Algemeen Brussel stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben gisterenavond, alvorens naar de Rode Duivels te gaan kijken, even gaan wandelen in de Aarschotstraat. Mijn god wat een verloederde buurt, de werken daar geven het echt een desolate aanblik. Vele ramen leeg met als gevolg dat die panden er ook vuil uitzien. Wie wil daar nu nog wandelen? Ook voor de meiden die er nog werken moet dit triestig zijn. Mij gaan ze er niet meer zien. Brrr....
de verloederde buurt niet per se vermengen met het aanbod, er zitten weldegelijk pareltjes

door de werken zou ik zeggen, verborgen pareltjes
 
haha, voila, ik weet dat het uiteindelijk om de gerechten gaat en niet zozeer de omkadering

maar soit, ik snap wel dat voor sommigen de omkadering minstens even belangrijk is als je op restaurantbezoek gaat :)
 
Weet er iemand waar ik terecht kan voor een trio , regio Linnestraat , weet dat er recent twee dames zitten in de Linnestraat in hetzelfde gebouw ergens rond het nummer 116 . Iemand met deze al een ervaring ?
 
Er zitten heel vaak meerdere afrikaanse dames in een kamer in de linnebuurtook al denk je soms alleen te zijn. Dan liggen ze daar te slapen achter een doek ofzo of hebben ze zich even voor tien minuten verstopt om daarna verder te kletsen. Als je trio aanbiedt zullen ze vast een vriendin hebben die best ook wel even €20 wil meepikken.
 
Er zitten heel vaak meerdere afrikaanse dames in een kamer in de linnebuurtook al denk je soms alleen te zijn. Dan liggen ze daar te slapen achter een doek ofzo of hebben ze zich even voor tien minuten verstopt om daarna verder te kletsen. Als je trio aanbiedt zullen ze vast een vriendin hebben die best ook wel even €20 wil meepikken.
Hallo , waar ergens in de linnestraat , ben al twee keer tevergeefs van Antwerpen gekomen wil een pzc en cum in mouth steeds zijn de meeste afwezig wie weet raad groeten
 
Overal in die buurt. Vraagt en gij zult vinden. Pzc + cim is ander verhaal, de jongere meiden doen dat niet zo snel want die werken vaak via pooiersinstructies (geen anaal, pzc ja maar daarna meteen tanden poetsen met zo'n mondverfrisser, bij gescheurde condoom en cum in poes zsm pooier bellen). De ervaren dames heb je vele grotere kans bij dat ze het doen. Bied meer geld en hun nee verandert in een ja.
 
Overal in die buurt. Vraagt en gij zult vinden. Pzc + cim is ander verhaal, de jongere meiden doen dat niet zo snel want die werken vaak via pooiersinstructies (geen anaal, pzc ja maar daarna meteen tanden poetsen met zo'n mondverfrisser, bij gescheurde condoom en cum in poes zsm pooier bellen). De ervaren dames heb je vele grotere kans bij dat ze het doen. Bied meer geld en hun nee verandert in een ja.
Hallo , overal in de buurt in de linnestraat of weidestraat of in de plantenstraat (naam en huisnummer indien mogelijk ) ben wel op zoek naar dames van het kaliber Delphine of Beauty nota bene Waar kan ik Delphine terugvinden eventueel privé indien mogelijk Ben regelmatig in Brussel en alles in potdicht groete
 
Er zitten heel vaak meerdere afrikaanse dames in een kamer in de linnebuurtook al denk je soms alleen te zijn. Dan liggen ze daar te slapen achter een doek ofzo of hebben ze zich even voor tien minuten verstopt om daarna verder te kletsen. Als je trio aanbiedt zullen ze vast een vriendin hebben die best ook wel even €20 wil meepikken.
Graag exact adres waar ik deze kan vinden grtz
 
Gisterenavond eens lang geweest in de Linnebuurt . Man man man wa was dat allemaal . Viel mij op dat het alleen maar zwarte dames zijn die achter de vitrines zitte , wel hier en daar een paar mooie exemplaren . Maar op de straat wat daat allemaal rond hangt , niet te beschrijven . Voelde mij er niet veilig , allemaal zwart volk ofwel dronken ofwel stinken naar de drugs ,echte een opvallende geur van weetrokers . Ben dan maar snel in mijn auto gestapt en terug naar huis . Ga dan nog 10 x liever overdag !
 
Vallen de straatmadelieven in de Koopliedenstraat (Alhambra?) ook onder deze rubriek? Of start ik een algemene topic in Privé-ontvangst?

Ik kreeg daarnet allerlei wulpse blikken toegeworpen, en tussen de oma's zat toch één knap jonger ding.
 
Ik moet binnenkort weer eens naar Brussel, maar ik begrijp dat wandelen er niet in zit...:-(. Was er vorig jaar voor de laatste keer en toen was het al niet best.
 
Ben er gisteren geweest in de Aarschot bij een vrouw met een marilyn monroe look moet zeggen de service was echt super ze noemde Anna ben helaas het nummer vergeten
Ik meen n° 82, ze zit in de dagshift en start al vrij vroeg (7h) , er hangt soms zelf een bordje met een referentie naar Monroe. Anyway, als je ze ziet weet je onmiddellijk dat het deze Anna is. Wel iets steviger dan de echte Marilyn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan