Recensie Candy, Nijmegen 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ikbenperry

Stamgast
Forumpionier
251
02/07/21
120
14
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/6339627-candy
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Waar ik normaal de voorkeur heb voor wat meer chubby en grote borsten/kont ben ik vandaag bij de slanke Candy langs geweest. Ze zit strak in haar vel met kleine borsten, maar heerlijk grote tepels. Op aanraden van Dena ben ik er blind naartoe gegaan. En dat was geen slechte keus!

Het is een dame die nieuw in het vak is. Maar zeker geen slechte. Ze babbelt lekker mee, een goed gesprek kan je zeker met haar voeren. Haar kunsten zijn ook zeker goed. Ze zoent vol overgave en pijpt heerlijk (mc). Ze laat het gewillig toe om gelikt te worden, ze werd heerlijk nat. Neuken is ook zeker goed en actief, niks om over te klagen. Het enige negatieve puntje is dat ze een beetje overdreven is met "schatje dit", "schatje dat". Dat hoeft van mij niet zo.

Ondanks dat ze verre van chubby met grote borsten is, is dit een enorme aanwinst voor Nijmegen. Herhalingsgevaar 9/10.
 
Ze zou vrijdag werken maar het bericht wat ik haar gestuurd heb staat nog steeds op 1 vinkje. Al dagen lang. Misschien was haar carrière van hele korte duur.
Zou jammer zijn want aan de telefoon was het een hele, hele aardige vrouw.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatst een trio gedaan met Dena en Candy. Had met Dena afgesproken en ze stelde me voor aan haar vriendin Candy. Er was meteen een klik vond ik dus ik had zelfs meer zin in Candy haha! Misschien zou ze aansluiten.
Met Dena begonnen en toen kwam Candy dus binnen. Heerlijk gezoend en toen kwam ze lekker bovenop zitten. Toen heerlijk lang en hard in doggy afgemaakt!
Heerlijke en leuke vrouw vond ik! En maak wellicht nog een keer een afspraak.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/6339627-candy
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag de proef op de som genomen en Candy bezocht.

Een mooie, lieve, slanke dame. Ze leek me een beetje nerveus: toen de afspraak al stond nam ze nog twee keer contact op om te checken of ik wel echt zou komen. Ook tijdens de date vond ik haar vrij druk, maar dat stoorde me niet. Ik hou het erop dat ze nog maar kort dit werk doet en daarom wat zenuwachtig was.

Ze oogt jonger dan de 39 jaar die in haar advertentie staat en ze zei dat dat ook een typfout was. Haar borsten, volgens de adv. cup C, lijken mij eerder cup B - welke maat dan ook: ik vond ze prachtig. Verder heeft ze een knap, open en vriendelijk gezicht.

Ik vond dat ze lekker zoende, maar dat het tongzoenen wel wat gepassioneerder en intenser mocht. Ze begon met een massage: dat kwam neer op lekker knuffelig strelen, fijn, maar voor een echte massage moet je naar de vakvrouw/-man. Ze liet zich uitgebreid beffen, maar wilde niet gevingerd worden. Pijpen, met condoom, ging lekker. Neuken in cowgirl en missio was fijn. Een leuk, vriendschappelijk gesprekje na mijn hoogtepunt zat er ook in.

De klik was er zeker wel. Ik verwacht dat ze een volgende keer minder nerveus zal zijn. Een trio met Dena werd ook genoemd als mogelijkheid en dat lijkt me een leuke voor een tweede date.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan