moest daarvoor betalen, anders zou ze de hele conversatie delen met mijn vrienden en familie op Facebook.
Prima dat je direct ze geblokkeerd hebt en dat je een apart 06 nummer hebt.

Ze hebben namelijk helemaal niets en zeker niet je contacten op facebook.
Het is pure bluf, waar sommige mensen in paniek ook nog intrappen.
Ik heb het al eerder gezegd maar afhankelijk van mijn humeur en tijd, ga ik ze vaak terugzieken en hen in de waan laten dat ik misschien toch wel ga betalen.
Als het bontkraagje van dienst dat uiteindelijk (echt snugger zijn de meesten niet) doorheeft, word ik geblokkeerd en is het probleem ook weer opgelost.
En nog leuker is om dat telefoonnummer te gebruiken op een gay site. Wordt 'ie gebeld door hitsige mannen.
 
Prima dat je direct ze geblokkeerd hebt en dat je een apart 06 nummer hebt.

Ze hebben namelijk helemaal niets en zeker niet je contacten op facebook.
Het is pure bluf, waar sommige mensen in paniek ook nog intrappen.
Ik heb het al eerder gezegd maar afhankelijk van mijn humeur en tijd, ga ik ze vaak terugzieken en hen in de waan laten dat ik misschien toch wel ga betalen.
Als het bontkraagje van dienst dat uiteindelijk (echt snugger zijn de meesten niet) doorheeft, word ik geblokkeerd en is het probleem ook weer opgelost.
En nog leuker is om dat telefoonnummer te gebruiken op een gay site. Wordt 'ie gebeld door hitsige mannen.
Ik zou eerder van een varkensslachterij doen, vinden ze waarschijnlijk ook heel leuk 🤣
 
Heb het nu 2x gehad, de eerste keer was het eenmalig en na blokkade was het over.
De 2e keer was wat hardnekkiger. Eerst via sms, toen whatsapp, en ook bellen via whatsapp. Geblokkeerd, maar kwam terug met een ander nummer. Weer geblokkeerd en kwam weer terug met een ander nummer. Was er toen wel klaar mee en telefoon op stil en negeren maar. Uurtje erop was het stil, blokkade erop op al die nummers en het was voorbij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan