Recensie Bonnie, Schippersstraat 11 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MacaN74

Vaste klant
Forumpionier
107
07/07/21
33
4
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
12
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gisterennacht bij de Bulgaarse Bonnie geweest. Zag er veel belovend uit, slank met lang blond haar in zwarte latex-outfit, netkousen en hoog gehakte lieslaarzen. Bij binnenkomst de gebruikelijke vraag wat is de prijs voor hoelang ? Ze komt voor me staan en mag haar lichaam/kont voelen en strelen en krijg enkele kussen op de mond waarbij ze recht in mijn ogen blijft kijken ….. , overeenkomst voor 150€ een uurtje met all-in. Op mijn vraag of ze poppers had, reikte ze me twee flesjes aan en mocht ik "proberen" ……, oude en dus geen meerwaarde waarop ze zei, ik ga om nieuwe bij mijn buurvrouw/vriendin. Terwijl ik me uitkleedde, was ze ff weg, toen ze terug binnenkwam lag ik op het bed. Geen vraag om het gebruikelijke wasje vooraf, kreeg het flesje poppers en de vraag, hij ik mijn laarzen aan of die ik ze uit….?
Ik kies voor laarzen aan ……., tot hier nog alles ok …… Ze komt bovenop me zitten en schuurt enkele keren over mijn jonge vriend….enkele vluchtige kusjes op de mond en begint "geile praat" in mijn oor te fluisteren ……. , eerder een afknapper want was nog niet zo "fuck en geweldig"wat we allemaal deden. Na 5 min schuift ze haar string opzij en biedt mij haar slap apparaat aan. Ik pijp haar hard en ze stapt van het bed, doet haar laarzen uit en schuift een kussen onder mijn rug. Ze raakt voor het eerst mijn erecte speelgoed aan. Ze trekt onze twee jongens samen af, waarna ze me zonder condoom wou neuken …
Aangedrongen voor condoom om te doen, hetwelke ze met tegenzin deed…..
Na Max 5 à 10 minuten trok ze me klaar.
Te Hard, soms pijnlijk en zonder gevoel …., enerzijds blij en opgelucht dat het gedaan was ….kortom alles samen Max 20 minuutjes binnen geweest, nooit gepijpt geweest, nooit spannende opbouw
 
Laatst bewerkt:
Bedankt Mac, nog eentje dat ik moet zien te vermijden. Gelijkaardige ervaringen heb ik al dikwijls gehad. Meestal met vrouwtjes die maar een paar dagen in Antwerpen zijn. Het is mij de laatste tijd opgevallen dat ze dikwijls veel te snel en brut willen penetreren, terwijl als ze de eerste minuut even wat zachtheid en geduld gebruiken we nadien veel aankunnen. Gek genoeg als ik dan mag neuken hebben ze allemaal ook pijn als ik op dezelfde manier wil beginnen. Dat zijn dan vrouwen die al jaren geneukt worden in hun holetje maar ze weten nog altijd niet hoe ze het zelf moeten doen. Ik heb al beter ervaringen gehad met een sm meesteres en een dildo. Die beginnen meestal voorzichtig en luisteren beter naar de aanbevelingen.
 
Bedankt Mac, nog eentje dat ik moet zien te vermijden. Gelijkaardige ervaringen heb ik al dikwijls gehad. Meestal met vrouwtjes die maar een paar dagen in Antwerpen zijn. Het is mij de laatste tijd opgevallen dat ze dikwijls veel te snel en brut willen penetreren, terwijl als ze de eerste minuut even wat zachtheid en geduld gebruiken we nadien veel aankunnen. Gek genoeg als ik dan mag neuken hebben ze allemaal ook pijn als ik op dezelfde manier wil beginnen. Dat zijn dan vrouwen die al jaren geneukt worden in hun holetje maar ze weten nog altijd niet hoe ze het zelf moeten doen. Ik heb al beter ervaringen gehad met een sm meesteres en een dildo. Die beginnen meestal voorzichtig en luisteren beter naar de aanbevelingen.
Daarom dat dit forum eigenlijk dient e …. Vroeger deelde ik de negatieve ervaringen niet uit schaamte en omdat ze mss zouden denken dat ik mijn favorieten teveel wou promoten ……
 
Begrijpelijk, ik schrijf ook recensies op Tripadvisor over hotels en restaurants, maar daar schrijf ik alleen over positieve ervaringen. Omdat een restaurant iemand zijn business is, en je kan iemand veel schade berokkenen.
Ik zou alleen negatief zijn als ik opgelicht wordt, wat bijna nooit gebeurd. Maar hier ligt het anders, vind ik. Heel veel slecht ervaringen door onkunde en een soort gemaakzucht, bijna oplichterij. Je bent ook ineens een pak geld kwijt. Als je 150euro betaald en 20minuten later buiten staat is dat oplichterij. Als je 50 extra betaald om te tongzoenen en ze doen dat 10seconden lang, ben je opgelicht. en gaat zomaar verder. Alleen door onze ervaringen mee te delen kunnen we een beter service krijgen. Zo is het met restaurants ook gebeurd, vroeger had je toeristen vallen, die heb je nu veel minder, dankzij Tripadvisor/Google maps en andere. Blijven schrijven hoe kort ook.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan