Recensie Brenda, Amsterdam (voorheen Vlaardingen) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Santos

Newbie
Forumpionier
22
02/07/21
23
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/vlaardingen/4832717-brenda
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren bij Brenda Griekse topper!! Ontvangt in een flat in Vlaardingen, prima locatie en schoon. Makkelijk en gratis parkeren. Dame is van Griekse komaf en spreekt prima Nederlands., had afgesproken voor een uurtje.
Aangekomen in de straat gebeld voor het nummer, en naar binnen gegaan.
bij binnenkomst vielen me ogen gelijk op die heerlijke grote tieten, die zijn puur natuur en stevig f cup
brenda is een leuke meid en een wat voller lichaam.Zowel voor als achteraf kunnen douchen
 
1. Zijn niet haar foto's. 2. Formaat borsten komt overeen alleen die van Brenda hangen. 3. Brenda heeft allesbehalve een strakke buik. 4. Brenda is erg chaotisch, praat veel en is wereldkampioen klokkijken. 5. Pzc matig tot redelijk. 6. Locatie op zich ok, gratis parkeren en 2 minuten van A20. 7. Herhalingsgevaar 0%.
 
Als newbie op dit forum zal mijn recensie niet bepaald gewicht hebben onder de oud gedienden. Maar Brenda is voor mij de aller-allerbeste.
Heb in de loop der jaren afgesproken met aardig wat vrouwen in Rotterdam en omgeving (vaak grote tieten en soms een shemale).
Maar Brenda heeft mij doen besluiten nooit meer met iemand anders af te gaan spreken.
Heb haar nu een 4tal keer gezien (1x per maand) en zij is de ultieme GFE. Mega lekkere tieten, heerlijke pzc, lief, schoon en absoluut geen klokkijker.
Behandel haar met respect en zij zal er alles aan doen jou met een geweldig gevoel te laten vertrekken.
Een aanrader 11/10.
 
Eigenlijk vul je hem zelf al in.
Meerdere leden waaronder ikzelf hebben al een keer haar te contacten waar nooit op wordt gereageerd. Ik zal het niet gelijk neer sabelen maar gefronsten wenk levert het wel op.
 
Dat snap ik wel. Wellicht heb ik telkens geluk gehad met contact leggen. Wel weet ik dat zij een groepje vaste klanten heeft. Niet perse een excuus maar wellicht wel een reden van haar absentie af en toe.
 
Tijdens vorige lockdowns meerdere malen geprobeerd haar te contacteren.
Op verschillende dagen en tijdstippen.
Terwijl de advertentie online was.
Er werd nooit opgenomen en nooit gereageerd op sms/WA.
Gelet op bericht #10 ga ik het ook nooit meer proberen.
 
Eigenlijk vul je hem zelf al in.
Meerdere leden waaronder ikzelf hebben al een keer haar te contacten waar nooit op wordt gereageerd. Ik zal het niet gelijk neer sabelen maar gefronsten wenk levert het wel op.

"Behandel haar met respect (...)"

Vooral dat soort opmerkingen vallen altijd op.
In negatieve zin uiteraard.
 
Ik bedoelde meer dat het wellicht een goed idee is om binnen te komen en een fijn praatje aangaat ipv meteen aan het werk gaat. Ze is oprecht heel lief en verdient hetzelfde terug.
Respect is uiteraard vanzelfsprekend.

Dat zij vrijwel nooit antwoord,verbaast mij maar kan er verder niets over zeggen. Denk dat ik geluk heb met haar.
"Behandel haar met respect (...)"

Vooral dat soort opmerkingen vallen altijd op.
In negatieve zin uiteraard.

Appen heb ik overigens nooit met haar gedaan. Alleen achteraf.
Nooit om een afspraak te maken, alleen bellend.
 
@HendrickLamar ben je het wel eens met de conclusies van post#10 (1-3) ten aanzien van haar fysieke kenmerken?

1. Zijn niet haar foto's.
2. Formaat borsten komt overeen alleen die van Brenda hangen.
3. Brenda heeft allesbehalve een strakke buik.
 
@HendrickLamar ben je het wel eens met de conclusies van post#10 (1-3) ten aanzien van haar fysieke kenmerken?

1. Zijn niet haar foto's.
2. Formaat borsten komt overeen alleen die van Brenda hangen.
3. Brenda heeft allesbehalve een strakke buik.
1. Kunnen ook oude foto's zijn. Geen idee.
Mij is duidelijk dat ze dit best kan zijn, alleen wat jaartjes geleden. Ik zie haar wel terug in de foto's, al vind ik het lastig met zekerheid te zeggen dat ze dit is.
2. Hangen een heeeel klein beetje, wat overigens niets verkeerd zegt. Want op de foto's zie je ze nooit los. En bij zo'n mega cup kan je dat wel een beetje ( ik herhaal, een beetje!) verwachten.
3. Klopt maar ze is ook niet dik. Eerst goed gezet.
 
De 1e en de 10e reactie zijn tegenstrijdig. De 1e zegt over haar borsten 'stevig f cup' terwijl #10 aangeeft dat ze hangen.
Da's nogal een verschil. Ik denk toch niet meer te gaan, aangezien ze bij toch niet reactie geeft.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan