Recensie Caro, Heppen 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ontvangt ze nog? Ik ben er een maand of twee geleden geweest. Heel geile dame. Had geen glijmiddel nodig. Lekker neuken met de beentjes omhoog. Heeft wel een apart gezicht maar model was wel ok. Lange benen en lekker kutje. Haar advertentie is helaas verdwenen.
Als je advertentie bij je favorieten voegt, dan komt ze altijd weer terug zodra ze online komt. Blijf je op de hoogte van al het lekkers en wanneer ze actief zijn.
 
ben al enige tijd niet meer bij haar geweest , maar als ik bij haar was ging het er heftig aan toe pijpen als de beste en ze liet haar gewillig beffen en vingeren en ze werd kletsnat ja en ze had graag dat ge haar stevig en hard neukte .
 
net geweest bij haar. details ga ik op haar vraag niet vrijgeven ... maar het is altijd leuk bij haar. caro is an average girl die gewoon een leuke tijd wilt beleven. hebben het even erover gehad over alle commentaren hier ... het was lachwekkend .... ik kan jullie dus meedelen:
- caro doet GEEN anaal (een uitgang blijft een uitgang)
- caro rimt niet (ik heb met haar over jou gehad D1974) haar reactie: wat ik ga aan andermans kont zitten lekken ... ze lekt wel aan de ballen en mss een klein stukje ertussen maar de kont is uit de bozen
- caro heeft het SOMS graag iets ruwer maar het is niet de bedoeling om haar gelijk een opblaasbare pop te behandelen
- caro slikt NIET

caro kent overigens Anne ook .. ze bevestigen allebei hetzelfde: 95% van de recensies hier zijn bullshit ...
jullie zijn voor een groot deel allemaal pubers die stoefen over het aantal meisjes dat jullie al geneukt zouden hebben in school (of voor het met Caro haar woorden te zeggen: veel bla bla maar weinig boem boem) caro houdt trouwens niet van alfa mannetjes maar gewoon van een goede klik met iemand

ze vind het trouwens HEEL spijtig dat jullie hier deze verhalen over haar ophangen want jullie hangen een beeld op van haar wat ze niet is waardoor mss sommige mannen doet afhaken ...

toen ik hier alle verhalen doorlas had ik een gevoel dat ik bij sommige sollicitanten heb: veel bla bla maar als het erop aankomt, kunnen ze weinig ... je kan vertellen hier wat je wilt maar uiteindelijk is er maar 1 iemand die de waarheid kent en dat is Caro/Anne (of ik als zaakvoerder als ik zie dat een sollicitant nog niet 1/3 kan van wat verteld is geweest) ik ga hier veel mannen hier met schofferen maar please grow up!

Nog 1 ding: ofwel respecteer je Caro en haar manier waarop ofwel blijf je maar weg en fuck off!! (haar woorden)

Ik vind het eigenlijk wel grappig: kan goed geloven dat als jullie tegen je partners/vrouwen ook zo doen, dat ze niet meer willen. Ik zou men mond en benen ook dichthouden. Respect voor de vrouw in kwestie is blijkbaar moeilijk he mannen ... maar doe vooral wat je niet laten kan ...

fijne avond iedereen
 
Ik kan Dave alleen maar gelijk geven.
Caro doetalles wat je vraagt, als je maar betaalt.
Rimmen en anaal zonder meerkost als je haar maar heet genoeg krijgt...
Als ze het zelf lekker vindt,wordt ze een echt sletje
 
Ik ben bij Caro nog niet geweest, dus kan zeker niet oordelen welke troeven ze heeft en welke haar dislikes zijn.
Dat sommige mannen met fantasieën ervoor zorgen dat er een verkeerd beeld wordt gecreëerd van een dame is spijtig.
Anderzijds, mannen die opkomen voor de dame in kwestie is misschien wel mooi maar ik stel me de vraag waarom de dame zelf niet een weerwoord neemt in deze rubriek. Ik vermoed dat ze toch voldoende mature zijn om de fantasten te laten blozen met een gepaste reactie.
Caro... (en andere dames in andere recensies), neem de handschoen op zou ik zegggen! En misschien wel tot binnenkort.
 
Ik ken deze dame al enkele jaren. Ik,schat dat ik al een keertje of 10; 15 bij haar op bezoek geweest Ben.
Haar lichaam is helemaal mijn ding, a-cupje en iets steviger onderstel. Niet dik maar lekker lang en voldoende vorm.
We verwelkomen elkaar met tongzoenen en al snel gaat ze door de knietjes.
Ik ga meestal op bed ziiten waar ze dan tussen mijn benen komt zitten om mij heerlijk te pijpen. Daarna even neuken om mij dan lekker klaar te pijpen met een schot in haar mondje.
voor de prijs kan je niet beter hebben.
 
Na lange tijd niet meer daar geweest, onlangs nog eens geweest ja bij de ontmoeting direct tongzoenen , dan kamer op en ze ging op kant van bed zitten ja ging dan voor haar staan en begon me lekker te pijpen en ze likte ook mijn ballen , heb haar dan keelneuken gedaan , legde haar op haar rug de mooie benen goed gespreid zachtjes gevingerd en haar poesje gelikt, en dan haar stevig geneukt wat ze heel graag had , ja 1uurtje was zo om , caro is lekker wijfje .
 
Tijdje geleden een afspraak gemaakt met deze jonge dame… wist dat ze een vriendin is van Ann dus toch maar eens testen of ze even geil is als Anneke…na het lezen van bovenstaande reviews had ik best wel hoge verwachtingen. Toen ze de deur opende vond ik haar wel lekker uitzien, tietjes waren al lekker bloot, maatje te klein voor mij maar dat wist ik op voorhand… trap op naar de speelkamer waar ze me eerst opfriste met natte doekjes 🤨… dan op het bed plaatsgenomen en haar gezegd dat ze zich mocht uitleven, maar dat viel eigenlijk tegen, geen deephroat omdat ik te groot geschapen was volgens haar (wat ann dus wel kan, maar bon). Na enkele minuten matig pijpwerk haar op haar rug gelegd voor een befbeurt, maar daar reageerde ze maar heel lauwtjes op, geen enkele reactie van haar kant, lag er bij als een kamerplantje… uiteindelijk jasje aangetrokken en haar in Amazone laten rijden om na een 10tal minuten klaar te komen.. al bij al een teleurstelling, misschien omdat er geen klik was, maar dan geef ik met plezier mijn zuurverdiende centen aan Ann…
 
Tijdje geleden een afspraak gemaakt met deze jonge dame… wist dat ze een vriendin is van Ann dus toch maar eens testen of ze even geil is als Anneke…na het lezen van bovenstaande reviews had ik best wel hoge verwachtingen. Toen ze de deur opende vond ik haar wel lekker uitzien, tietjes waren al lekker bloot, maatje te klein voor mij maar dat wist ik op voorhand… trap op naar de speelkamer waar ze me eerst opfriste met natte doekjes 🤨… dan op het bed plaatsgenomen en haar gezegd dat ze zich mocht uitleven, maar dat viel eigenlijk tegen, geen deephroat omdat ik te groot geschapen was volgens haar (wat ann dus wel kan, maar bon). Na enkele minuten matig pijpwerk haar op haar rug gelegd voor een befbeurt, maar daar reageerde ze maar heel lauwtjes op, geen enkele reactie van haar kant, lag er bij als een kamerplantje… uiteindelijk jasje aangetrokken en haar in Amazone laten rijden om na een 10tal minuten klaar te komen.. al bij al een teleurstelling, misschien omdat er geen klik was, maar dan geef ik met plezier mijn zuurverdiende centen aan Ann…
Ben er ook 1 keer geweest ... niet mijn type was wel lief maar kreunen kent ze niet en haar gezichtsuitdrukking vond ik ook een beetje raar .... ik vroeg doe ik je pijn , nee ik ben aan genieten zei ze ...klaargekomen in haar mondje, slikken doet ze niet . mja dus niet voor mij deze jonge dame .... En die Ann hoe ziet zij eruit ... date ze nog?
 
Bij Anne ben ik één week of 2 geleden voor het eerst geweest, dat was een leuk uurtje. Kan helaas geen recensie schrijven, want topic zit op slot.

Caro staat nog op mijn verlanglijstje en wil ik op korte termijn toch echt eens meemaken!
 
Vriendelijke ontvangst, fris uit de douche.
Direct tongzoenen, uitgekleed en 69. Heerlijk fris poesje. Erna haar mijn lul aangeboden en gewillig leeggezogen.
Erna jasje erom en is ze bovenop me komen zitten, na enige tijd haar gedraaid en doggy haar lekker vol gespoten. Al met al top voor €50.
 
ben al meerdere keren bij Caro langs geweest. Telkens lief en vriendelijk.
Ze heeft inderdaad soms wel wat last van onaangename geurtjes. Maar die nemen we er wel bij. De mannen die zeggen dat ze rimt en anaal neukt, als ze de waarheid spreken hebben ze geluk gehad maar dit betwijfel ik.
Altijd vrij snel bereikbaar via mail.
En steeds komt ze haar afspraken na.
Ik blijf een vaste klant.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan