Recensie Candice, Jupille 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pielemans

Vaste klant
184
05/01/23
150
21
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/massage/relaxation-plaisir-3.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Enige tijd geleden bij Candice geweest in Jupille, andere dame was plots niets bereikbaar en ik zat met een volle zak. Deze dame interesseerde me ook al langere tijd.

Na haar geapped te hebben vlug een adres gekregen en er heen gereden. Het is een tamelijk groot huis en het kan niet missen wat hier de bedoeling is.

Ze ontvangt onder het huis in de kelder in een oude muffe ruimte.
Ik had afgesproken voor een massage met handmatig hoogtepunt, voor €50.

Massage stelde niet veel voor en mocht me snel omdraaien, ze heeft flinke neptieten en je mag overal aankomen,
Ook masseerde ze mijn lul met haar borsten, duurde niet lang of alles tegen haar borsten gespoten.

Al met al een ietwat vreemde ervaring, ze spreekt alleen Frans en is al wat ouder,
Ik had het gevoel afgewerkt te worden maar toch was het geil. Wellicht eens terug gaan om haar te neuken want dat is ook allemaal mogelijk.

 
Ook een bezoekje gebracht (deze recensie op voorhand niet gezien).

Twijfelgeval op voorhand. Foto's zien er wat "marginaal" uit, maar toch kriebelde er iets.

Uiteindelijk bezweken.

Het huis is idd aardig herkenbaar, rustige straat, parkeren kan gewoon bij haar voor de deur. Even ervoor zijn wat anoniemere straatjes, indien gewenst.

Ontvangst in garage op een massagetafel of bed met plastic hoes. Er is ook een grote douche, maar die gebruikt ze dan weer niet.

Poes wordt met crème proper gemaakt :lol:

Enfin, kledingwensen werden vergeten. Topje had ze niet aan en schoenen ook niet. Kleedt zichzelf uit en laat u hetzelfde doen in het hoekje.

Ruikt niet heel fris (boven, voor alle duidelijkheid).

Na wat met haar voeten gespeeld te hebben, deed ze al vrij snel een condoom rond m'n Willy. Eerst verder met haar voeten gespeeld, dan haar dikke tieten, kutje gelikt en dan toch maar fijn geneukt.
Toen zij achter me kwam zitten om me een footjob te geven, werd ik nog aangenaam verrast door een spiegel aan het plafond. :)

Volgens haar advertentie doet ze French kiss, maar van tongkussen was geen sprake. Opent de mond en laat uw tong toe, maar zelf komt er geen tong aan te pas.
Tongkussen is bij mij toch wat anders...

Ze beweerde naderhand overigens dat ze niet zelf controle heeft over haar advertentie, maar dat deze door quartier rouge beheerd wordt. Ze moet aanpassingen dus aan hun doorgeven. Zo zou er ook ooit op hebben gestaan dat ze SM / dominantie doet, wat niet zo is.
Enfin, het zal wel.

Na het neuken nog haar voetjes geneukt en over haar geile, bruine voeten gespoten.

Nog een verrassing was dat ze zich daarna begon aan te kleden, op te ruimen, dus ik vroeg of ze me weg wou. Na nog wat palavaren kwam de aap uit de mouw dat ze voor 100 euro maar één keer klaarkomen toestaat.
Bij meerdere keren wordt het, als ik goed begrepen heb, 180 euro. Toe maar...

Dus al bij al geldt: hele duidelijke afspraken maken op voorhand. Toch beetje een afwerkster, maar voelde me (door de 100 euro) niet geript.

Herhalingsgevaar voor mij persoonlijk toch wel groot omdat het dichtbij is en ze toch wel sletterig en geil uitziet. Beter in het echt dan op foto.
 
Nog eens bij Candice geweest. Het leuke aan haar vind ik dat ze zo goed bereikbaar is : altijd snel reactie op mail.
WhatsApp bericht komt niet aan, dat kan je dus niet gebruiken.

Wat ik ook fijn vind aan haar, is dat ze veel verschillende soorten nagellak heeft en op simpele vraag nog dezelfde dag een ander lakje op haar tenen doet.
De meeste dames hebben daar moeite mee of hebben gel erop, waardoor ze niet kunnen aanpassen.

Gisteren leek ze ook frisser dan voorheen, al heb ik dit keer niet getongd of gebeft.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb met Candice afspraakje gemaakt, vond dat de foto's zeer verouderd zijn dan de werkelijkheid. Opzich heb ik wel leuke tijd gehad maar ze zorgde ervoor dat ik niet te diep kon stoten, pijpen deed ze zonder cd maar wel eerst die warme olie derop🤪 diep ging ze niet, met haar hand behoude ze de afstand. Ze vond dat ik zeer goed geschapen was . Verschillende standen gedaan zijwaarts, missionaris, hondjes. Lekker gestoten maar steeds geblokkeerd door haar hand om niet diep te gaan.
Voor diegene die langsgaan pas op voor als je je handen gaat wassen, de lavabo loopt uit in de douchebak 🤣
Heb haar ook zitten vingeren tijdens de pijp sessie 2/3 vingers zonder probleem.
Uiteindelijk geëindigd met massage voor uur uit te doen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan