Recensie Bianca (Roe) , Verversrui 22 /1 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1737

Meubelstuk
Forumpionier
2.185
29/07/21
2.961
12
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ja er is hier al een topic over een Bianca op dat adres, maar dat is echt een andere,een klein meisje met zwart haar, die ik zelf alleen ken van het " gasmasker incident " Ik zie die overigens nooit meer.
Nu dus over de "vervang Bianca" . Een gebrilde lange blonde dame met de mooiste lange benen van de nightshift. Ze staat er niet zo sexy bij met steeds hetzelfde verdekte witte kleedje en haar grote jaren 80 bril. Daaronder zit wel een lekker lijf hoor.
Op de kamer is t ook goed lief geen tijdsdruk en langdurig pijpen. Percies zoals ik t graag heb.
Ze heeft wel een zwaar ruikend parfum(Montral) op , dat is ook weer een beetje retro ook deze dame is n bezoekje waard.
 
Laatst bewerkt:
Tweede date met B . gedaan , en die was nog beter dan de eerste. Pijpt echt diep en neuken ook diepgang. Misschien niet de knapste,en een beetje schelle stem maar vind haar echt lekker wijf , die benen he , zo denken er meer over , stond al weer een heer te wachten om binnen te gaan. Ging een Arabier met haar doen denk ik.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Als afsluiter vandaag bij bianca geweest. Had wat problemen met klaarkomen, dus een 3de kon er nog wel bij. Lekker geneukt weer, nadien ook nog door haar afgetrokken om me toch bij dat orgasme te krijgen en ook dat bleek moeilijk, hoezeer ze ook haar best deed. Vervolgens draaiden we de rollen om en masturbeerde ik mezelf terwijl zij met mijn ballen speelde. Uiteindelijk kwam ik alsnog heftig klaar vandaag.

Blijft ook een hele mooie verschijning
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan