Recensie Cami, Mechelen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kindness

Vaste klant
113
27/12/21
251
27
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/cami-1288/
Totale kosten (in euro)
€200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Initieel de dame bezocht na het zien van deze WHEM post:



Bijnaam
Cami The Girlfriend Experience

Contact & Communicatie
Veel te laat Cami gecontacteerd, logischerwijze geen respons.
Volgende ochtend vroeg ze of ik nog geïnteresseerd was.

Cami:
My fee is 30min €150, 1hour €200

Ik vermoed dat ze beter Engels begrijpt dan het effectief spreken. Maar ze probeert haar wel uit te drukken.
Nadien via translate app diepere gespreksstof aangegaan.

Ontvangstlocatie
Rijhuis
De accommodatie is zeker in orde.
Minimalistisch interieur. Warme douche, zeep en propere handdoeken ter beschikking.
Er waren zelfs kleerhangers om mijn jas aan op te hangen en schuiven voor je kleren.

Het bezoek zelf

Na wat toertjes rond te rijden, mijn wagen in een ondergrondse parking kwijtgeraakt.
Eenmaal aan de deur piepte ze eens door het raam.

De foto's komen overeen. Een kleine dame met zwarte lingerie aan.
Op het eerste verdiep recht naar de ontvangstkamer. Deze was praktisch ingericht.

Cami liet weten dat ik gebruik mocht maken van de sanitaire voorzieningen.
Er gaat niets boven een lekkere warme douche voor een vrijpartij.

Op de kamer kwam ze tegen mij staan en draaide haar om en trok mij tegen haar rug aan. Ze legde mijn handen op haar borsten en schuurde met haar billen tegen kleine Kindness. Ik mocht overal aankomen. Eigenlijk had ik het moeilijk om er vanaf te blijven. Cami heeft een zachte huid en strak lichaam.
Het duurde natuurlijk niet lang of ik stond op oorlogssterkte. Ze gaat door de knieën en geeft een pijpbeurt (pzc).
Cami pijpt lieflijk en gevarieerd. Geen deepthroat.

Nadien maande ze mij aan om op bed plaats te nemen. Hier kroop ze tussen mijn benen en pijpt ze verder.
Nu en dan stopte ze om op mij te komen liggen en mijn lippen en nek op te zoeken. Mijn handen hadden maar al te veel werk met haar billen te masseren, knijpen of licht titsen.
Dit voorspel bleef toch even duren. Zoals ik het graag heb.

Nadien mijn eigen condooms boven gehaald, wat geen probleem was voor haar.
Cowgirl positie. Strakke vagina.
Ze weet goed het tempo te bepalen. Dat klein lijfje op en neer zien bewegen. Het is een lichtgewicht om mee te manoeuvreren.

Cami stelde voor om in missio over te gaan. Maar ik stond zo geil dat ik haar billen graag in actie wou zien.
Doggy dus.
Even inbrengen en stoten maar. Heerlijk gevoel en zicht..
Eerst traag beginnen om dan een versnelling hoger te gaan. Ze kan het allemaal hebben.
Maar wat piept dat bed toch hard seg. Ik denk dat elke vijs, scharnier (of wat dan ook) van het bed piepte.

Ik wou nog niet klaarkomen dus mij terug neergeploft op mijn rug.
Ze kwam op mij zitten (cowgirl zonder de penis in te brengen) en begon mij terug te kussen. Nu was er spontaan tong bij gekomen. Dat sloeg ik niet af. Terwijl we aan het tongkussen waren, bleef ze met mijn penis spelen. Door af te trekken of pussy sliding te doen. Cami was helemaal ontdooid.
Nu kwam ze plat op mij liggen en begon mij te knuffelen en te strelen over mijn torso en ribben. Dan zocht ze mijn lippen op. Ze stopt en keek diep in mijn ogen om vervolgens met haar duim het speeksel van mijn lippen te vegen. Om dan terug verder te tongzoenen. Schuren met haar vagina over kleine Kindness om hem sterk te houden.

Nadien daalde ze terug af en begon Cami aan een pijpsessie.
What a view.
Schacht, ballen, eikel nam ze allemaal mee met voldoende speeksel en variatie.

Om het af te ronden, kwam ze tegen mij liggen.
Benen verstrengeld in die van mij.
Met het ene hand trekt ze mij af.
Terwijl we diep aan het tongkussen waren. Beiden ogen gesloten, onze tongen bleven elkaar opzoeken tot ik klaargekomen was.
Geen van beiden die zag waar ik spoot.
Deels op haar, deels op mezelf en de vloer.
Leuk dat ze blijft doortrekken tot de laatste druppel.

Ze ontfermde zich over mijn erfgenamen en kuiste mij af.
Haar nog geholpen mijn sperma op te kuisen van de vloer.

Nadien nog een douche genomen en wat blijven praten (via translate app).

Aan de deur nog een kus op de mond om terug de wereld in te gaan waar we onze hobby geheim moeten houden.

Conclusie
Wat een dame. GFE, precies seks zoals met je vriendin. Het kwam zeer dicht in de buurt. Een hele dunne lijn.
Ze was in het begin wat timide, maar tijdens de seks kwam ze wat losser.
Stille waters, diepe gronden. We hadden een klik, waardoor er een gemoedelijke sfeer was. Ik vergat bijna dat het een DVP was.
Naar mijn mening te lief om in deze sector te werken. Enfin, Cami heeft mij een aangename date gegeven.
Haar tarief dat ze vraagt staat wel in verhouding met de service die ze geeft.

Pluspunten
- Foto's zijn representatief
- Douche aanwezig
- Vriendelijk karakter
- Strak lichaam en zachte huid
- Luistert naar je voorstellen qua handelingen
- GFE
- Goede oral skills
- Tongkussen
- Knuffelen

Minpunten
- Taalbarrière
- Temperatuur in de kamer was koud
- In het begin wat timide

Einde recensie
Doe ermee wat je wil.

Kindness



Kleine disclaimer:
Uiteraard wil ik toch nog wel benadrukken dat dit een subjectieve ervaring is. Wat voor mij doorgaat als een goede/slechte afspraak kan voor iemand anders totaal het omgekeerde zijn.
Het is niet gegarandeerd dat de volgende wandelaar dezelfde handelingen of ervaring zal krijgen voor het hierboven vermelde bedrag in de recensie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan