Recensie Carlota, Rotterdam ( Almere, Den Haag,) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dezert

Vaste klant
192
11/08/21
146
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4346174-isadora
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik was in een geile bui en besloot vorige week langs te gaan bij deze rondborstige latina. Zij ontvangt in een rommelig studio in het centrum en sprak alleen maar spaans. Toen ik stond uit te kleden bij het aanrecht stonk het enorm naar vuile vaat wat meteen een afknapper was. Vooruit maar ik ben voor grote tieten gekomen en dat heeft zij wel!

Zij was helaas heel passief en je mocht niet eens spelen met haar grote tieten "frio, frio" riep zij terwijl het 25 graden buiten was 🙄🙄🙄 Heeft mij daarna lekker gepijpt zonder condoom, probeerde haar even te neuken in missionaris en doggy maar ik werd snel slap door haar passiviteit. Toen wist ik dat dit 3 keer niks wordt. Uiteindelijk besloot ik om haar mij verder te laten pijpen zonder condoom om zo snel mogelijk klaar te komen en weg te gaan van deze desastreuze date. Na een paar minuten pijpen en zachte facefucking heb ik een grote lepel zaad over haar tieten gespoten.

Kortom, waardeloos en zonde van je geld
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4346174-isadora
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Op basis van haar foto's en een videocall heb ik het erop gewaagd. Haar boezem is toch wel een erg nieuwsgierig makende feature die ik wel eens mee wou maken. Nou dat was geen beste gok.

Foto's kloppen, al is er niets glamoureus aan haar in het echt. Douchen kon net, maar dan wel afdrogen met een natte gebruikte handdoek. Vooraf duidelijk gevraagd of zoenen, vingeren en GFE inclusief was en dit werd bevestigd. Alles was incl, alleen geen anal. Nou, niets van dat. Zoenen werd vermeden, vingeren deed ze zelf (!), er mocht geen handje van mij bij. De sex was erg saai en passief en ik vond haar ook niet fris (ondanks dat ik vroeg op de dag was). Een paar vlugge standjes, meer niet. Eerlijk is eerlijk, die tieten zijn weldegelijk adembenemend, maar wat eeuwig zonde dat er niet een beetje plezier en geiligheid beleefd kan worden.

Om de een of andere domme reden had ik voor een uur geboekt, maar na 30 minuten was het helemaal klaar. Ze wou perse dat ik over haar tieten kwam, dat is blijkbaar de truc. Na afloop zsm de deur uit gevlucht, ben ik er toch weer eens ingetrapt...
 
ze adverteert nu in Enschede, haar borsten, ronde billen en uitstraling doen je smelten. Helaas is de service zoals hierboven geschreven onder de maat. Anders had ik graag een gok gewaagt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan