Recensie Carla Club Mabuhay 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Yon1

Wandelaar
31
28/05/22
44
10
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Gisteren nog eens langsgeweest in Club Mabuhay, er waren een zestal dames in de line up, gekozen voor een nieuw gezicht, donkere' eerder mollige dame met bril en lange donkere haren. Ze zei me nadien dat ze Carla noemde.
Na het wasje begon ze direct te tongzoenen en daalde haar hand al snel af naar onder :p even later zakte ze helemaal naar onder zodat ze me terwijl ik nog voor het bed stond kon pijpen.
Daarna op het bed gelegen nog een zeer zachte maar diepe zuigsessie gevolgd door 69 en een vinger in het lekkere en zeer frisse kutje. Ook de ballen en tepels werden niet vergeten, die kregen een lekkere zuig en likbeurt.
Uiteindelijk de daad zelf met Carla on top en daarna doggy. Als slot liet ze me komen met een penismasage, ik ben voldaan en zeer tevreden terug vertrokken :giggle: en ga zeker nog eens naar haar terug.

Gisteren nog eens langsgeweest in Club Mabuhay, er waren een zestal dames in de line up, gekozen voor een nieuw gezicht, donkere' eerder mollige dame met bril en lange donkere haren. Ze zei me nadien dat ze Carla noemde.
Na het wasje begon ze direct te tongzoenen en daalde haar hand al snel af naar onder :p even later zakte ze helemaal naar onder zodat ze me terwijl ik nog voor het bed stond kon pijpen.
Daarna op het bed gelegen nog een zeer zachte maar diepe zuigsessie gevolgd door 69 en een vinger in het lekkere en zeer frisse kutje. Ook de ballen en tepels werden niet vergeten, die kregen een lekkere zuig en likbeurt.
Uiteindelijk de daad zelf met Carla on top en daarna doggy. Als slot liet ze me komen met een penismasage, ik ben voldaan en zeer tevreden terug vertrokken :giggle: en ga zeker nog eens naar haar terug.
En dat allemaal voor 50 euro ??? Je geeft haar toch wel minimum 20euro extra ???

Goed verslag! Klopt helemaal! Leuke verzorgde enthousiaste dame die er vol voor gaat. En ze heeft gewoon veel plezier in wat ze doet. Ik heb laatst haar heerlijke kutje mogen 👅. Daar genoten we allebei van. Iets wat ze zeker waardeert.

Terug
Bovenaan Onderaan