Bloedmooie Latina’s zonder recensie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Woon gelukkig in Zuid Amerika en ben gelukkig niet afhankelijk van de derde divisie Columbiaanse of Braziliaanse vrouwen wat in Nederland zich beweegt de paar keer per jaar dat ik mij helaas in mijn totaal verloederde geboorteland moet zijn.

Ik heb een hekel aan mechanisch. Ik wil niet het gevoel hebben dat ik sex heb met een robot maar een mens.

Ik vind vaak wel dat mensen precies bang zijn voor de klik. Het is niet omdat het klikt dat het zal doorslaat.
Dit is waarom ik graag bij latinas kom. Op een zeer enkele keer na heb ik nooit mechanisch gehad bij ze. Plus hun enorme vurigheid. Ik hou juist van dames die graag de touwtjes in handen willen hebben.

Het doorslaan is een zeldzaamheid maar het kan gebeuren. Ik kan mezelf daarin in de hand houden, maar als de ander die eerste stappen maakt dan heb ik moeite om het tegen te houden. Precies dit is een week geleden gebeurd en heb me er een paar dagen best wel kut door gevoeld. Gelukkig komt alles uiteindelijk goed 😃

Dit is waarom ik graag bij latinas kom. Op een zeer enkele keer na heb ik nooit mechanisch gehad bij ze. Plus hun enorme vurigheid. Ik hou juist van dames die graag de touwtjes in handen willen hebben.

Het doorslaan is een zeldzaamheid maar het kan gebeuren. Ik kan mezelf daarin in de hand houden, maar als de ander die eerste stappen maakt dan heb ik moeite om het tegen te houden. Precies dit is een week geleden gebeurd en heb me er een paar dagen best wel kut door gevoeld. Gelukkig komt alles uiteindelijk goed 😃
Wat bedoel je precies? Waarom voelde je je kut?

Wat bedoel je precies? Waarom voelde je je kut?
Dit splitst nu meer in een ander onderwerp dat ook een bekend topic hier is maar dan het omgekeerde van dat topic. Die DVP had verliefdheid gevoelens. Ikzelf hou er niet van om iemands hart gebroken te zien worden, dat is wat het voor mij juist kut maakte. Als ze het gewoon professioneel had gehouden was er niets aan de hand geweest, maar haar gevoelens namen de overmacht.

Zolang je moet betalen moet je die "gevoelens " met een zak zout nemen.
Oh dat weet ik maar al te goed. Genoeg manipulatie en gefake meegemaakt jaren geleden (mijn ex die in deze wereld zit). Ik ga daar geen tweede keer intrappen, één keer vind ik wel voldoende 🤣

Betalen was tijdens de laatste date met die persoon niet eens relevant. Alleen omdat ikzelf het opdrong want zij wilde het eigenlijk niet. Er was tevens ook geen klok meer.

Maar we dwalen nu echt af van het topic. Ironisch gezien weten best veel latinas hoe ze hierin mannen kunnen manipuleren 🤣

Zolang je moet betalen moet je die "gevoelens " met een zak zout nemen.
Toch niet altijd hoor. De betaal voorwaarden en omstandigheden veranderen mee, als je het zakelijk wilt benaderen.
Een uur betalen en 3 uur blijven, haar thuis brengen omdat het laat is en als ze vraagt of je een biertje wil en de volgende ochtend pas weer vertrekken, vragen wat je het weekend gaat doen (lang weekend Mechelen) en ze spontaan zegt dat ze mee wil. In alle gevallen waren het vaste dames, gaf ik ze af en toe fooi, nam ik een aardigheidje mee. Voor de dame in het weekend heb ik uiteraard alles betaald en een leuke jas als aandenken voor haar betaald, dagje efteling met de kids van de dame enzovoort! Gebeurt allemaal niet maandelijks hoor, maar heb veel mooie herinneringen aan deze ervaringen.
Behandel DVP's als gewone en waardevolle mensen, toon oprechte interesse, geef eens wat weg (kado, fooi, advies een lift, een schouder als het tegen zit) en er wordt veel "gegeven".
Als snel duidelijk maken dat je elkaar leuk of interessant vind maar het daarbij wilt houden werkte altijd bij mij. Bijna altijd dan. Een keer een relatie met een DVP gehad, dat was niet handig, veel over mezelf geleerd, en het meeste was niet fraai.

Een keer een relatie met een DVP gehad, dat was niet handig, veel over mezelf geleerd, en het meeste was niet fraai.
Een relatie met een DVP is op zich geen probleem (ben al 11 jaar samen met één). Het belangrijkste is dat het niet ontstaan is vanuit DVP-klant, maar gewoon ergens een spontane ontmoeting is geweest zoals een "normaal" stel.

Ook is het enorm belangrijk dat jaloezie geen rol speelt. Iets wat in mijn relatie geholpen heeft is niet gesloten zijn in de relatie op sexueel vlak. Geef elkaar wat vrijheid. We bezoeken wel eens parenclubs, zij geniet van haar werk, en ik mag wel eens naar DVPs toegaan.

Laatst bewerkt:
Dat hebben we gemeenzaam. 😁
IK zie het zo het is niet om dat het klikt dat er meer zal komen of moet komen. Ik wil niet een leuk contact kapot maken. Omdat ik iets verkeerd op neem

Ik krijg steeds meer het gevoel dat in België de service beter is dan hier, met ook vriendelijkere prijzen. En ik lees heel weinig ervaringen van bedrog en zo. Of vergis ik me nu?
Wie niet luisteren wil moet maar voelen. De nederlandse wandelaars hadden makkelijk de hoge prijzen kunnen weigeren maar ze kozen voor een dure hobby. Nu hebben de dvp's de wandelaars bij de ballen en word je financieel helemaal uitgekleed.

Wie niet luisteren wil moet maar voelen. De nederlandse wandelaars hadden makkelijk de hoge prijzen kunnen weigeren maar ze kozen voor een dure hobby. Nu hebben de dvp's de wandelaars bij de ballen en word je financieel helemaal uitgekleed.
Ja we moeten flink in de beurs 👛 als we extra willen , maar ja het stemmetje in mijn hoofd zegt toe nog een keertje , ze zijn zo mooi en lekker en lief de dames . Dus wie plezier wil zal toch wat centen moeten uitgeven

Terug
Bovenaan Onderaan