Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik wou niet speciaal een topic maken maar misschien is het hier wel een gepaste vraag.

Hoe doen jullie Belgen het zo veilig mogelijk voor privé afspraken? Wij hebben geen optie om van die kaartjes te halen in de winkel die je na gebruik kan wegwerpen.
  • 2de smartphone welke enkel dienst doet voor deze afspraakjes
  • Pre-paid SIM via bv. Mobilevikings?
  • Bepaalde instellingen die jullie aanpassen in WhatsApp/telefoon zelf?
  • Caller ID verbergen?

Ik zou binnenkort ook eens graag een privé ontvangst afspraak regelen maar bedoeling is zo veilig mogelijk te spelen. Ongetwijfeld dat er wel eens iemand ooit zal proberen te scammen maar dat is gewoon blokkeren en verder.
 
Zie dit topic
 
Zijn nummer is +31645462768 hij heeft graag aandacht 😉
We zijn gewoon te soft hier in NL.

Dat trekt allemaal zielige en kansloze types aan. En werken weten ze sowieso niet wat het is. Die jongen zit kansloos thuis op de bank met een uitkering. Hier en daar een beetje mensen angst aanjagen op Kinky, Sexjobs, in de hoop dat het wat oplevert. Dan kan die daar weer wat ''merkkleding'' van kopen, anders kan die moeilijk zijn vriendjes onder ogen komen haha. Wij in NL hebben alleen het vuilnis.
Echte Marokkanen die gestudeerd/ of goede baan hebben komen niet naar NL.
Die verdienen daar goed, enkel zullen er een aantal reizen naar Parijs, Spanje, voor familiebezoek. En die goede banen hebben gaan in USA en VAE op vakantie.
Marokko kent maar twee wegen, arm en rijk. Ertussen in zit lucht.

Allemaal zo doorzichtig, reken maar uit.. dit geintje is begonnen toen je een dame hebt bezocht. Zij heeft jou nummer doorgespeeld. Allemaal een groot toneelstuk die jongens.
 
Gisteren stond er op Sexjobs een advertentie van een Danielle met als standplaats Helmond.
Foto's zagen er leuk uit ( blauw stoeipakje). Haar een app gestuurd voor wat info.
Kreeg vanochtend wat korte antwoorden.

Rond 17.00 uur kreeg ik ook een rare reactie van haar:
Weet je ik ben klaar met fakerds zoals jij, elke keer appen en lastig vallen voor niks. Ik wil nu betaald voor me verspilde tijd door jou of ik stuur dit gesprek naar al je vrienden en familieleden op facebook sorry.
Vervelende is ook nog dat ze ergens een foto van mij vandaan gehaald heeft.

Wilde net een melding doen bij Sexjobs, maar helaas is haar advertentie nu ineens weggehaald.
Haar telefoonnummer in de adv. was 06 17842597.

Nog tips voor me?
 
Gisteren stond er op Sexjobs een advertentie van een Danielle met als standplaats Helmond.
Foto's zagen er leuk uit ( blauw stoeipakje). Haar een app gestuurd voor wat info.
Kreeg vanochtend wat korte antwoorden.

Rond 17.00 uur kreeg ik ook een rare reactie van haar:
Weet je ik ben klaar met fakerds zoals jij, elke keer appen en lastig vallen voor niks. Ik wil nu betaald voor me verspilde tijd door jou of ik stuur dit gesprek naar al je vrienden en familieleden op facebook sorry.
Vervelende is ook nog dat ze ergens een foto van mij vandaan gehaald heeft.

Wilde net een melding doen bij Sexjobs, maar helaas is haar advertentie nu ineens weggehaald.
Haar telefoonnummer in de adv. was 06 17842597.

Nog tips voor me?
Nooit je eigen nummer gebruiken is een tip. Koop een extra prepaid simkaart en gebruik die in een oude telefoon. Verder niet op reageren. Blokkeren en weer door.
 
Gisteren stond er op Sexjobs een advertentie van een Danielle met als standplaats Helmond.
Foto's zagen er leuk uit ( blauw stoeipakje). Haar een app gestuurd voor wat info.
Kreeg vanochtend wat korte antwoorden.

Rond 17.00 uur kreeg ik ook een rare reactie van haar:
Weet je ik ben klaar met fakerds zoals jij, elke keer appen en lastig vallen voor niks. Ik wil nu betaald voor me verspilde tijd door jou of ik stuur dit gesprek naar al je vrienden en familieleden op facebook sorry.
Vervelende is ook nog dat ze ergens een foto van mij vandaan gehaald heeft.

Wilde net een melding doen bij Sexjobs, maar helaas is haar advertentie nu ineens weggehaald.
Haar telefoonnummer in de adv. was 06 17842597.

Nog tips voor me?
Dit is gewoon afdreigen wat die meid doet. En op Sexjobs zitten ook meiden die denken dat de hele wereld om hen draait. Met een zo min mogelijk moeite hopen ze een date te hebben en geld binnen te harken. De regel is dat meiden binnen 15 minuten van je willen weten of je akkoord bent en blabla. In de rubriek cam en telefoonseks worden mannen pas echt opgelicht.

Maar een foto vandaan gehaald? Je hebt toch niet je eigen 06- nummer gebruikt toch? zodat je aan social media et cetera bent te koppelen?

Dat nummer is goed dat je het deelt, maar die meiden zijn wel zo clever om prepaid nummers te gebruiken. Volgende week, of misschien morgen al werkt ze weer met een ander SIM-kaartje, gebruikt andere foto's in haar advertentie en begint weer opnieuw. In de weekenden wordt er toch niet gemodereerd op Sexjobs, dus de kwaadwillende hebben vrij spel, en 48 uur de tijd op binnen te lopen, nah het begint op vrijdagavond vaak al.
 
Hou het lekker simpel.
Met een kleine investering: telefoontje (hoeft niet duur te zijn) en prepaid kaartje, Klaar!

Vragen ze om je foto, zoek een plaatje uit op internet, doen ze zelf ook. Want het zijn nooit foto's van hunzelf waarmee ze adverteren.

Zo blijf je lekker anoniem. Heel erg belangrijk met onze hobby.
 
Ik wou niet speciaal een topic maken maar misschien is het hier wel een gepaste vraag.

Hoe doen jullie Belgen het zo veilig mogelijk voor privé afspraken? Wij hebben geen optie om van die kaartjes te halen in de winkel die je na gebruik kan wegwerpen.
  • 2de smartphone welke enkel dienst doet voor deze afspraakjes
  • Pre-paid SIM via bv. Mobilevikings?
  • Bepaalde instellingen die jullie aanpassen in WhatsApp/telefoon zelf?
  • Caller ID verbergen?

Ik zou binnenkort ook eens graag een privé ontvangst afspraak regelen maar bedoeling is zo veilig mogelijk te spelen. Ongetwijfeld dat er wel eens iemand ooit zal proberen te scammen maar dat is gewoon blokkeren en verder.
Daarom moet je ook alleen afspreken met betrouwbare dames die recenties hebben hè....wat is de doelstelling van dit forum? Wat is de reden jij hier een account hebt? 🙃
 
Kreeg donderdag weer zo''n sms-je van die grappenmakers , ja ze kunnen het altijd blijven proberen maar scheelt mij niks.
Bekijk bijlage 111190
Zo eentje kreeg ik vanmorgen vroeg. ik heb hem in mijn contacten een leuke naam gegeven, maar noem het nummer hier even: 06-45344755. Ik weet nog niet of ik reageer..
 

Bijlagen

  • IMG_0258.PNG
    IMG_0258.PNG
    143,5 KB · Weergaven: 94
Vragen ze om je foto, zoek een plaatje uit op internet, doen ze zelf ook. Want het zijn nooit foto's van hunzelf waarmee ze adverteren.
Deze reactie van miss Schijf kan ik me goed voorstellen.

De dames, zeker degenen die privé-ontvangst doen, zijn kwetsbaar. Die willen een beetje kunnen inschatten wie er binnen komt en kunnen weigeren.

Als de man die komt opdagen een ander blijkt te zijn, en daarmee wil de dame het niet doen, dan moet ze eerst nog maar eens die persoon buiten zien te krijgen. Misschien durft ze dat niet eens te proberen, dan wordt het dus verkrachting. Als de man wel braaf verdwijnt, dan is hij nog steeds een "faker", iemand waarvoor ze tijd heeft vrijgehouden zonder geld te verdienen.

Als zij om een foto vragen en jij wilt dat niet delen, dan ga je gewoon niet naar die dame.

Als je naar dames gaat die adverteren met foto's van een ander en het normaal vindt te beantwoorden met een foto van een ander, dan moedig je bovendien aan dat er daar een pooier in huis zit om haar te beschermen.
 
Daarom moet je ook alleen afspreken met betrouwbare dames die recenties hebben hè....wat is de doelstelling van dit forum? Wat is de reden jij hier een account hebt? 🙃
En hoe denk je dat deze dames aan hun eerste recensie komen? :unsure:

Ik zou hun nummer delen om mannen ontmoetingssites, worden ze lekker gestalkt door hitsige mannen.
Dat raad ik af. Want voor je het weet gaan ze deze mannen afpersen.
 
Als zij om een foto vragen en jij wilt dat niet delen, dan ga je gewoon niet naar die dame.

Als je naar dames gaat die adverteren met foto's van een ander en het normaal vindt te beantwoorden met een foto van een ander, dan moedig je bovendien aan dat er daar een pooier in huis zit om haar te beschermen.
Ik snap sowieso niet dat mannen hun foto's willen delen met dat soort tuig. Je weet dat je met illegale dames pooiers en hun handlangers te maken hebt en dan stuur je ze een foto of ga je zelfs met ze videobellen, terwijl je weet dat daar een foto van wordt gemaakt die straks tegen je gebruikt kan worden, dat is vragen om problemen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan