Ik leerde haar kennen als DVP, dat ze dat deed was niet zozeer het issue, wat ze deed dat werd een probleem, voor mij.
Ik ben niet zo wild op sex gebied, heb niets met SM, plas sex, anaal enz. Zij ook niet, we hadden veel sex en goede sex, maar ruig en wild echt nooit, maar ze deed het wel voor haar werk. Ze had daar ook geen moeite mee, was gewoon business en vaak goede business. Ik begon daar steeds meer afkeer van te krijgen. Ze sprak met veel respect over haar lieve klantjes, ook bij die waar ze over heen plaste en die het dronken. ' lieve mannen die iets willen wat niet gebruikelijk is, of zoiets zei ze dan. Ik walgde van die kerels, haar hart was zoveel groter dan het mijne dat was wel duidelijk.
De enkeling die haar probeerde te krenken, te vernederen of haar pijn deden, deed ze af als zielige lozers die niet wisten wat ze misliepen door hun gedrag, die werden simpelweg geblokt, daarmee was het opgelost. Mijn bloed kookte en kreeg moordneigingen richting die kerels.
Het liep binnen een jaar stuk, ik heb veel van haar geleerd (maar dat pas later ingezien en begrepen) en over mezelf geleerd. Ik ben/was? een stuk minder tolerant dan ik dacht, gemakkelijk te raken en heb/had? moeite iemand anders haar zienswijze te respecteren.