Bloedmooie Latina’s zonder recensie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
🤣🤣. Ik begrijp wat je bedoelt, maar voor 1 dag met een leuke vrouw en haar kinderen op stap voelde ook heel goed voor deze bewuste vrijgezel.
En dan hand in hand lopen met de kleinste van haar op mn nek.🙈. De aanleiding was dat ze zich een keer liet ontvallen dat ze het zo jammer vond dat haar kids nooit met een man naar een pretpark konden. Ik zei spontaan wanneer gaan we, zij zei spontaan zondag, en zo geschiedde het. Om op topic te blijven, ze kwam uit de dominicaanse republiek en mooi was ze zeker. Het klinkt heel onvolwassen, maar het voelde goed met haar door dat park te lopen.
Het is daarna nooit meer gebeurd, maar de dates daarna waren allemaal beter.
Ok. Zoals jij het stelt kan ik me er wel wat bij voorstellen. Misschien lijkt het me stiekem ook wel wat. Een soort uit de hand gelopen rollenspel eigenlijk. 😜
Valt mij trouwens wel op dat er bij latina's nooit een vaderfiguur in beeld is.
Zowel niet voor hen zelf als voor hun eigen kroost.

Hoofdzaak is jullie hadden een leuke dag en tijd.
Heb he nú helemaal geen contact meer met haar.
Ik denk niet dat je haar zomaar vergeet, je verhaal even gelezen te hebben.,
Een berichtje met haar verjaardag en de mijne niet veel meer dan dat. Ze is een jaar of 6 geleden terug verhuist naar de Dominicaanse republiek en runt daar nu een bedrijfje dat ze met haar werk hier bij elkaar heeft verdiend. Nog wel ieder jaar een uitnodiging om haar te bezoeken mocht ik in de buurt zijn.

Ik leerde haar kennen als DVP, dat ze dat deed was niet zozeer het issue, wat ze deed dat werd een probleem, voor mij.
Ik ben niet zo wild op sex gebied, heb niets met SM, plas sex, anaal enz. Zij ook niet, we hadden veel sex en goede sex, maar ruig en wild echt nooit, maar ze deed het wel voor haar werk. Ze had daar ook geen moeite mee, was gewoon business en vaak goede business. Ik begon daar steeds meer afkeer van te krijgen. Ze sprak met veel respect over haar lieve klantjes, ook bij die waar ze over heen plaste en die het dronken. ' lieve mannen die iets willen wat niet gebruikelijk is, of zoiets zei ze dan. Ik walgde van die kerels, haar hart was zoveel groter dan het mijne dat was wel duidelijk.
De enkeling die haar probeerde te krenken, te vernederen of haar pijn deden, deed ze af als zielige lozers die niet wisten wat ze misliepen door hun gedrag, die werden simpelweg geblokt, daarmee was het opgelost. Mijn bloed kookte en kreeg moordneigingen richting die kerels.
Het liep binnen een jaar stuk, ik heb veel van haar geleerd (maar dat pas later ingezien en begrepen) en over mezelf geleerd. Ik ben/was? een stuk minder tolerant dan ik dacht, gemakkelijk te raken en heb/had? moeite iemand anders haar zienswijze te respecteren.
Je hebt je grenzen leren kennen. Wat zij deed is vrij normaal in de DVP wereld, en ook de dingen die ze ervaren heeft.

Ik had het in het begin ook niet makkelijk bij mijn vrouw. Ze wilde me dingen over haar werk vertellen en ik wilde het niet weten. Dat kwam hoofdzakelijk door mijn ex die me dingen in die wereld heeft laten doen dat ik absoluut niet wilde. Daardoor was ik helemaal dicht gesloten.

Tegenwoordig kan mijn vrouw openlijk dingen over haar werk vertellen, en ik help haar met bepaalde dingen ook.

Je hebt je grenzen leren kennen. Wat zij deed is vrij normaal in de DVP wereld, en ook de dingen die ze ervaren heeft.

Ik had het in het begin ook niet makkelijk bij mijn vrouw. Ze wilde me dingen over haar werk vertellen en ik wilde het niet weten. Dat kwam hoofdzakelijk door mijn ex die me dingen in die wereld heeft laten doen dat ik absoluut niet wilde. Daardoor was ik helemaal dicht gesloten.

Tegenwoordig kan mijn vrouw openlijk dingen over haar werk vertellen, en ik help haar met bepaalde dingen ook.
Zit jouw vrouw ook in het leven, dan?

Terug
Bovenaan Onderaan