Recensie Blackcherry, Almere 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

darkie117

Newbie
2
16/08/23
8
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zoete-blackcherry_7781012
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben al meerdere keren bij zoete black cherry geweest.
ze is een heerlijk en vreselijk geile meid.
Let wel op dat het echt een volle meid is. dus je moet echt van BBW houden.

we beginnen altijd met een heerlijke pijp beurt. met oog contact.
pzc dit kan ze diep tot de schacht.
hangt wel af van je pikgrootte.
En je zult moeite hebben niet klaar te komen

Je mag overal aan haar zitten.
haar borsten zijn geweldig groot.
En haar kont kletst heerlijk tegen je aan doggy. je denkt dat je haar neukt. maar eigenlijk neukt ze jou. ze houd ervan om te verwennen. dus altijd oppassen dat je niet te snel klaarkomt. en ze wordt goed nat als je haar goed aanpakt (nzc mag) mits met respect.

zoenen en anaal doet ze niet
Maar dat mag de pret niet drukken. ik ben inmiddels overal op en in haar klaar gekomen. ze is vreselijk verslavend dus voorlopig is het mijn vaste adresje.
want deze service krijg je nergens anders.
Ik zal vast spijt krijgen dat ik het deel. dus wees zuinig op haar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben hier recent 2x geweest. Val niet op dun en slank en BBW ook weer niet, maar BBW stond nog op mijn bucket list...
De foto's zijn niet van haar (zegt ze zelf) maar geven wel een goede indruk hoe 'vol' ze is en dat is behoorlijk!!
Contact krijgen was even een ding ze ontvangt niet altijd en daarom ook soms geen reactie heb ik gemerkt.
Leuk mens, gezellig, alles was prima maar niet bijzonder, wel de ervaring met een BBW, zoent helaas niet das wel jammer. Als je klaar bent gekomen komt wel meteen de telefoon erbij en gaat ze daar druk mee zijn, toch altijd jammer denk ik dan. Voorlopig was 2x even genoeg maar wie weet in een geile bui...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zoete-blackcherry_7781012
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs geweest.
Het is een volle meid zoals eerder beschreven.
Pijpt heerlijk en een heerlijk natte doos waar je in kan roeren.
Echter hygiëne is een dikke min. een wastafel is aanwezig en een handdoek waar waarschijnlijk 5 andere voorgangers een snikkel mee hebben schoongemaakt.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zoete-blackcherry_7781012
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na enige tijd geen review geschreven te hebben in een poging loyaal te blijven aan mijn vrouw, toch gefaald.

Zoals men zegt, elke dag rijst eten wordt ook saai... toch?

Dus zodoende de website afgestruind en mijn oog viel op Blackcherry. Mijn vrouw is fit en heeft een andere bouw, maar soms wil je een vrouw die voller is met (nog) grotere borsten.

Zodoende een berichtje gestuurd terwijl ik een selectie maakte van dames die mijn oog trokken (de selectie is wel erg slecht vind ik de laatste tijd).

ik dwaal af. Ik kreeg ineens een reactie van haar, of ik 15 tot 30 minuten de tijd had omdat zij net wakker was (het was al 14 uur).

Sigaretje gerookt en uiteindelijk na de instructies op te hebben gevolgd, bij haar aangekomen.

Makkelijk parkeren, prima wijk, geen probleem.

Zij deed de deur open in een badjas en zag al die grote donkere borsten. Haar kamer is wel echt een rommeltje, maar goed.. daar komen we niet voor. Uiteindelijk op het matras op de grond beland.

Ik gaf aan safe te willen doen (kan niks riskeren voor het thuisfront). Zij gleed met haar donkere grote borsten over mijn benen en paal die steeds harder werd.

Ik deed een condoom over mijn vriend heen en ze begon. Jezus.. wat kan deze black cherry pijpen zeg.

Met opbouwend tempo, veel spuug en kokhals geluidjes moest ik mij inhouden om niet het rubbertje vol te spuiten. Ik dacht er nog over na om mijn condoom af te doen en te ervaren hoe het is zonder, maar gelukkig won mijn verstand het van mijn geile gedachten, anders zat ik de komende 2 weken te stressen.

Na ongeveer 10 minuten non stop sloppy pijpen, kwijl over mijn ballen, vroeg ze of ik wilde neuken. Ik wilde het liefst doorgezogen worden en zo ging ze weer te keer.

Ik wilde eigenlijk mijn zaad over haar grote borsten spuiten, maar ze zoog zo heerlijk dat ik voorbij het punt kwam dat ik het kon inhouden.

Al kreunend terwijl ik "oh shit what the fuck riep", spoot ik de condoom vol met zaad.

Zij en ik gingen hierop hard lachen, terwijl ik al stuiptrekkend op het matras lag. Zij verontschuldigde zich omdat mijn wens niet was uitgekomen, maar ja.

Daarna hebben wij een sigaretje gerookt en gekletst over het leven. Hele vriendelijke welbespraakte dame is het.

Ze gaf wel aan ooit te willen stoppen als ze gesetteld is en kinderen zou krijgen.

Al met al goede ervaring maar voor een PMC vond ik het wel aan de prijs.

Als ik vrijgezel zou zijn en wat meer risico kon nemen was het echter wel een top adres.
 
Terug
Bovenaan Onderaan