Recensie Belle Michelle( Michelle Ferrary) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Malik

Vaste klant
114
15/02/22
126
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/new-adressswwet-and-hot-michelle.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na heel lange tijding eens bij Michelle geweest. Ze is hier al dels besproken in Trans algemeen" maar had nog geen eigen topic.
Wat mij verbaasde.
Dit is zeker en vast één van de toppers in België .
Haar eerste keer ontmoet bij Chloee lang, lang geleden. Toen nog jong ding.
Ondertussen uiteraard wat ouder en meer gezet maar nog steeds jong snoetje.
Bij het binnenkomen direct gretig zoenen. Prijsbespreking waarbij ik voor de minimum gegaan ben. 100/halfuur. 150/uur. 200 met sperma van haar.
Omdat ik uit het verleden weet dat je zo opgeilt dat je het nooit lang uithoudt, voor halfuurtje gegaan.
Na betaling terug heerlijk tongzoenen. Echte GFE.
Uitgekleed en tongend op bed beland.
Daar gaat ze direct in 69 liggen. Elkaar volop pijpen waarbij in haar paar tegengehouden heb of mijn zaad vloog al in haar mondje.
Afgesloten op zijn hondjes waarbij afgaat kontje ontzettend geil en met gevoel over mijn stijve heen en weer schoof. Rubbertje ( dat ze bijna ongemerkt aandoet lekker volgeschoten.(in het verleden haar ook vaak bare geneukt).
Nog wat gestreeld , gewassen en dan terug aangekleed waarbij ze nog telkens terug met me kwam tongen en over mijn broek wrijven.
Eens aangekleed naar de gang om buiten gelaten te worden. Daar niet het wangkusje zoals bij de meesten maar vol met de tong en constant in mijn kruis aan het tasten.
Hier keer ik zeker terug en sneller deze keer.
 
Na heel lange tijding eens bij Michelle geweest. Ze is hier al dels besproken in Trans algemeen" maar had nog geen eigen topic.
Wat mij verbaasde.
Dit is zeker en vast één van de toppers in België .
Haar eerste keer ontmoet bij Chloee lang, lang geleden. Toen nog jong ding.
Ondertussen uiteraard wat ouder en meer gezet maar nog steeds jong snoetje.
Bij het binnenkomen direct gretig zoenen. Prijsbespreking waarbij ik voor de minimum gegaan ben. 100/halfuur. 150/uur. 200 met sperma van haar.
Omdat ik uit het verleden weet dat je zo opgeilt dat je het nooit lang uithoudt, voor halfuurtje gegaan.
Na betaling terug heerlijk tongzoenen. Echte GFE.
Uitgekleed en tongend op bed beland.
Daar gaat ze direct in 69 liggen. Elkaar volop pijpen waarbij in haar paar tegengehouden heb of mijn zaad vloog al in haar mondje.
Afgesloten op zijn hondjes waarbij afgaat kontje ontzettend geil en met gevoel over mijn stijve heen en weer schoof. Rubbertje ( dat ze bijna ongemerkt aandoet lekker volgeschoten.(in het verleden haar ook vaak bare geneukt).
Nog wat gestreeld , gewassen en dan terug aangekleed waarbij ze nog telkens terug met me kwam tongen en over mijn broek wrijven.
Eens aangekleed naar de gang om buiten gelaten te worden. Daar niet het wangkusje zoals bij de meesten maar vol met de tong en constant in mijn kruis aan het tasten.
Hier keer ik zeker terug en sneller deze keer.
Heb haar heel lang geleden ook bij Chloee bezocht en idd was toen al zeer goed mss moet ik ook nog eens terug gaan.
 
Top, top, top meid. We kennen elkaar al méér dan 20 jaar (idd van bij Chloee) en ze is mijn favoriete TS. Ze blijft mij boeien en geeft wat mij betreft de beste GFE - met een ruw kantje (ze bijt nu en dan in mijn piemel).
Kan niet anders dan haar 5/5 scoren op alles.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
Penislengte
14cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://old.quartier-rouge.be/prive/trans/michelle-hott-et-tres-belle-ts-a-bruxelles.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zeer goede service. Soms wat stug om mee af te spreken maar eens je toe komt is het vuurwerk. Meteen kussen en kruis grijpen. De broek af en pijpen. Dan gaat ze liggen op bed. Ik leg zelf de 100 euro op het kastje. En vervolgens 69. Dan draait ze zich zelf om kontje omhoog naar mij. Alles zonder woorden. En zonder condoom. Ik penetreer haar. We neuken 15 minuten door terwijl ze me geil aan kijkt in de spiegel. Ze kan mijn lichaamstaal lezen en hoort mijn hijgen toenemen en verwelkomt mijn zaadlosing als een ware geile hoer. Wat een eerste keer.
 
Hoi mede hoerelopers,
Kunnen jullie me zeggen of Michelle (koekelberg) nog actief is?
Zie haar niet meer op redlights.be noch quartier-rouge.be
Waar en hoe kan ik her bereiken. Was echt een topper. PM voor haar contactgegevens plz
 
Hoi mede hoerelopers,
Kunnen jullie me zeggen of Michelle (koekelberg) nog actief is?
Zie haar niet meer op redlights.be noch quartier-rouge.be
Waar en hoe kan ik her bereiken. Was echt een topper. PM voor haar contactgegevens plz
Ze staat sinds vandaag terug op Redlights😀En als ze daar niet opstaat is ze in het buitenland/ ontvangt ze niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan