Recensie Jasmine (Roe), Antwerpen, Vingerlingstraat 14/1 4,38 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mario357

Stamgast
Forumpionier
508
10/07/21
532
31
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/carolina-2626/
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recensie van een jaar geleden, ze werkte ook even overdag in vt maar ging dan voor de nightshift weer naar ss 2/1. Stond naast Andra.
Lang aan het twijfelen tussen Jasmine en andere een zeer skinny blonde aan Verversrui 22 of 24. Maar de skinny blonde was zo futloos en ongeïnteresseerd, dat ik maar richting Jasmine ging. Ik had zin in een lief meisje met een jonge fitte uitstraling.
Jasmine is een slank meisje, niet gebruind (redelijk bleek), met een bril en 2 staartjes. Haarkleur is bruin/donker rood. Arm bedekt met een sleeve tat. Zeer hoge hakken aan het raam, hakken uit en ze is nog geen 1,50 lang. Ik vraag haar om haar bril op te zetten en haar bh en onderbroek aan te houden.
Ik ga op bed zitten, ze staat rechtop aan het rand van het bed, tussen mijn benen. Haar borsten op mijn ooghoogte. Mijn handen masseren haar kont ondertussen op de achtergrond. Knijpend in haar kont, komt de bh uit en ik begin lekker te zuigen in haar kleine borstjes. Eerst pzc, lekker zacht en diep, mocht ondertussen aan haar kut zitten maar niet vingeren. Daarna rubbertje om en zei on top. Ze was gedreven en had er duidelijk plezier in. Ik knijp hard in haar kont terwijl ze op mij zit te rijden. Daarna overgegaan naar missio maar ze is zo klein dat ze helemaal verdwijnt onder mijn lichaam, vervolgens doggy, zei op het bed richting spiegel en ik naast het bed iets door mijn knieen en precies op de goeie hoogte kan ik hem erin prikken, haar sterretje ziet ik zich iets samenknijpen, haar strakke kontje is spierwit en ik kan heerlijk kletsen, maar dat uitzicht op dat pulserende sterretje is zo lekker dat ik me niet meer kan inhouden volledig doorhaal en zo diep mogelijk probeer te penetreren, ze kreunt zachtjes en ik heb een heerlijke finish in het rubbertje.
Praatje pot na afloop en met een heerlijk gevoel naar buiten.
Laat je niet misleiden door haar uiterlijk is een pro en maakt je helemaal gek ?
Herhalingsgevaar 100%
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/carolina-2626/
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ze werkt tussen 17u en 1u 's nachts, elke dag.

Ik zie ze inderdaad altijd staan op Schippersstraat 10/3.

Heel mooi lijfje. Blowjob een beetje basic en monotoon. Ze gaat niet heel diep. Tijdens het neuken sluit ze haar ogen maar bereidt ze je wel met gevoel. Ze laat je goed doen, geen gezeur dat het rapper moet of dat je tijd bijna op is. Geen klokkijkster dus :)

Redelijke goede wip, vriendelijk meisje. Mogelijk herhalingsgevaar. Alleen mag ze zich nog iets meer 'smijten' naar mijn gevoel.
 
Ze is al heel ervaren, werkt al meer dan 3 jaar in het skw ? ze is net 22 geworden. Doggystyle is heerlijk lekker lang tegen dat kleine kontje kletsen ? Ze laat nu langzaam wat meer toe, maar ze heeft niet de fysiek van een meesteres, wel een richting waar ze naar toe zou willen en ik weet dat ze een hekel heeft aan (tong)zoenen, anaal, beffen, gerimd worden en tepelzuigen. Geregeld gevraagd met bijbetalen voor anaal en tz, no, no, no ? Maar ze ziet in dat ze haar service niet te beperkt kan houden... Ze is ook behoorlijk kieskeurig op wie ze binnenlaat dus geen lopende band werk bij haar dat is wel een prē ?Irritant is wel dat als je een afspraak hebt met haar en je loopt de ss in vanaf het falconplein ik die pimp van haar met zijn hondekop voorbij moet, loopt meestal dan via de pisbak kant de straat in, kan die vent niet uitstaan ? en als ik hem zie is mijn geilheid gelijk weg...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/carolina-2626/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs ook eens met dit opvallend meisje kennis gemaakr.
Ze heeft me eerst een lekkere blowjob gegeven.Heerlijk hoe ze het doet.
Dan vroeg ze me welk standje ik wilde.
Heb haar voorgesteld om eerst normaal.
Dit was zo heerlijk.
Daarna overgegaan naar doggy rechtstaand.
Wat een prachtige billetjes heeft ze.
En ben ik heerlijk klaar gekomen rechtstaan normaal.
Heb een heel fijn moment beleeft,met dit naturel meisje.

Ze gaat mij zeker nog terug zien.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze Jasmine stond al een hele tijd op mijn to do lijstje.
Ze staat ondertussen al een hele tijd op Vingerlingstraat 14/1.
De laatste weken heb ik een aantal keren een poging willen wagen, maar telkens was er iemand mij voor. Als ze achter het raam staat is dat meestal maar van korte duur.
Maar, zoals gezegd, afgelopen zaterdag toch kunnen binnen wippen en gekozen voor het basis pretpakket.
Beiden ons ontdaan van alle onnodige textiel en na een wasje het bed op. Als ze de hoge hakken uit heeft is ze inderdaad klein, maar dat vind ik geen nadeel.
Na wat strelen en een vrij goede blowjob, kwam ze on top om het zaakje af te maken.
Het is een gezellige meid, waar een babbeltje tussen door wel kan.
Ik ben een twintigtal minuten binnen geweest, maar er was nooit haast om voort te maken. Ze neemt en geeft rustig de tijd.
Het is een adresje waar ik nog wel eens binnen spring.
 
Tijdje geleden ook bij haar langs geweest (denk toch dat het dezelfde is, kan me niet herinneren dat ze rood haar had).

Knap meisje en ze geeft inderdaad een goede service. Zijn er bepaalde dagen/uren waarop ze steeds aanwezig is? Of heeft ze misschien een RL-profiel met contactgegevens (link die nog werkt)? Zou haar graag nog eens bezoeken, maar het is vrij ver rijden voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Tijdje geleden ook bij haar langs geweest (denk toch dat het dezelfde is, kan me niet herinneren dat ze rood haar had).

Knap meisje en ze geeft inderdaad een goede service. Zijn er bepaalde dagen/uren waarop ze steeds aanwezig is? Of heeft ze misschien een RL-profiel met contactgegevens (link die nog werkt)? Zou haar graag nog eens bezoeken, maar het is vrij ver rijden voor mij.
Voor zover ik weet werkt ze alle dagen in de nachtshift
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ik heb ook al eens met deze leuke jongedame mogen kennismaken.
Ik zag haar staan in 14, middelste venster. Dacht eerst dat ze een D-cupje had, maar eens de beha uit ging bleek het maar een A-cupje te zijn. Maar die tepeltjes zijn echt lekker. Van vrouwentepels kan ik echt genieten.
Ze stond in een kort jeansshortje, met lintjes rond haar kuiten. En dan dat brilletje…
Allebei wasje gedaan. Ze kwam meteen naar mij, en ik speelde even met haar lekkere tepeltjes, vond ze wel leuk. Liet het haar welgevallen.
Op het bed is ze me meteen beginnen pijpen, rustig, maar met gevoel. Wat aan haar spleetje gevoeld, was al beetje nat, lekker.
Daarna vroeg ze positie en begonnen in missionnaris, en nog wat aan haar tepeltjes gelikt. Dan overgeschakeld op doggy met zicht op dat lekkere kontje. Ze deed lekker mee, wel wat fake gekreun. Niet lang uitgehouden, door zicht op dat kontje.
Het is een heel lief petite meisje, dat je vraagt wat je wil en het je naar je zin maakt. Zeker de moeite waard.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Jasmine is relaxt en vriendelijk. Haar lichaam is erg slank, skinny eigenlijk. Er is zeer weinig boezem aanwezig (geen grote maar wel uitgesproken tepels). Haar gezicht mag er best wezen. Zou ik ze aanraden? Niet direct. Zou ik ze afraden? Dat zeker ook niet! Als het je type is, zeker een bezoek waard.

Daarna overgegaan naar missio maar ze is zo klein dat ze helemaal verdwijnt onder mijn lichaam, vervolgens doggy, zei op het bed richting spiegel en ik naast het bed iets door mijn knieen en precies op de goeie hoogte kan ik hem erin prikken, haar sterretje ziet ik zich iets samenknijpen, haar strakke kontje is spierwit en ik kan heerlijk kletsen, maar dat uitzicht op dat pulserende sterretje is zo lekker dat ik me niet meer kan inhouden volledig doorhaal en zo diep mogelijk probeer te penetreren, ze kreunt zachtjes en ik heb een heerlijke finish in het rubbertje.

Dat pulserende sterretje is inderdaad opmerkelijk 😁

De kamer is redelijk groot maar de muren lijken er wel van karton, het gekreun uit de andere kamer van Vingerlingstraat 14 krijg je er gratis bij 🙉
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook eens bij deze knappe meid binnengestapt.

Kan de andere reviews alleen maar herhalen.
Leuke tijd gehad (incl. gekreun van de buurvrouw die de heer aldaar aan het aanmoedigen was).

Ben wel fan van haar figuur. Slank en kleine borsten met mooie tepels.
Neemt haar tijd en jaagt je niet af om te wisselen van standje.

Finish met haar on top is zeker de moeite. Blijft lekker doorgaan zonder geklaag dat ze zelf moe werd.

Was wel lekker warm op de kamer. Iets te warm als je zelf actief moet zijn :D
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Jasmine werkt nog steeds 's nachts op vl14/1.
Ze was gisteren weer sexy gekleed met een rood setje.
Haar kamer is ruim maar toch echt wel afgeleefd, niet echt uitnodigend voor sex.
Zijzelf is na 3 jaar in Antwerpen nog steeds even relaxed en welbespraakt. Dus alles gaat er rustig aan toe.
Op sex gebied zijn haar borsten nog steeds mini en haar fake geluid is ze ook nog niet afgeleerd.
Haar spannende perfecte schaamlippen blijven haar beste onderdeel. Je ziet ze mooi rond je lul klemmen.
Je kan goed doorstoten op dit kleine meisje. Ze lijkt breekbaar maar kan er wel tegen.
Ze houdt ook steeds haar ogen dicht wat soms wel storend is.
Toch wel goede ervaring, voor mij niet echt top/droomvrouw
 
Deze week ook eens bij dit knappe meisje geweest, jullie recensies kloppen helemaal, ze is mooi slank, leuke kleine borstjes en een prachtig kutje, waaraan ik heerlijk aan mocht likken. Pijpen deed ze heel zachtjes, maar was fijn. Ze neemt alle tijd en tijdens missio houdt ze inderdaad de hele tijd haar ogen dicht. Nadien nog gezellig een praatje gemaakt en tevreden buiten gestapt..
'k ga zeker nog eens terug…..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan