Het blijft best vreemd.....

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.519
02/07/21
4.203
47
Gisteren weer eens bij een dametje langs gegaan.

Prima bezoekje, maar onderweg naar huis dacht ik wel bij mezelf: Wat een vreemde service-verlening blijft dit toch.

Je apped wat met een voor jou onbekende dame, zij reageert (of niet), vraagt om wat meer info (woord of beeld) en besluit daarna dat je haar kunt bezoeken (of niet). Zodra dat beklonken is kun je eigenlijk niet meer terug, hoewel je soms een uur nadat je eerste app verstuurd werd opeens moe bent oid.

Maar goed, de fiets op richting een adres van een appartement of hotel.

Aangekomen bij een hotel app je weer dat je er bent. Vervolgens krijg je een kamer-nummer of een sluip-route ondanks dat je 3x meer betaald voor 1 uur dan de kamer-huur voor die nacht is.
Hoi zeggen, vriendelijk glimlachen, babbeltje maken, maar dan toch vrij snel direct ter zake. Ongeveer 20x sneller dan bij een normaal onbetaald contact en daarbij is de kans ongeveer 1 op 80 dat je uberhaupt in dit stadium beland.
Geld overhandigen en even onder de douche stappen, al was het maar om alleen even je piemel wat te bevochtigen en af te drogen.

De kamer weer in wandelen en doen alsof het allemaal de normaalste zaak van de wereld is. Jij, midden-veertiger, Noord-West-Europa, zij, vroege-twintiger Oost-Europa, zij ondertussen 3x een appje van andere wolven ontvangend, vriendelijk reagerend, maar misschien amper luisterend, jij, in een poging grappig te doen en persoonlijke feitjes vragend, waarom eigenlijk, geen idee.

En dan sex. Meestal een vrij willekeurige doorloping van een aantal handelingen, wat aan elkaar zitten, wat kreten, wat orale sex (met of zonder condoom), een penetratie op dat moment voor jou heel natuurlijk voelend (toch je hondjes-instinct) en voor haar?? Ook??

Wat beleeft zij op dat moment? Ook extase? walging? gewoon geen gevoel omdat dit werk is?

Kijk, wij zijn goed in ons ideeen inbeelden van hoe de dame het beleeft, een klik enzo, maar echt weten doe je het nooit.

Zo ook niet het eventuele vriendje van de dvp die vaak zegt dat 'ze bij klanten toch niks voelt'. Bij alle/uberhaupt niet....

Toch zal de leeftijd/look/houding van de klant voor een dvp wel enig verschil maken, het blijft toch een mens, maar gek genoeg merk je daar bij een goede dvp eigenlijk nagenoeg niets van.
Ze kan een moddervette oerlelijke vent het gevoel geven dat hij twintig is en in het bezit van goede looks. Ze kan zijn penis bijna abstraheren van de rest van de modderhoop die zijn lichaam is, ze kan zijn gebrek aan empathie of ronduit botheid terugkaatsen met een vriendelijke glimlach......het blijft een raar fenomeen.

Ik snap precies waarom ik liever half uur bezoekjes doe, bij een juiste klik word ik in het tweede half uur altijd een beetje verliefd als de klik er is. Hoe beter ze is, hoe slechter voor mij.
Daarom is een half uur veilig.

Na ejaculatie moet je eigenlijk zo snel mogelijk weg zijn. Daarna ga je je afvragen hoe iemand in dit beroep terecht gekomen is, wat er echt is van die toeschietelijke lach etc.
Er zijn dvp's die niet eens de moeite nemen om te maskeren dat ze een volgende klant al weer beantwoorden terwijl ze naast jou op bed zitten.

Zou er ooit een misleid type zijn geweest die op basis daarvan een dvp iets aangedaan heeft?

Zoals wij de ware beweegredenen en gedachten van de dame niet weten, snappen zij volgens mij ook maar half (of minder) hoe en waarom we specifiek op hun pad belanden? Maar waar het ons, zeker de schrijvers hier, mateloos fascineert, zijn zij vaak gewoon bezig met hun kruideniers-winkeltje, als de deur dicht gaat is het geld binnen en de klant weg, switch, terwijl een bezoekje door ons nadrukkelijker geevalueerd wordt.
Of zijn dames daar ook mee bezig? Een enkeling misschien in speciale gevallen, maar het beroep lijkt juist een beetje te vragen om een abrupte switch anders kun je een volgende klant ook niet 'bedienen' zeg maar, want die heeft weer een vergelijkbaar, hoewel anders, wensenpakket.

Het blijven rare verhoudingen. Wij willen het liefst meer krijgen, zij willen het liefst minder geven, een enkele keer is het wel oprecht, maar vervolgens heb je daar weer weinig aan.
Blijft interessant allemaal, zo makkelijk ergens naar toe en weer van weg kunnen stappen, zowel voor de dame als de klant.
 
Laatst bewerkt:
Het grootste "probleem" wat ik er mee heb is dat ik de dame betaald heb om vriendelijk te zijn.

Op zich prima, maar als ze vervolgens iets zegt en verteld dat echt te menen, dan vind ik dat lastig op waarheid te peilen en dat ligt dan echt aan mij.

Een echt prive verhaal wil ik best geloven, en een overdreven compliment zeer zeker niet. Echter een kleiner compliment over dat ik lekker fris ben, of respectvol, of prettig in de omgang, wat vast en zeker gemeend zal zijn, vind ik ook altijd moeilijk.

Puur en alleen omdat ik geld neergelegd heb weet ik oprecht niet wat echt is en wat niet. Tuurlijk gebeurt het ook bij andere contacten dat er leugentjes om bestwil zijn, maar de transactie legt het onder een vergrootglas.

Probeer altijd alles maar op face value aan te nemen als waar. Geloof ook oprecht niet dat een dame haar werk lang kan volhouden als ze zichzelf de hele dag achter een nep karakter moet verstoppen, dus haar echte zelf komt heus wel naar voren.

Het is alleen voor mij als klant niet te doen om door te hebben wat onderdeel is van de service en wat oprecht uit de dame zelf komt. De handelingen geloof ik verder wel, maar dus echt qua verbale communicatie.

Maar goed, ik denk daar allemaal weer veel te veel over na en dat kan een goed verloop van de date ook weleens in de weg zitten.

Kan ik dat deel van mijn hersenen niet op de één of andere manier tijdelijk uitschakelen? Heeft iemand daar een pilletje voor?
 
Vergeleken met onbetaalde sex (in een relatie of met een vriendin) vind ik betaalde sex een geweldig concept. Je betaalt een som geld en je krijgt waarvoor je gekomen bent. Je doet zoveel of zo weinig moeite als je zelf wilt. Geen poespas, geen gedoe. Het draait gewoon om de sex. Om klaarkomen eigenlijk.
Het enige wat mij soms parten speelt om (weer eens) naar een DVP te gaan, is de gedachte dat je de 'zoveelste in de rij' bent. Dat er mogelijk (en zelfs heel waarschijnlijk) een half uur van tevoren een andere geweest is die 'zijn ding gedaan' heeft met haar. Zijn sjarel in haar mond. Diezelfde mond waarin dadelijk jouw sjarel zit ....
En dan voor mij toch ook altijd die onderliggende schrik om een SOA op te lopen. Door pzc bvb, of door een condoom die scheurt. Dat laatste heb ik ooit gehad bij een dvp, dat de condoom scheurde. Ik had het niet meteen door en ben klaargekomen in haar. Nadien lichte (onderdrukte) paniek bij allebei. Zij ambetant natuurlijk, omdat ik klaargekomen was ... Dat zijn dan nadien toch helse weken, tot je gerustgesteld bent na een negatieve test ...
Dit alles dubbel vervelend natuurlijk als je in een relatie zit. Mocht ik single zijn dan zou ik véél meer naar een dvp gaan.
Nogmaals, ik vind het concept geweldig .... :giggle:
 
Gisteren weer eens bij een dametje langs gegaan.

Prima bezoekje, maar onderweg naar huis dacht ik wel bij mezelf: Wat een vreemde service-verlening blijft dit toch.

Je apped wat met een voor jou onbekende dame, zij reageert (of niet), vraagt om wat meer info (woord of beeld) en besluit daarna dat je haar kunt bezoeken (of niet). Zodra dat beklonken is kun je eigenlijk niet meer terug, hoewel je soms een uur nadat je eerste app verstuurd werd opeens moe bent oid.

Maar goed, de fiets op richting een adres van een appartement of hotel.

Aangekomen bij een hotel app je weer dat je er bent. Vervolgens krijg je een kamer-nummer of een sluip-route ondanks dat je 3x meer betaald voor 1 uur dan de kamer-huur voor die nacht is.
Hoi zeggen, vriendelijk glimlachen, babbeltje maken, maar dan toch vrij snel direct ter zake. Ongeveer 20x sneller dan bij een normaal onbetaald contact en daarbij is de kans ongeveer 1 op 80 dat je uberhaupt in dit stadium beland.
Geld overhandigen en even onder de douche stappen, al was het maar om alleen even je piemel wat te bevochtigen en af te drogen.

De kamer weer in wandelen en doen alsof het allemaal de normaalste zaak van de wereld is. Jij, midden-veertiger, Noord-West-Europa, zij, vroege-twintiger Oost-Europa, zij ondertussen 3x een appje van andere wolven ontvangend, vriendelijk reagerend, maar misschien amper luisterend, jij, in een poging grappig te doen en persoonlijke feitjes vragend, waarom eigenlijk, geen idee.

En dan sex. Meestal een vrij willekeurige doorloping van een aantal handelingen, wat aan elkaar zitten, wat kreten, wat orale sex (met of zonder condoom), een penetratie op dat moment voor jou heel natuurlijk voelend (toch je hondjes-instinct) en voor haar?? Ook??

Wat beleeft zij op dat moment? Ook extase? walging? gewoon geen gevoel omdat dit werk is?

Kijk, wij zijn goed in ons ideeen inbeelden van hoe de dame het beleeft, een klik enzo, maar echt weten doe je het nooit.

Zo ook niet het eventuele vriendje van de dvp die vaak zegt dat 'ze bij klanten toch niks voelt'. Bij alle/uberhaupt niet....

Toch zal de leeftijd/look/houding van de klant voor een dvp wel enig verschil maken, het blijft toch een mens, maar gek genoeg merk je daar bij een goede dvp eigenlijk nagenoeg niets van.
Ze kan een moddervette oerlelijke vent het gevoel geven dat hij twintig is en in het bezit van goede looks. Ze kan zijn penis bijna abstraheren van de rest van de modderhoop die zijn lichaam is, ze kan zijn gebrek aan empathie of ronduit botheid terugkaatsen met een vriendelijke glimlach......het blijft een raar fenomeen.

Ik snap precies waarom ik liever half uur bezoekjes doe, bij een juiste klik word ik in het tweede half uur altijd een beetje verliefd als de klik er is. Hoe beter ze is, hoe slechter voor mij.
Daarom is een half uur veilig.

Na ejaculatie moet je eigenlijk zo snel mogelijk weg zijn. Daarna ga je je afvragen hoe iemand in dit beroep terecht gekomen is, wat er echt is van die toeschietelijke lach etc.
Er zijn dvp's die niet eens de moeite nemen om te maskeren dat ze een volgende klant al weer beantwoorden terwijl ze naast jou op bed zitten.

Zou er ooit een misleid type zijn geweest die op basis daarvan een dvp iets aangedaan heeft?

Zoals wij de ware beweegredenen en gedachten van de dame niet weten, snappen zij volgens mij ook maar half (of minder) hoe en waarom we specifiek op hun pad belanden? Maar waar het ons, zeker de schrijvers hier, mateloos fascineert, zijn zij vaak gewoon bezig met hun kruideniers-winkeltje, als de deur dicht gaat is het geld binnen en de klant weg, switch, terwijl een bezoekje door ons nadrukkelijker geevalueerd wordt.
Of zijn dames daar ook mee bezig? Een enkeling misschien in speciale gevallen, maar het beroep lijkt juist een beetje te vragen om een abrupte switch anders kun je een volgende klant ook niet 'bedienen' zeg maar, want die heeft weer een vergelijkbaar, hoewel anders, wensenpakket.

Het blijven rare verhoudingen. Wij willen het liefst meer krijgen, zij willen het liefst minder geven, een enkele keer is het wel oprecht, maar vervolgens heb je daar weer weinig aan.
Blijft interessant allemaal, zo makkelijk ergens naar toe en weer van weg kunnen stappen, zowel voor de dame als de klant.
Voor een man die schrijft in een ander topic, dat hij zich niet scheert omdat hij daar geen tijd voor heeft, verbaast mij iedere keer die lap tekst van hem
 
Laatst bewerkt:
Wat is er zo vreemd aan? zij doet het voor het geld en jij voor de seks en jullie vinden elkaar.
Ja....en nee. Er kleeft altijd veel meer aan.

Bv als je aan iemand vraagt hoe ze van land x naar hier gekomen is en ze zegt dat ze met een kennis kon meerijden.

Pooier? Ronselaar? Vriendin?

Achter elke uitspraak schuilt weer een nieuw deurtje zeg maar.
 
Vorig jaar ook rond deze tijd verdiende ik geld als water. En zodoende had ik ook de ene date na de andere. Van Alina tot Masha, van Stella tot Kasandra, van Lola tot Tina via Nina naar Anna. En altijd weer terug naar Alina.
Het maakte me allemaal geen bal uit.
Nu zijn we een jaar verder, het geld als water, waar al die namen hiervoor heel blij mee waren, is op.
Dus nu vraag ik me wel af…. Waarom ging ik er zo schaamteloos en vol in.
Geen idee. Omdat het kan, omdat die complimenten fijn zijn. Omdat een man van boven de 50 met een vrouw van 25 natuurlijk helemaal fout is…. Maar ook onbetaalbaar lekker.
Knightrider beschrijft perfect de kronkel waar we in zitten. 👌
Wat ik doe en waarom, geen idee. Kan ik zonder, wil ik zonder… nee. 🙏
 
Mijn eerste keer dat ik ben beginnen wandelen had ik ook allerlei vreemde gedachten in mijn hoofd. OA waar ben je aan begonnen, wie gaat er voor jou staan, gaat de dame je accepteren om wie je bent. Wat mag ik er van verwachten? Stel je de dame niet teleur. Wordt het een leuke date?Wat na de date ? Zie ik haar nog terug voor een nieuwe date ? Dat waren allemaal zaken die door mijn hoofd spookte! En naar mate dat de dag en uur van afspraak naderde gierde de zenuwen door mijn keel . Je ontvangt een bericht met de kamer nummer. Ik antwoordt oké ik ben onderweg dan is het moment daar de deur gaat open. Een beetje onwennig wat gaat er nu gebeuren. Ik werd direct op mijn gemak gesteld door de dame. Ik heb totaal geen spijt dat ik ooit deze stap gezet heb. En de dame in kwestie kan ik er niet genoeg voor bedanken. Maar toch is het een vreemd gevoel geweest in het begin voor mij.maar niet te min doe ik dit wel graag en zou ik zonder kunnen wss niet.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren weer eens bij een dametje langs gegaan.

Prima bezoekje, maar onderweg naar huis dacht ik wel bij mezelf: Wat een vreemde service-verlening blijft dit toch.

Je apped wat met een voor jou onbekende dame, zij reageert (of niet), vraagt om wat meer info (woord of beeld) en besluit daarna dat je haar kunt bezoeken (of niet). Zodra dat beklonken is kun je eigenlijk niet meer terug, hoewel je soms een uur nadat je eerste app verstuurd werd opeens moe bent oid.

Maar goed, de fiets op richting een adres van een appartement of hotel.

Aangekomen bij een hotel app je weer dat je er bent. Vervolgens krijg je een kamer-nummer of een sluip-route ondanks dat je 3x meer betaald voor 1 uur dan de kamer-huur voor die nacht is.
Hoi zeggen, vriendelijk glimlachen, babbeltje maken, maar dan toch vrij snel direct ter zake. Ongeveer 20x sneller dan bij een normaal onbetaald contact en daarbij is de kans ongeveer 1 op 80 dat je uberhaupt in dit stadium beland.
Geld overhandigen en even onder de douche stappen, al was het maar om alleen even je piemel wat te bevochtigen en af te drogen.

De kamer weer in wandelen en doen alsof het allemaal de normaalste zaak van de wereld is. Jij, midden-veertiger, Noord-West-Europa, zij, vroege-twintiger Oost-Europa, zij ondertussen 3x een appje van andere wolven ontvangend, vriendelijk reagerend, maar misschien amper luisterend, jij, in een poging grappig te doen en persoonlijke feitjes vragend, waarom eigenlijk, geen idee.

En dan sex. Meestal een vrij willekeurige doorloping van een aantal handelingen, wat aan elkaar zitten, wat kreten, wat orale sex (met of zonder condoom), een penetratie op dat moment voor jou heel natuurlijk voelend (toch je hondjes-instinct) en voor haar?? Ook??

Wat beleeft zij op dat moment? Ook extase? walging? gewoon geen gevoel omdat dit werk is?

Kijk, wij zijn goed in ons ideeen inbeelden van hoe de dame het beleeft, een klik enzo, maar echt weten doe je het nooit.

Zo ook niet het eventuele vriendje van de dvp die vaak zegt dat 'ze bij klanten toch niks voelt'. Bij alle/uberhaupt niet....

Toch zal de leeftijd/look/houding van de klant voor een dvp wel enig verschil maken, het blijft toch een mens, maar gek genoeg merk je daar bij een goede dvp eigenlijk nagenoeg niets van.
Ze kan een moddervette oerlelijke vent het gevoel geven dat hij twintig is en in het bezit van goede looks. Ze kan zijn penis bijna abstraheren van de rest van de modderhoop die zijn lichaam is, ze kan zijn gebrek aan empathie of ronduit botheid terugkaatsen met een vriendelijke glimlach......het blijft een raar fenomeen.

Ik snap precies waarom ik liever half uur bezoekjes doe, bij een juiste klik word ik in het tweede half uur altijd een beetje verliefd als de klik er is. Hoe beter ze is, hoe slechter voor mij.
Daarom is een half uur veilig.

Na ejaculatie moet je eigenlijk zo snel mogelijk weg zijn. Daarna ga je je afvragen hoe iemand in dit beroep terecht gekomen is, wat er echt is van die toeschietelijke lach etc.
Er zijn dvp's die niet eens de moeite nemen om te maskeren dat ze een volgende klant al weer beantwoorden terwijl ze naast jou op bed zitten.

Zou er ooit een misleid type zijn geweest die op basis daarvan een dvp iets aangedaan heeft?

Zoals wij de ware beweegredenen en gedachten van de dame niet weten, snappen zij volgens mij ook maar half (of minder) hoe en waarom we specifiek op hun pad belanden? Maar waar het ons, zeker de schrijvers hier, mateloos fascineert, zijn zij vaak gewoon bezig met hun kruideniers-winkeltje, als de deur dicht gaat is het geld binnen en de klant weg, switch, terwijl een bezoekje door ons nadrukkelijker geevalueerd wordt.
Of zijn dames daar ook mee bezig? Een enkeling misschien in speciale gevallen, maar het beroep lijkt juist een beetje te vragen om een abrupte switch anders kun je een volgende klant ook niet 'bedienen' zeg maar, want die heeft weer een vergelijkbaar, hoewel anders, wensenpakket.

Het blijven rare verhoudingen. Wij willen het liefst meer krijgen, zij willen het liefst minder geven, een enkele keer is het wel oprecht, maar vervolgens heb je daar weer weinig aan.
Blijft interessant allemaal, zo makkelijk ergens naar toe en weer van weg kunnen stappen, zowel voor de dame als de klant.
dat is de reden dat ik gestopt ben met wandelen , het is lust , geen liefde . geilheid alleen , en ik kom altijd met een teleurstelling thuis .
nu ik ruim 7 maanden een vriendin hebt ontmoet ik de sex puur , heerlijk en onbevangen , geen klokkijken , niet bijbetalen voor extra optie,s . wat een bevrijding !!
en ja na de sex heb ik het ook nog steeds erg leuk met dr .....
 
Vorig jaar ook rond deze tijd verdiende ik geld als water. En zodoende had ik ook de ene date na de andere. Van Alina tot Masha, van Stella tot Kasandra, van Lola tot Tina via Nina naar Anna. En altijd weer terug naar Alina.
Het maakte me allemaal geen bal uit.
Nu zijn we een jaar verder, het geld als water, waar al die namen hiervoor heel blij mee waren, is op.
Dus nu vraag ik me wel af…. Waarom ging ik er zo schaamteloos en vol in.
Geen idee. Omdat het kan, omdat die complimenten fijn zijn. Omdat een man van boven de 50 met een vrouw van 25 natuurlijk helemaal fout is…. Maar ook onbetaalbaar lekker.
Knightrider beschrijft perfect de kronkel waar we in zitten. 👌
Wat ik doe en waarom, geen idee. Kan ik zonder, wil ik zonder… nee. 🙏
waarom fout ? man boven de 50 ..... heerlijk dat het toch kan met een jonge griet ? zolang je maar betaald .....
 
dat is de reden dat ik gestopt ben met wandelen , het is lust , geen liefde . geilheid alleen , en ik kom altijd met een teleurstelling thuis .
nu ik ruim 7 maanden een vriendin hebt ontmoet ik de sex puur , heerlijk en onbevangen , geen klokkijken , niet bijbetalen voor extra optie,s . wat een bevrijding !!
en ja na de sex heb ik het ook nog steeds erg leuk met dr .....
en ja , ik heb nog steeds een groot respect voor de vrouwen / meisjes die dit doen !!vooral als het gedwongen is .
maar nu lekker met m,n eigen meisje en alles zonder die condoom . heeeeeerlijk
 
ik volg je verhaal helemaal, heb mijzelf ook vaak verwonderd over het hele proces.

Wat mij nog het meeste bezig houdt is waarom kan ik voor 50 euro een bloedmooie jonge vrouw neuken, terwijl ik dit in het "normale" leven zelfs na besteding van 1000 euro of meer aan drankjes/eten/cadeaus bij een oudere en minder aantrekkelijke vrouw ik het nog niet voor elkaar krijg.
 
dat is de reden dat ik gestopt ben met wandelen , het is lust , geen liefde . geilheid alleen , en ik kom altijd met een teleurstelling thuis .
nu ik ruim 7 maanden een vriendin hebt ontmoet ik de sex puur , heerlijk en onbevangen , geen klokkijken , niet bijbetalen voor extra optie,s . wat een bevrijding !!
en ja na de sex heb ik het ook nog steeds erg leuk met dr .....
ondanks dat je nu 7 maanden een vriendin hebt, blijf je toch hangen op dit forum... Uit eigen ervaring kan ik je meegeven dat het een kwestie van tijd is voordat je weer een recensie op dit forum gooit. Ben zelf ook gestopt met wandelen voor 2 jaar toen ik een nieuwe liefde was tegen gekomen. Daarna begon het toch te kriebelen.
 
ondanks dat je nu 7 maanden een vriendin hebt, blijf je toch hangen op dit forum... Uit eigen ervaring kan ik je meegeven dat het een kwestie van tijd is voordat je weer een recensie op dit forum gooit. Ben zelf ook gestopt met wandelen voor 2 jaar toen ik een nieuwe liefde was tegen gekomen. Daarna begon het toch te kriebelen.
ik ken mezelf het beste . ik wil niet een relatie verklooien door een dvp , dat is het mij niet waard .
en ja ik lees graag hier
 
nu ik ruim 7 maanden een vriendin hebt ontmoet ik de sex puur , heerlijk en onbevangen , geen klokkijken , niet bijbetalen voor extra optie,s . wat een bevrijding !!
en ja na de sex heb ik het ook nog steeds erg leuk met dr .....

7 Maanden? Kom nog eens terug na 7 jaar en er kindjes zijn.. ervaring van de meeste mannen: het gaat helaas echt veranderen 😉

Tot die tijd: veel plezier!
 
Hoop voor roy7 dat het leuk blijft allemaal. In het begin is het allemaal rozengeur en maneschijn. Een ding weet ik wel, eenmaal geproefd van de betaalde liefde, blijft dit geregeld door je hoofd spoken. In mijn jarenlange relatie (waar lol vanaf was) me jarenlang beheerst. Zodra duidelijk werd dat er gescheiden ging worden, in no time een dame bezocht. Heel bizar, maar dit voelde gelijk weer heel gewoon aan.
 
Vergeleken met onbetaalde sex (in een relatie of met een vriendin) vind ik betaalde sex een geweldig concept. Je betaalt een som geld en je krijgt waarvoor je gekomen bent. Je doet zoveel of zo weinig moeite als je zelf wilt. Geen poespas, geen gedoe. Het draait gewoon om de sex. Om klaarkomen eigenlijk.
Het enige wat mij soms parten speelt om (weer eens) naar een DVP te gaan, is de gedachte dat je de 'zoveelste in de rij' bent. Dat er mogelijk (en zelfs heel waarschijnlijk) een half uur van tevoren een andere geweest is die 'zijn ding gedaan' heeft met haar. Zijn sjarel in haar mond. Diezelfde mond waarin dadelijk jouw sjarel zit ....
En dan voor mij toch ook altijd die onderliggende schrik om een SOA op te lopen. Door pzc bvb, of door een condoom die scheurt. Dat laatste heb ik ooit gehad bij een dvp, dat de condoom scheurde. Ik had het niet meteen door en ben klaargekomen in haar. Nadien lichte (onderdrukte) paniek bij allebei. Zij ambetant natuurlijk, omdat ik klaargekomen was ... Dat zijn dan nadien toch helse weken, tot je gerustgesteld bent na een negatieve test ...
Dit alles dubbel vervelend natuurlijk als je in een relatie zit. Mocht ik single zijn dan zou ik véél meer naar een dvp gaan.
Nogmaals, ik vind het concept geweldig .... :giggle:
Ik heb dat zelfs, of misschien wel vooral, bij wat kusjes geven bij het afscheid (of bij aankomst).

Wat heeft die mond hiervoor gedaan...??

Verder mee eens.
 
Voor een man die schrijft in een ander topic, dat hij zich niet scheert omdat hij daar geen tijd voor heeft, verbaast mij iedere keer die lap tekst van hem
Haha, laten we het er op houden dat ik vaak onderweg ben.....ik kan nu wel replyen, maar niet mijn zakie bijhouden....en ik ben al 40+ jaar ongeschoren, dus zou het vreemd/onnodig voelen om het nu opeens wel te gaan doen.
 
Vorig jaar ook rond deze tijd verdiende ik geld als water. En zodoende had ik ook de ene date na de andere. Van Alina tot Masha, van Stella tot Kasandra, van Lola tot Tina via Nina naar Anna. En altijd weer terug naar Alina.
Het maakte me allemaal geen bal uit.
Nu zijn we een jaar verder, het geld als water, waar al die namen hiervoor heel blij mee waren, is op.
Dus nu vraag ik me wel af…. Waarom ging ik er zo schaamteloos en vol in.
Geen idee. Omdat het kan, omdat die complimenten fijn zijn. Omdat een man van boven de 50 met een vrouw van 25 natuurlijk helemaal fout is…. Maar ook onbetaalbaar lekker.
Knightrider beschrijft perfect de kronkel waar we in zitten. 👌
Wat ik doe en waarom, geen idee. Kan ik zonder, wil ik zonder… nee. 🙏
Een heel eerlijke observatie Flodg.

Daarom is het heel goed om te weten waar je tax ligt en goed na te denken bij uitgaven.

Wij stappen al snel een soort droom binnen, zij zijn vaak heel berekenend. En eigenlijk voortdurend, als je even langer observeert doen ze niet eens hun best om dat te maskeren.
Ik heb het de beste vrije tijds besteding gevonden, maar ook wel eens de verschrikkelijkste.

Het liefst bezoek ik misschien wel een dame die ik fucking lekker vind, maar verder fucking oninteressant. Dan weet je puur dat het om haar lijf gaat.

Klinkt keihard, maar is wel zo overzichtelijk voor beide partijen.

Het is enerzijds ook wat waard om lief-heid aan 8 mannen op een dag te kunnen schenken en dat lijkt me ook uitputtend, maar wat je bij die mannen mentaal teweeg kan brengen is best heftig.

Maar goed, ik onderhoud met enkele dames al 2-4 jaar een soort contacten los van dat sexuele en waar dat dan voor staat weet ik al helemaal niet.

Zowel mijn als hun motivatie daarbij kan ik maar moeilijk doorgronden.

Misschien zijn we allemaal gewoon in een ietwat onduidelijke fase van ons leven.....

De een zal 100% zakelijk zijn, lijf voor geld, de ander zal iets meer een peinzer/dromer zijn, treffen een peins-klant en een peins-dame elkaar dan kan dat voor meer verdieping zorgen, maar kan het ook tricky worden.....
 
dat is de reden dat ik gestopt ben met wandelen , het is lust , geen liefde . geilheid alleen , en ik kom altijd met een teleurstelling thuis .
nu ik ruim 7 maanden een vriendin hebt ontmoet ik de sex puur , heerlijk en onbevangen , geen klokkijken , niet bijbetalen voor extra optie,s . wat een bevrijding !!
en ja na de sex heb ik het ook nog steeds erg leuk met dr .....
Dat snap ik hoor, maar ik ben midden veertig, met een interesse voor dames in de twintig, dan ligt het toch weer net ff anders.

Zit nu ook in een relatie en ben erg op haar gesteld, maar de aanvankelijke vonk is enigszins weg, moet je dan stoppen?? Naarmate ik ouder word stoei ik daar meer mee.

Hoe moet dat dan over 20 jaar? Dan zal mijn partner ws. niet de looks hebben die ik ideaal vind, terwijl dvp's nog steeds aan het ideaal plaatje kunnen voldoen.
Maar wanneer gaat je brein dan snappen dat het betaald is en niet echt, al was het maar omdat er dan echt een enorm verschil qua looks/leeftijd is?

Daarnaast ben ik veel in het buitenland en is ieder cultuur weer anders. Dus wat hier niet kan, kan daar prima etc.

Dat je nu blij bent met die vriendin snap ik heel goed, ben zelfs pas op mijn 40e begonnen met wandelen. Omdat een blondine geen brunette is, omdat cup B geen cup DD is etc.

Vriendinnen worden gaandeweg zwanger, gewoon dikker, minder sexueel actief, noem maar op, dvp's niet.

Maar vriendinnen zijn echt en dvp's, in ieder geval voor 90%, niet.

En toch kun je bij vlagen een soort soul mates vinden in deze wereld die je niet zo snel in de echte wereld kunt vinden.

Omdat je direct naar de core gaat en elkaar eigenlijk al kent op andere manieren, je snijdt een deel van het traject af.



Als je nu 7 mnd een vriendin hebt is dat veel beter, maar hoe is het over 4 jaar tussen jullie en met jouw voorkeuren....dat gaat bepalend worden.....
 
Tja @knightrider , het is maar wat je referentiekader is.
Ik kan me niet meer voorstellen dat ik nog een keer sex zal hebben zonder ervoor te betalen (dat is 30 jaar geleden voor het laatst gebeurd, en was destijds geen groot succes).
Dus wat jij beschrijft als "best vreemd" is voor mij inmiddels normaal geworden en zal dat hoogstwaarschijnlijk blijven.
 
waarom fout ? man boven de 50 ..... heerlijk dat het toch kan met een jonge griet ? zolang je maar betaald .....
Ik denk dat Flodg verliefd was op Alina, die ook nog geld van hem 'leende'.....volgens mij is dat hier ooit al opgeschreven dus ik zeg niets verbodens en we kennen elkaar toch niet.

Dan kan eea best tricky worden.

Daarnaast lijkt Flodg me iemand die graag een gfe heeft, maar door die gfe wel in iets kan gaan geloven.

Volgens mij heeft Flodg ook een partner trouwens en ook dat maakt het toch wat onduidelijker allemaal, waarom dan het een als je ook het ander nastreeft etc.
Ben er zelf ook nog niet achter wat ik precies wil en wat de meerwaarde is en wat mijn doelen precies zijn.

Sterker nog: ik kan zelfs door mensen geboeid raken die ik nog niet eens echt ken qua looks en gedragingen.

Dat is toch vreemd jongens en meisjes? ;)

Het is allemaal fake en het is allemaal echt.

De droom vs het leven van alledag.
 
ik volg je verhaal helemaal, heb mijzelf ook vaak verwonderd over het hele proces.

Wat mij nog het meeste bezig houdt is waarom kan ik voor 50 euro een bloedmooie jonge vrouw neuken, terwijl ik dit in het "normale" leven zelfs na besteding van 1000 euro of meer aan drankjes/eten/cadeaus bij een oudere en minder aantrekkelijke vrouw ik het nog niet voor elkaar krijg.
Het is heel raar inderdaad.

Ook de exacte waarde.

150 per uur vind ik ok, 250 per uur te veel, 40 per wip in Den Haag bijna genant laag.

Raarste wereldje dat er bestaat dit.

En blijkbaar ook dat wij per direct aktie kunnen hebben in een of ander kut kamertje met een mooie dame, terwijl we soms prestatie problemen kunnen hebben met een partner om wie we heel veel geven maar die qua looks net niet meer aan ons ideaal beeld voldoet of omdat we teveel nadenken over de toekomst oid

Je zou bijna denken dat we echt een roedel wolven zijn.

Maar ja, wat doe je er aan??
 
ondanks dat je nu 7 maanden een vriendin hebt, blijf je toch hangen op dit forum... Uit eigen ervaring kan ik je meegeven dat het een kwestie van tijd is voordat je weer een recensie op dit forum gooit. Ben zelf ook gestopt met wandelen voor 2 jaar toen ik een nieuwe liefde was tegen gekomen. Daarna begon het toch te kriebelen.
Klopt.

En het is ook interessant om te zien of @Luna blijft lezen, weer actief wordt, bewust even niet wil lezen of eea goed kan scheiden en bv wel leest maar niet werkt. ;)
 
7 Maanden? Kom nog eens terug na 7 jaar en er kindjes zijn.. ervaring van de meeste mannen: het gaat helaas echt veranderen 😉

Tot die tijd: veel plezier!
Joke die (helaas) de wijsheid in pacht heeft....

Denk serieus dat dit de reden is dat ik tot mijn 40e niet gewandeld heb, een aantal relaties die precies aan mijn onbetaald ideaalbeeld voldeden, waarna het logischerwijs toch ietwat gaat scheef lopen.

Zou ik een relatie krijgen met iemand die weer aan het ideaalbeeld (ongeveer hoor, het is geen wiskunde) voldoet dan ben ik ook zo weer weg uit dvp-land. Maar naarmate je ouder wordt wordt die kans wel kleiner.

resteert de vraag of een partner die aan veel andere wensen voldoet en af en toe een ideaalbeeld dvp een combi is die, hoewel taboe, een goede lichamelijke en psychische balans kan opleveren.
 
Gisteren weer eens bij een dametje langs gegaan.

Prima bezoekje, maar onderweg naar huis dacht ik wel bij mezelf: Wat een vreemde service-verlening blijft dit toch.

Je apped wat met een voor jou onbekende dame, zij reageert (of niet), vraagt om wat meer info (woord of beeld) en besluit daarna dat je haar kunt bezoeken (of niet). Zodra dat beklonken is kun je eigenlijk niet meer terug, hoewel je soms een uur nadat je eerste app verstuurd werd opeens moe bent oid.

Maar goed, de fiets op richting een adres van een appartement of hotel.

Aangekomen bij een hotel app je weer dat je er bent. Vervolgens krijg je een kamer-nummer of een sluip-route ondanks dat je 3x meer betaald voor 1 uur dan de kamer-huur voor die nacht is.
Hoi zeggen, vriendelijk glimlachen, babbeltje maken, maar dan toch vrij snel direct ter zake. Ongeveer 20x sneller dan bij een normaal onbetaald contact en daarbij is de kans ongeveer 1 op 80 dat je uberhaupt in dit stadium beland.
Geld overhandigen en even onder de douche stappen, al was het maar om alleen even je piemel wat te bevochtigen en af te drogen.

De kamer weer in wandelen en doen alsof het allemaal de normaalste zaak van de wereld is. Jij, midden-veertiger, Noord-West-Europa, zij, vroege-twintiger Oost-Europa, zij ondertussen 3x een appje van andere wolven ontvangend, vriendelijk reagerend, maar misschien amper luisterend, jij, in een poging grappig te doen en persoonlijke feitjes vragend, waarom eigenlijk, geen idee.

En dan sex. Meestal een vrij willekeurige doorloping van een aantal handelingen, wat aan elkaar zitten, wat kreten, wat orale sex (met of zonder condoom), een penetratie op dat moment voor jou heel natuurlijk voelend (toch je hondjes-instinct) en voor haar?? Ook??

Wat beleeft zij op dat moment? Ook extase? walging? gewoon geen gevoel omdat dit werk is?

Kijk, wij zijn goed in ons ideeen inbeelden van hoe de dame het beleeft, een klik enzo, maar echt weten doe je het nooit.

Zo ook niet het eventuele vriendje van de dvp die vaak zegt dat 'ze bij klanten toch niks voelt'. Bij alle/uberhaupt niet....

Toch zal de leeftijd/look/houding van de klant voor een dvp wel enig verschil maken, het blijft toch een mens, maar gek genoeg merk je daar bij een goede dvp eigenlijk nagenoeg niets van.
Ze kan een moddervette oerlelijke vent het gevoel geven dat hij twintig is en in het bezit van goede looks. Ze kan zijn penis bijna abstraheren van de rest van de modderhoop die zijn lichaam is, ze kan zijn gebrek aan empathie of ronduit botheid terugkaatsen met een vriendelijke glimlach......het blijft een raar fenomeen.

Ik snap precies waarom ik liever half uur bezoekjes doe, bij een juiste klik word ik in het tweede half uur altijd een beetje verliefd als de klik er is. Hoe beter ze is, hoe slechter voor mij.
Daarom is een half uur veilig.

Na ejaculatie moet je eigenlijk zo snel mogelijk weg zijn. Daarna ga je je afvragen hoe iemand in dit beroep terecht gekomen is, wat er echt is van die toeschietelijke lach etc.
Er zijn dvp's die niet eens de moeite nemen om te maskeren dat ze een volgende klant al weer beantwoorden terwijl ze naast jou op bed zitten.

Zou er ooit een misleid type zijn geweest die op basis daarvan een dvp iets aangedaan heeft?

Zoals wij de ware beweegredenen en gedachten van de dame niet weten, snappen zij volgens mij ook maar half (of minder) hoe en waarom we specifiek op hun pad belanden? Maar waar het ons, zeker de schrijvers hier, mateloos fascineert, zijn zij vaak gewoon bezig met hun kruideniers-winkeltje, als de deur dicht gaat is het geld binnen en de klant weg, switch, terwijl een bezoekje door ons nadrukkelijker geevalueerd wordt.
Of zijn dames daar ook mee bezig? Een enkeling misschien in speciale gevallen, maar het beroep lijkt juist een beetje te vragen om een abrupte switch anders kun je een volgende klant ook niet 'bedienen' zeg maar, want die heeft weer een vergelijkbaar, hoewel anders, wensenpakket.

Het blijven rare verhoudingen. Wij willen het liefst meer krijgen, zij willen het liefst minder geven, een enkele keer is het wel oprecht, maar vervolgens heb je daar weer weinig aan.
Blijft interessant allemaal, zo makkelijk ergens naar toe en weer van weg kunnen stappen, zowel voor de dame als de klant.
Goed geschreven man. Mooi om te lezen en ook wel herkenbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan