Recensie Natasha trio, Brugge 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 270

Vaste klant
Forumpionier
143
01/07/21
87
1
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/newhot-sexy.html
Natasha was al enkele keren in Brugge te gast en ik ben er toch al een 5 tal keer bij geweest. Ik ben normaal niet de man die graag naar buitenlandse dames ga maar deze is toch een specialleke. Ik contacteerde haar deze middag en ze vroeg of ik zin had in trio, 300 voor 1u of 200 voor 30 min. Ik vroeg wie de 2e vrouw was en kreeg een selfie van de 2 dames. Uurtje later aanwezig , beide dames kinky gekleed, netkousen, heels, ...
Diepe tongzoen van beiden en naar boven, Ze hebben mij samen een half u aan een stuk gepijpt op het hoogste niveau, kussen, pleasen, deepthout, ballen in hun mond, noem maar op. HEMELS. Ik ben een fervente wandelaar maar zo een duo blowjob was toch speciaal. Ze zijn er nog de hele week...
 
Dit is de link naar de profielen apart:

Bella

Natasha
 
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/newhot-sexy.html
Natasha was al enkele keren in Brugge te gast en ik ben er toch al een 5 tal keer bij geweest. Ik ben normaal niet de man die graag naar buitenlandse dames ga maar deze is toch een specialleke. Ik contacteerde haar deze middag en ze vroeg of ik zin had in trio, 300 voor 1u of 200 voor 30 min. Ik vroeg wie de 2e vrouw was en kreeg een selfie van de 2 dames. Uurtje later aanwezig , beide dames kinky gekleed, netkousen, heels, ...
Diepe tongzoen van beiden en naar boven, Ze hebben mij samen een half u aan een stuk gepijpt op het hoogste niveau, kussen, pleasen, deepthout, ballen in hun mond, noem maar op. HEMELS. Ik ben een fervente wandelaar maar zo een duo blowjob was toch speciaal. Ze zijn er nog de hele week...

Hielden ze zich ook met elkaar bezig? Veel trio's weigeren dat helaas
 
Kan alleen maar bevestigen wat hier gezegd wordt. Altijd een top ervaring ook bij de 2 dames appart. Profielen waar de foto's waar zijn. Diensten kloppen die ze aangeven en afspraken nakomen. Meer dan zijn geld waard. Waren er maar meer zo
 
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/newhot-sexy.html
Natasha was al enkele keren in Brugge te gast en ik ben er toch al een 5 tal keer bij geweest. Ik ben normaal niet de man die graag naar buitenlandse dames ga maar deze is toch een specialleke. Ik contacteerde haar deze middag en ze vroeg of ik zin had in trio, 300 voor 1u of 200 voor 30 min. Ik vroeg wie de 2e vrouw was en kreeg een selfie van de 2 dames. Uurtje later aanwezig , beide dames kinky gekleed, netkousen, heels, ...
Diepe tongzoen van beiden en naar boven, Ze hebben mij samen een half u aan een stuk gepijpt op het hoogste niveau, kussen, pleasen, deepthout, ballen in hun mond, noem maar op. HEMELS. Ik ben een fervente wandelaar maar zo een duo blowjob was toch speciaal. Ze zijn er nog de hele week...
De donker harige heeft geen huig...die neemt m zo diep dat ze je ballen ook kan pakken met d'r mond. Heel speciaal.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/newsexy-hot-girl.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Toch wel.

Ze ontvangt (opnieuw) in Brugge waar ik ze heb ontmoet.

Afspreken verloopt vlot via SMS of WhatsApp. Afspraakje geregeld en ernaar toe gereden.
Rijhuisje op niet al te drukke baan (kon aan het uur gelegen hebben).

Daar wel awkward momentje want er was iemand voor het huis aan het wachten. Toen ik aanbelde bekeek hij mij redelijk argwanend/donker aan.
De deur gaat open, Natasha laat me binnen en wanneer ze de deur wil sluiten wil hij precies ook binnen stappen.
Blijkt dat hij afspraak had met de andere dame die op ditzelfde adres ontvangt. Volgens mij is dit Bella (donkerharig en iets kleiner) die hier ook besproken wordt.

Soit. Ik ben binnen (schoenen uitdoen aub ☺️ ), en daar staat Natasha vóór mij van wie ik een dikke zoen een een glaasje wijn krijg.
Ze draagt een sexy groen setje. Het is de dame van de foto's. Haar haren zijn wat ingekort.
Ik krijg de mogelijkheid om te douchen. Er zijn propere handdoeken ter beschikking.
Is wel wat onhandig want de badkamer is op het gelijkvloers en de speelruimte op het 2e verdiep. Als je daar in je blootje rondloopt... 😅
Zij verwittigt wel haar huisgenoot (in het spaans) als je door het huis loopt. De andere heer heb ik dus niet meer gekruist.

Eens boven geraakt hebben we geknuffeld, gezoend, gestreeld. Het is een heel mooie, verzorgde dame.
Eerst kreeg ik een zachte rugmassage waar ze over mij gleed. Er kwam wat olie aan te pas (ben niet echt een fan) maar het was best wel fijn en aangenaam. Dan kwam de andere kant aan de beurt. Lekker zoenen, haar (zachte) borsten gestreeld, een beetje russisch (tussen de borsten), pmc (ze stelt zonder voor indien je wenst).
Dan vroeg ze me hoe ik de finale wou hebben: girl-on-top. Wel wat veel glijmiddel. Ben ook niet zo'n fan hiervan, voelt koud aan.
Zalig geëindigd en geknuffeld.
Voor het vertrek nog een douche (de olie, weet je wel)

Zou zeker nog teruggaan.

Seagull
 
Terug
Bovenaan Onderaan