Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDit is waarom ik graag bij latinas kom. Op een zeer enkele keer na heb ik nooit mechanisch gehad bij ze. Plus hun enorme vurigheid. Ik hou juist van dames die graag de touwtjes in handen willen hebben.Ik heb een hekel aan mechanisch. Ik wil niet het gevoel hebben dat ik sex heb met een robot maar een mens.
Ik vind vaak wel dat mensen precies bang zijn voor de klik. Het is niet omdat het klikt dat het zal doorslaat.
Wat bedoel je precies? Waarom voelde je je kut?Dit is waarom ik graag bij latinas kom. Op een zeer enkele keer na heb ik nooit mechanisch gehad bij ze. Plus hun enorme vurigheid. Ik hou juist van dames die graag de touwtjes in handen willen hebben.
Het doorslaan is een zeldzaamheid maar het kan gebeuren. Ik kan mezelf daarin in de hand houden, maar als de ander die eerste stappen maakt dan heb ik moeite om het tegen te houden. Precies dit is een week geleden gebeurd en heb me er een paar dagen best wel kut door gevoeld. Gelukkig komt alles uiteindelijk goed![]()
Dit splitst nu meer in een ander onderwerp dat ook een bekend topic hier is maar dan het omgekeerde van dat topic. Die DVP had verliefdheid gevoelens. Ikzelf hou er niet van om iemands hart gebroken te zien worden, dat is wat het voor mij juist kut maakte. Als ze het gewoon professioneel had gehouden was er niets aan de hand geweest, maar haar gevoelens namen de overmacht.Wat bedoel je precies? Waarom voelde je je kut?
Oh dat weet ik maar al te goed. Genoeg manipulatie en gefake meegemaakt jaren geleden (mijn ex die in deze wereld zit). Ik ga daar geen tweede keer intrappen, één keer vind ik wel voldoendeZolang je moet betalen moet je die "gevoelens " met een zak zout nemen.
Toch niet altijd hoor. De betaal voorwaarden en omstandigheden veranderen mee, als je het zakelijk wilt benaderen.Zolang je moet betalen moet je die "gevoelens " met een zak zout nemen.
Een relatie met een DVP is op zich geen probleem (ben al 11 jaar samen met één). Het belangrijkste is dat het niet ontstaan is vanuit DVP-klant, maar gewoon ergens een spontane ontmoeting is geweest zoals een "normaal" stel.Een keer een relatie met een DVP gehad, dat was niet handig, veel over mezelf geleerd, en het meeste was niet fraai.
We gaan met zijn allen verhuizenIk krijg steeds meer het gevoel dat in België de service beter is dan hier, met ook vriendelijkere prijzen. En ik lees heel weinig ervaringen van bedrog en zo. Of vergis ik me nu?
Dat hebben we gemeenzaam.Dit is waarom ik graag bij latinas kom. Op een zeer enkele keer na heb ik nooit mechanisch gehad bij ze. Plus hun enorme vurigheid. Ik hou juist van dames die graag de touwtjes in handen willen hebben.
IK zie het zo het is niet om dat het klikt dat er meer zal komen of moet komen. Ik wil niet een leuk contact kapot maken. Omdat ik iets verkeerd op neemHet doorslaan is een zeldzaamheid maar het kan gebeuren. Ik kan mezelf daarin in de hand houden, maar als de ander die eerste stappen maakt dan heb ik moeite om het tegen te houden. Precies dit is een week geleden gebeurd en heb me er een paar dagen best wel kut door gevoeld. Gelukkig komt alles uiteindelijk goed![]()
Wie niet luisteren wil moet maar voelen. De nederlandse wandelaars hadden makkelijk de hoge prijzen kunnen weigeren maar ze kozen voor een dure hobby. Nu hebben de dvp's de wandelaars bij de ballen en word je financieel helemaal uitgekleed.Ik krijg steeds meer het gevoel dat in België de service beter is dan hier, met ook vriendelijkere prijzen. En ik lees heel weinig ervaringen van bedrog en zo. Of vergis ik me nu?
Ja we moeten flink in de beursWie niet luisteren wil moet maar voelen. De nederlandse wandelaars hadden makkelijk de hoge prijzen kunnen weigeren maar ze kozen voor een dure hobby. Nu hebben de dvp's de wandelaars bij de ballen en word je financieel helemaal uitgekleed.