Recensie Caroline 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mkort

Wandelaar
45
31/12/21
35
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Caroline, kmr 2. Neppe tieten, neppe lippen of tenminste opgepompt maar komt leuk over. Leuke half uur. Was in en uit, niet al te veel over koetjes en kalfjes. Verwacht ook geen gfe. Gewoon lekker neuken en weg. Pzc was goed, nmc was goed. Geen zoenen. Beffen was extra als ook pzc.
 
Ben hier ook geweest, tot 3 maal toe maar de ervaring werd er niet beter op. Elke keer voor een uur betaald met pzc.

Leuk gezicht, leuke neptieten en heerlijk volgespoten lippen waarom ik uiteindelijk ook terug bleef gaan. Haar pzc is heerlijk maar van korte duur. Na 3 minuten was het voor haar genoeg dus neuken. Tijdens het neuken na een paar minuten roepen dat ik moet klaarkomen. maar ach, kan een keer een slechte dag zijn voor haar dus ik probeer nogmaals. Zelfde verhaal en de 3e keer besluit ik extra te betalen voor meer tijd tijdens pzc. Voor mijn gevoel 5 minuten. Tijdens het neuken heb ik daarvoor "wraak" genomen en tijdens doggy roepen om klaar te komen maar ik hield vol, toen sprong ze eraf en zei ze plots dat ze een ander standje wou.

Kleineheer slap en ik had er genoeg van, na een halfuur mijn broek aangedaan en er vanaf gezien.
Ik heb verschillende slechte en goede ervaringen gehad bij verschillende meisjes maar nooit had ik het gevoel dat ik ben opgelicht zoals bij haar xD

Ze heeft overigens genoeg (vaste) klanten heb ik me laten vertellen dus misschien is het iets persoonlijks.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan