Recensie Chanel, Gouda Privé 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jay Pake

Vaste klant
151
04/02/23
120
12
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7652701-chanel#overview
Totale kosten (in euro)
145
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Laatst las ik reviews van een andere DVP bij GP en op de een of andere manier had ik een ingeving dat ik met Chanel een heel geil avontuur kon beleven. Via Kinky even gekeken en ik zag een hele lijst mogelijkheden en geen extra prijs. Voor de zekerheid even contact gehad en gevraagd of rimmen ook in het pakket zat. Daar werd enthousiast op gereageerd en zonder extra kosten. Dus ik had mij voorgenomen even flink uit te pakken. Bij aankomst kwam ik erachter dat ik niet kon pinnen dus via Tikkie 5 euro meer betaald.

Chanel staat op Kinky als 26 en wordt op de site van GP vermeld als begin 30. De foto op waarop je haar gezicht wazig ziet deed mij al twijfelen, maar ik dacht nog: soms valt dat nog wel mee in het echt. Maar toen ik haar zag schatte ik haar eerder richting de 50. Ik had ook gedacht dat ze een dikke kont zou hebben maar dat was helaas ook niet zo.

De dame spreekt geen Nederlands noch Engels. Dus communiceren gaat eigenlijk niet. Ook probeerde ik nog te vertellen dat ik contact had gehad met haar via Kinky; dat begreep ze niet of deed of ze het niet begreep of dat is gewoon GP die reageert. Ik geef dat op en leg mij erbij neer dat er niet gepraat gaat worden. Niet echt tenminste. Maar ondanks dat zou je nog een soort van GFE kunnen hebben, zo staat het in ieder geval aangekondigd, maar daar is geen sprake van. Het is niet perse heel zakelijk, maar lichtelijk afstandelijk. Even douchen en ik spring op bed. Ze komt naast me liggen en ik merk gelijk dat er niet gezoend gaat worden. Iets wat wel in het pakket staat, maar goed. Ik heb amper even met haar borsten gespeeld en ze maakt een gebaar of ik gepijpt wil worden. Ik weet niet of ik echt een keus had, want terwijl ze het gebaar maakte had ze al een condoom getrokken en mijn pik was nog amper goed stijf.

Enfin, condoom erom en ze begon te zuigen. Ik probeerde er een 69 van te maken en na enige tijd snapte ze dat. Helaas werd ik getrakteerd op een flinke bos schaamhaar in mijn bek. Daar houd ik echt helemaal niet van en wil zo snel mogelijk naar haar kont. Maar toen vinger daar kwam werd er duidelijk tegengesputterd. Balen.

Uiteindelijk ging de dame liggen en gaf mij het sein dat ik haar moest neuken. Even een tijdje in missionaris geneukt. Het was ok, maar hoofd de hele tijd afgewend en toen ik voelde dat ik ging komen was er iets waardoor ik eruit moest. Rare situatie. Toch afgemaakt. Daarna kreeg ik nog een massage en we hebben het nog een tweede keer geprobeerd, maar ik kwam niet heel erg meer in de mood.

De enige communicatie die er steeds was, was dat ze erg veel last had van de warmte en ze had er duidelijk weinig energie voor. Het was zeker niet de slechtste ervaring ooit, maar absoluut niet volgens de advertentie.

0 herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan