Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pas op voor deze dame ze vraagt je om een foto te sturen en als je dat gedaan hebt moet je haar betalen anders dreigt ze alles op Facebook te gooien, nu zit ik niet op facebook en heb geen vriendin of vrouw thuis zitten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gedaan ben benieuwd wat seksjobs ermee doet
Je kunt ook overwegen aangifte te doen. De kans dat ze er wat mee doen is niet zo groot. Stel dat ze het toch oppakken, bijvoorbeeld omdat het een bekende van een agent overkomt, dan is het handig als er meerdere aangiftes liggen. De officier van justitie kan hiermee bij de rechter aantonen dat de verdachte het niet slechts één keer gedaan heeft maar dat deze er een gewoonte van gemaakt heeft en dan is de straf over het algemeen hoger.
 
We hebben er weer eentje via de whatsapp. Zelfde verhaal als maandje of 2 terug. Je moet mijn shemale 2000 euro betalen en dat bij het Leidseplein in een parkje langs de weg s' avonds om 23:00.
Twee nummers: 0657635019 en 0645348363
Anders kom ik op Facebook..ik zit er aan te denken wie dat zou kunnen zijn. Heb een vaag vermoeden. In ieder geval ga ik erop in. Ben heel benieuwd wie het is!!
 
Ik had gisteren een nare ervaring met een dame in Leuven(B). Heb een zeer negatieve recensie geschreven, en haar nadien onmiddellijk alles verwijderd en geblokkeerd op whatsapp en ook haar telefoonnummer geblokkeerd.
 
We hebben er weer eentje via de whatsapp. Zelfde verhaal als maandje of 2 terug. Je moet mijn shemale 2000 euro betalen en dat bij het Leidseplein in een parkje langs de weg s' avonds om 23:00.
Twee nummers: 0657635019 en 0645348363
Anders kom ik op Facebook..ik zit er aan te denken wie dat zou kunnen zijn. Heb een vaag vermoeden. In ieder geval ga ik erop in. Ben heel benieuwd wie het is!!
Een zak met hondenstront neerleggen en dan kijken wie het op komt halen.😄
 
Ben heel benieuwd wie het is!!
Pas maar op. Ze sturen waarschijnlijk een minderjarig loopjongetje. En als je die aanraakt dan ben jij opeens een pedofiel en trappen ze je in elkaar.

Een zak met hondenstront neerleggen en dan kijken wie het op komt halen
Wit poeder zoals waspoeder werkt beter. Ziplock met aluminiumfolie er omheen. Dan zijn ze als de dood dat ze ruzie krijgen met de grote jongens die in snuifartikelen doen.
 
Klopt maar krijg je die WhatsApp dan wil je degene van wie je haast zeker bent een paar rotklappen geven. Even nadenken en dan gaat dat weer weg. In dit geval had ik dan naar Amsterdam gemoeten duur parkeren of trein. Niet gedaan dus. Ze bekijken het maar. Heb ze wel op het bot beledigd door te zeggen dat ik hoop dat hun moeder zusje enzo hoeren zijn ed. Dat lucht op hahahaha.
 
Ik had gisteren een nare ervaring met een dame in Leuven(B). Heb een zeer negatieve recensie geschreven, en haar nadien onmiddellijk alles verwijderd en geblokkeerd op whatsapp en ook haar telefoonnummer geblokkeerd.
Altijd even een paar dagen wachten met het schrijven van een recensie, zodat je recensie niet gekoppeld kan worden aan jou als persoon en je forumnaam.
 
Ik had afgelopen zaterdag een sexdate en vandaag ontving ik dit bericht:

jij hebt problemen! je hebt met mijn dames gekloot op kinky. ik heb genoeg info over jou, en zal je familie, en naasten alles laten zien. los dit nu op zodat je geen problemen krijgt. of ik maak je leven kapot! als je het op wilt lossen whatsapp mij! geen reactie staat direct alles online
Dit is het nummer
heb hem meteen geblokkeerd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hoop dat je geen gezichts foto op Whatsappje ruikt dan
op het moment van de afspraak had ik geen foto van mij zelf en na het weekend wel, Maar ze wilde wel een face check, Ik kreeg de bedreiging binnen via een smsje en niet via whats app en heb het nummer ook niet in mijn contacten gezet. Dus dan zou hij via haar een foto van mij moeten hebben gehad
 
op het moment van de afspraak had ik geen foto van mij zelf en na het weekend wel, Maar ze wilde wel een face check, Ik kreeg de bedreiging binnen via een smsje en niet via whats app en heb het nummer ook niet in mijn contacten gezet. Dus dan zou hij via haar een foto van mij moeten hebben gehad
Dat krijg je met prive-ontvangst je loopt altijd de kans dat je zo eentje treft. Beter bezoek je voortaan een raamdame of ga naar een privéhuis.
 
Ik had afgelopen zaterdag een sexdate en vandaag ontving ik dit bericht:

jij hebt problemen! je hebt met mijn dames gekloot op kinky. ik heb genoeg info over jou, en zal je familie, en naasten alles laten zien. los dit nu op zodat je geen problemen krijgt. of ik maak je leven kapot! als je het op wilt lossen whatsapp mij! geen reactie staat direct alles online
Dit is het nummer
heb hem meteen geblokkeerd

Hoi Peet84,

Ik heb vandaag om 15:55 exact hetzelfde bericht ontvangen via sms van

Ik heb gister een afspraak gehad met een dame. Maar geen idee of deze dame er iets mee te maken heeft. Ik heb whatsapp contact gehad met 4 dames. Het nummer dat bedreigd komt niet overeen met 1 van de nummers van de dames.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Peet84,

Ik heb vandaag om 15:55 exact hetzelfde bericht ontvangen via sms van

Ik heb gister een afspraak gehad met een dame. Maar geen idee of deze dame er iets mee te maken heeft. Ik heb whatsapp contact gehad met 4 dames. Het nummer dat bedreigd komt niet overeen met 1 van de nummers van de dames.
1 van die 4 dames heeft dan haar klantenbestand doorverkocht waarschijnlijk. Niet eens klantenbestand, maar alleen het nummer. Ze weten totaal geen gegevens van de persoon die dit nummer gebruikt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
1 van die 4 dames heeft dan haar klantenbestand doorverkocht waarschijnlijk. Niet eens klantenbestand, maar alleen het nummer. Ze weten totaal geen gegevens van de persoon die dit nummer gebruikt.
Ze hopen dat iemand hapt en betaald, blijkbaar zijn er mensen die betalen want ze blijven wandelaars bedreigen.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.839
Berichten
735.747
Leden
33.876
Nieuwste lid
Muki
Terug
Bovenaan Onderaan