Bimbo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze bimbo (Angelina) is neer gestreken in Amsterdam (helaas vanaf 150 voor een half uur)
Heeft een hele tijd in Vlaanderen rondgehopt. Recensies op Hookers.nl waren niet slecht, meen ik me te herinneren.
 
Deze bimbo (Angelina) is neer gestreken in Amsterdam (helaas vanaf 150 voor een half uur)
Die verbouwing aan haar lichaam moet toch wel terug verdiend worden. Om het zo te houden zal je periodiek de revisie in moeten gaan.
 
Ze probeert op op Angelina Jolie te lijken toch? Zullen wel wat operaties voor nodig geweest te zijn.
Laat ik nou net Angelina Jolie niet leuk vinden (de echte dan) Ik kick helemaal af op haar lippen.
Ja ik weet het, ik kan soms rare turn offs hebben.
 
Ze probeert op op Angelina Jolie te lijken toch? Zullen wel wat operaties voor nodig geweest te zijn.
Laat ik nou net Angelina Jolie niet leuk vinden (de echte dan) Ik kick helemaal af op haar lippen.
Ja ik weet het, ik kan soms rare turn offs hebben.
ze heeft er ook wel wat van weg, maar het is wel haar zus die iets vaker naar de FEBO gaat zeg maar. Verder zou ik wel Een keer met haar willen afspreken.
 
Je ziet wel dat de foto's zwaar geshopt zijn. Mooie meid, lijkt lichtjes op Angelina, maar wat een lijf!
Op de (echte) filmpjes zie je hoe ze er in werkelijkheid uitziet. Ik ga zeker overwegen om haar eens te gaan bezoeken om het eens in levende lijven te ervaren ?
 
Je ziet wel dat de foto's zwaar geshopt zijn. Mooie meid, lijkt lichtjes op Angelina, maar wat een lijf!
Op de (echte) filmpjes zie je hoe ze er in werkelijkheid uitziet. Ik ga zeker overwegen om haar eens te gaan bezoeken om het eens in levende lijven te ervaren ?
Held! Verwen je ons dan met een bimbo-eske recensie? ?
 
Deze ziet er ook wel aardig bimbo uit

Zeker weten!

Heb zelf vorig jaar met haar een goede ervaring gehad:

Hier ook nog een recensie:
 

Volgens mij valt Chloe ook in deze categorie. Alles nep, siliconen, opgespoten lippen, tattoos.
Iets zegt me dat ik die foto's eerder heb gezien. Mogelijk van haarzelf (evt met andere naam) of ... dus let goed op ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan