Carla Nieuwegein (kinky)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stephan

Vaste klant
Forumpionier
201
05/07/21
127
16
Via Whatsapp rond 11:15 afgesproken voor 12:00 uur. Was akkoord. Verzocht om adres, zou ze een half uur later sturen. Raar, maar ik naar Nieuwegein gereden. Daar aangekomen is ze offline. Een uur later leest ze mijn appjes pas. Vervolgens vraagt ze me nog een uur te wachten.Mooi niet, in plaats daarvan hier mijn advies: mijden deze meid.

 
Ben verder wel heel benieuwd hoe de dame eruit ziet. Vooral haar gezicht. Want voor mij is het maar eventjes rijden. Iemand gelukt om toch af te spreken?
 
Dame ontvangt al jaren in amstelveen, maar nu kennelijk verkast. Ze is in het begin wat afstandelijk maar als je er een beetje kent is het wel gezellig. Ze doet verder prima mee met sex, zoenen doet ze echt niet, helaas.
 
Sorry had niet echt goed gelezen dacht dat het een review topic was. Keertje voor een dichte deur staan gebeurt bij iedereen wel is een keer. Beetje verhaal van als klant ineens spontaan langer wil blijven, stuur je die dan weg met het risico dat de volgende niet komt? Lullig voor wie buiten staat maar kan je niet echt een missstand noemen imo.

Ik heb deze dame in totaal denk wel 10x gezien over afgelopen 3 jaar, ze werkt voor zichzelf, niets iets fouts gezien.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan