Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben benieuwd!Deze club wordt naar verluidt verbouwd en zal later dit jaar wellicht weer opengaan.
Ja hoor: hij is nog steeds dicht.Any news over deze club
Nee....Is dit nou ook een van de rtc's net als Grimberg en Villa Verena?
Afgelopen Dinsdag deze club bezocht en ook gebruik gemaakt van de sauna. De 3 douche tegenover de sauna komen niet op temperatuur en zijn dus koud. Het kan zijn dat ze dit bewust hebben gedaan.Met Freude is er een mooie tent bijgekomen in het saunaclublandschap. Ik zal er persoonlijk alleen niet zo vaak komen doordat de wellness rondjes met wat minder makkelijk afkoelen me te omslachtig is.
Maar zoveel mensen, zoveel wensen. Dus wellicht is het wel iets voor jou?
De entree is incl softdrinks, eten, en normale koffie. Drank betaal je extra. Sauna, stoombad is inbegrepen.Ik wil volgende week even langsgaan. Als ik het begrijp betaal je 30 om binnen te gaan, kan je rustig relaxen in sauna. Dames die er rondhangen betaal je rechtstreeks. Wat zijn de gangbare prijzen van de dames? En is het de moeite hier binnen te gaan en niet gewoon in de RL district van Bochum rond te dwalen?
En, hoe was het?Ik wil volgende week even langsgaan. Als ik het begrijp betaal je 30 om binnen te gaan, kan je rustig relaxen in sauna. Dames die er rondhangen betaal je rechtstreeks. Wat zijn de gangbare prijzen van de dames? En is het de moeite hier binnen te gaan en niet gewoon in de RL district van Bochum rond te dwalen?