Blog van Joke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een oud klasgenoot van me van MBO had als 20+er een relatie met een toendertijd 17 jarige.
Gaf ook gewoon toe dat ze seks hadden. (Is inmiddels meer dan 10 jaar geleden)

Relatie hield geen stand en nu is ie gelukkig met iemand van zijn eigen leeftijd

Tijden veranderen.
(...) Je lijkt ineens geen kind meer
Maar zo mooi en minstens zeventien (...)

In 1982 zong ik het als 18 jarige hard mee. Nu moet ik er niet meer aan denken.

 
Een oud klasgenoot van me van MBO had als 20+er een relatie met een toendertijd 17 jarige.
Gaf ook gewoon toe dat ze seks hadden. (Is inmiddels meer dan 10 jaar geleden)

Relatie hield geen stand en nu is ie gelukkig met iemand van zijn eigen leeftijd
Ik weet niet hoe het in nl is maar in belgië hebben ze de directeur van de matrozen school in oostende veroordeeld voor ontucht met minderjarigen. Omdat hij sex gehad heeft met twee studenten van 16 (dacht ik)16 ook al zeiden die gasten het was met toesteming. Maakt niet uit er zit meer dan 5 jaar tussen dus strafbaar. 1 maal ze 18 zijn mag het.

Voorde veiligheid moet de dvp minstens 20 zijn.

Jammer genoeg is er een vader van een oude vriend van me. Die toen hij 46 was een vriendin had van 16. Of hij sex met haar gehad heefd. Maar ik weet wel dat hij kort na de relatie zich vergrepen heeft aan zijn 14 jarige dochter. Geloof me er zijn er veel die hem met plezier de grond in willen boren.

Van minder jarigen blijf je af wacht die 2 jaar als je met haar presé iets wil beginnen.
 
Ik weet niet hoe het in nl is maar in belgië hebben ze de directeur van de matrozen school in oostende veroordeeld voor ontucht met minderjarigen. Omdat hij sex gehad heeft met twee studenten van 16 ook al zeiden die gasten het was met toesteming.
In Nederland ben je bij wederzijdse instemming meen ik pas strafbaar als sprake is van een betaling of andere vorm van beloning richting de minderjarige of als er sprake is van een zekere gezagsverhouding. Dat laatste is natuurlijk wel het geval als het leerlingen van zijn school betreft.
 
Nooit gedacht, maar ga het toch een keertje doen...

Ik zit al tijden te hikken tegen een enorme shit bende in mijn tuin.

Het gras komt inmiddels tot aan mijn knieën waar het niet hoort te staan, het terras kan je intussen ook maaien en er moet wat gesnoeid worden en uitgegraven.

Maar daar heb ik nou helemaal geen zin in! En Cor ook niet...

Dus zet ik een oproep op Xitter 😏 of er een hovenier tussen mijn volgers zit. En die is er, ken hem zelfs! Nou komt hij a.s dinsdagavond rond 19u langs om de boel te fiksen, eet een hapje pasta mee.

Alleen, hoe gaan we dat betalen? Hij vraagt natuurlijk een stuk minder dan ik p.u. Alleen interesseert mij dat nu even niet. Hij maakt mijn tuin weer netjes en ik betaal hem met mijn kunsten.

Win win situatie voor beide. Hij krijgt een portie seks en ik een opgeruimde tuin. Doe ik anders nooit, maar nu maak ik graag een keer een uitzondering. Uiteraard in overleg met Cor, die is allang blij dat hij geen uren gras hoeft te trekken 😄 en ik het zo oplos 😏
 
Nooit gedacht, maar ga het toch een keertje doen...

Ik zit al tijden te hikken tegen een enorme shit bende in mijn tuin.

Het gras komt inmiddels tot aan mijn knieën waar het niet hoort te staan, het terras kan je intussen ook maaien en er moet wat gesnoeid worden en uitgegraven.

Maar daar heb ik nou helemaal geen zin in! En Cor ook niet...

Dus zet ik een oproep op Xitter 😏 of er een hovenier tussen mijn volgers zit. En die is er, ken hem zelfs! Nou komt hij a.s dinsdagavond rond 19u langs om de boel te fiksen, eet een hapje pasta mee.

Alleen, hoe gaan we dat betalen? Hij vraagt natuurlijk een stuk minder dan ik p.u. Alleen interesseert mij dat nu even niet. Hij maakt mijn tuin weer netjes en ik betaal hem met mijn kunsten.

Win win situatie voor beide. Hij krijgt een portie seks en ik een opgeruimde tuin. Doe ik anders nooit, maar nu maak ik graag een keer een uitzondering. Uiteraard in overleg met Cor, die is allang blij dat hij geen uren gras hoeft te trekken 😄 en ik het zo oplos 😏
Loon in natura heet dat toch?

Zal ik je ramen eens wassen? Ben weliswaar geen glazenwasser, maar ach, dat lukt me vast wel.
 
Nooit gedacht, maar ga het toch een keertje doen...

Ik zit al tijden te hikken tegen een enorme shit bende in mijn tuin.

Het gras komt inmiddels tot aan mijn knieën waar het niet hoort te staan, het terras kan je intussen ook maaien en er moet wat gesnoeid worden en uitgegraven.

Maar daar heb ik nou helemaal geen zin in! En Cor ook niet...

Dus zet ik een oproep op Xitter 😏 of er een hovenier tussen mijn volgers zit. En die is er, ken hem zelfs! Nou komt hij a.s dinsdagavond rond 19u langs om de boel te fiksen, eet een hapje pasta mee.

Alleen, hoe gaan we dat betalen? Hij vraagt natuurlijk een stuk minder dan ik p.u. Alleen interesseert mij dat nu even niet. Hij maakt mijn tuin weer netjes en ik betaal hem met mijn kunsten.

Win win situatie voor beide. Hij krijgt een portie seks en ik een opgeruimde tuin. Doe ik anders nooit, maar nu maak ik graag een keer een uitzondering. Uiteraard in overleg met Cor, die is allang blij dat hij geen uren gras hoeft te trekken 😄 en ik het zo oplos 😏

Hovenier ook weer blij .........

Verder snap ik de meerwaarde van de melding niet zo .

Als jij in die tijd gewoon werkt kan je elke hovenier normaal betalen .

Voor de hovenier is het verhaal precies het zelfde .

🙂🙃
 
Nooit gedacht, maar ga het toch een keertje doen...

Ik zit al tijden te hikken tegen een enorme shit bende in mijn tuin.

Het gras komt inmiddels tot aan mijn knieën waar het niet hoort te staan, het terras kan je intussen ook maaien en er moet wat gesnoeid worden en uitgegraven.

Maar daar heb ik nou helemaal geen zin in! En Cor ook niet...

Dus zet ik een oproep op Xitter 😏 of er een hovenier tussen mijn volgers zit. En die is er, ken hem zelfs! Nou komt hij a.s dinsdagavond rond 19u langs om de boel te fiksen, eet een hapje pasta mee.

Alleen, hoe gaan we dat betalen? Hij vraagt natuurlijk een stuk minder dan ik p.u. Alleen interesseert mij dat nu even niet. Hij maakt mijn tuin weer netjes en ik betaal hem met mijn kunsten.

Win win situatie voor beide. Hij krijgt een portie seks en ik een opgeruimde tuin. Doe ik anders nooit, maar nu maak ik graag een keer een uitzondering. Uiteraard in overleg met Cor, die is allang blij dat hij geen uren gras hoeft te trekken 😄 en ik het zo oplos 😏
Waarom is het zo ver 🙈
 
Loon in natura heet dat toch?

Zal ik je ramen eens wassen? Ben weliswaar geen glazenwasser, maar ach, dat lukt me vast wel.

Die zijn net gewassen door een echte glazenwasser. En die betaal ik gewoon cash voor die 10 minuten.

Bovendien... die hovenier heb ik al tig keer gezien bij de seksfeestjes in Arnhem ( waar hij ook vandaan komt ). Dus maak ik graag een uitzondering voor hem 🙂
Op SJ hebben ze er zelfs een rubriek voor:

Die ken ik niet! Als daar tenminste hoveniers tussen staan. Onbekenden heb ik geen interesse in. Degene die morgen komt, ken ik.. dus vertrouwt. Daarom doe ik het 1x op deze manier.
Fijn als je het zo kan oplossen 😁😁
Geniet nog van de laatste vakantiedagen @JokePrive

Ja, ben ik zeer blij mee! Mijn vakantie was gisteren voorbij 🥺
 
wnr komt de volgede vakantie.

In juni een weekje en de hele maand augustus 🥰
Hovenier ook weer blij .........

Verder snap ik de meerwaarde van de melding niet zo .

Als jij in die tijd gewoon werkt kan je elke hovenier normaal betalen .

Voor de hovenier is het verhaal precies het zelfde .

🙂🙃

Het is mijn blog, mag ik in zetten wat ik wil.

En ik kan een hovenier überhaupt betalen, maar op deze manier is hij er blijer mee 🤣
 
Nee, dit keer niet. Ik ben niet eens een zonaanbidder. Kan je ook goed zien aan mijn melkflessen.

Er zijn wel eens zonnebank bruine meiden geweest die vroegen waarom ik dat niet deed met mijn witte lijf. Mijn antwoord: geen zin in en hou niet van onnatuurlijk bruin ( dat laatste dacht ik er altijd bij 🤭 )

Aangezien ik altijd eerst moet verbranden om bruin te worden, hou ik het voor gezien 😁
 
Nee, dit keer niet. Ik ben niet eens een zonaanbidder. Kan je ook goed zien aan mijn melkflessen.

Er zijn wel eens zonnebank bruine meiden geweest die vroegen waarom ik dat niet deed met mijn witte lijf. Mijn antwoord: geen zin in en hou niet van onnatuurlijk bruin ( dat laatste dacht ik er altijd bij 🤭 )

Aangezien ik altijd eerst moet verbranden om bruin te worden, hou ik het voor gezien 😁
En welke melkflessen Joke.....😁?
 
Nee, dit keer niet. Ik ben niet eens een zonaanbidder. Kan je ook goed zien aan mijn melkflessen.

Er zijn wel eens zonnebank bruine meiden geweest die vroegen waarom ik dat niet deed met mijn witte lijf. Mijn antwoord: geen zin in en hou niet van onnatuurlijk bruin ( dat laatste dacht ik er altijd bij 🤭 )

Aangezien ik altijd eerst moet verbranden om bruin te worden, hou ik het voor gezien 😁
Kan ik wel geloven ga je ver weg
 
Een werkvakantie? Ik ben niet de enige die vrij heeft 😁
Maar dat ga ik echt niet doen. Er is 1 plek in Nederland waar ik echt mijn privacy niet ga delen met onbekenden. En het is niet eens mogelijk, ivm slagbomen en ons kent ons.

Hoezo dat? Heb je in Augustus wel tijd om de auto in te stappen? 🤔😄
 
Er zijn wel eens zonnebank bruine meiden geweest die vroegen waarom ik dat niet deed met mijn witte lijf. Mijn antwoord: geen zin in en hou niet van onnatuurlijk bruin ( dat laatste dacht ik er altijd bij 🤭 )
Die meiden komen nog wel eens tot de ontdekking wat een zonnebank voor een affecten geeft op de lange termijn.
Het kan sowieso niet gezond zijn en tegen de tijd dat ze 40 of 50 zijn, hebben ze de huid van iemand van 80.
 
Fout gedacht Kat, als het mij niet bevalt is je verhaal of antwoord weg 😏
werkt het echt zo? hier in jouw topic valt het wel mee, maar in de topics van andere dames heb ik echt wel eens reacties gezien die die dame niet leuk vond en ik had nou niet echt de indruk dat ze die zomaar kon laten verwijderen
 
Ik ben wel een beetje uitgeluld merk ik.

Zit ik een antwoord te typen en denk ik alleen maar: "Dit heb ik al tig keer eerder geschreven." Vervolgens gooi ik mijn tekst maar weer weg.

Wat "dom" geouwehoer op zijn tijd is op zich ook heel erg leuk, maar ik heb meer met een bijdrage leveren die (in mijn ogen tenminste) zinvol is.

Die verhalen zijn onderhand wel een keer op. Daarnaast haal ik er ook niet meer de voldoening uit die ik zo'n half jaar geleden nog wel had.

Hier met de dames lullen is nog wel het leukste van het hele forum, dus ik zal hier nog wel blijven hangen, maar het heilige vuur is een waakvlam.

Uhm, verder heb ik het serieus wel naar mijn zin hoor! 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan