Algemeen Beste keus Weizigt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

zoekende46

Wandelaar
47
11/12/21
25
Ik zoek een dame om vooral te beffen, rimmen, tongzoenen. Wie heeft hier ervaring? Ik twijfel om volgende week naar Weizigt te gaan of Rendez vous Privé Made. Krijg niet duidelijk welke dame dit overtuigend doet en dit standaard vinden. Paar keer meegemaakt dat er extra betaald moest worden.
Ik weet niet of er een dame mee leest, maar een pb mag altijd. Ik maak dan graag een afspraak. Ik zoek een vaste dame hiervoor.
 
Ik zoek een dame om vooral te beffen, rimmen, tongzoenen. Wie heeft hier ervaring? Ik twijfel om volgende week naar Weizigt te gaan of Rendez vous Privé Made. Krijg niet duidelijk welke dame dit overtuigend doet en dit standaard vinden. Paar keer meegemaakt dat er extra betaald moest worden.
Ik weet niet of er een dame mee leest, maar een pb mag altijd. Ik maak dan graag een afspraak. Ik zoek een vaste dame hiervoor.
Ik ben er 1x geweest met Isabel .ze vind het heerlijk om gebeft te worden neukt lekker en is lief doet alleen niet tong zoenen , verders maakt ze je helemaal gek met haar heerlijke lijf 🤭🥰beetje laat gezien jou vraag
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan