Recensie Cassie, Stout Privéhuis, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HINDOESTAANSE4EVER

Stamgast
Forumpionier
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.stoutprivehuis.com/dames/cassie
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij cassie geweest voor voet fetish. Cassie heeft werkelijk prachtige voetjes. Ze kwam naast me liggen op bed met haar voetjes richting mijn mond. Ik ben eerst lekker tussen haar teentjes gaan ruiken terwijl cassie me begon aftetrekken. Toen ik aan haar teentjes begon te sabbelen kwam ik al snel klaar. Cassie bleef heel erg rustig door gaan met aftrekken tot mijn lul weer stijf begon te worden. Mijn tweede orgasme duurden gelukkig langer de smaak en de geur van haar voetjes begon steeds lekkerder te worden. Na een tijdje kwam ik twee keer achterelkaar klaar het voelden zo erg lekker aan. Toen even pauzen en hadden we een leuk gesprek over van alles en nog wat. Toen ik er weer klaar voor was kwam cassie weer naast me liggen met haar voetjes richting mijn mond. Cassie had mijn lul weer snel stijf en ik begon weer tussen haar teentjes te ruiken. Toen ik klaarkwam stopten ik cassie's teentjes in mijn mond en bleef ze me net zo lang aftrekken tot ik echt niet meer kon klaarkomen. Ik heb genoten van cassie haar voetjes en ik ga 100% weer snel terug naar haar.
 
Laatst bewerkt:
Ligt het aan mij of wordt deze prachtige dame niet zoveel bezocht? Als dit de enige recensie is? Ben benieuwd naar meer ervaringen!
Ik heb haar jaren geleden bezocht, en destijds een recensie geschreven op Hookers. Wat ik me kan herinneren is dat ik haar inderdaad behoorlijk knap vond, maar qua service viel het mij behoorlijk tegen. Niet dat Cassie onvriendelijk was, maar het was wel afstandelijk en zakelijk, en ze toonde zeer weinig initiatief. Alsof ze er niet helemaal bij was. Misschien een off-day, dat weet ik niet, maar ik ben niet meer terug geweest.
 
Ik heb haar jaren geleden bezocht, en destijds een recensie geschreven op Hookers. Wat ik me kan herinneren is dat ik haar inderdaad behoorlijk knap vond, maar qua service viel het mij behoorlijk tegen. Niet dat Cassie onvriendelijk was, maar het was wel afstandelijk en zakelijk, en ze toonde zeer weinig initiatief. Alsof ze er niet helemaal bij was. Misschien een off-day, dat weet ik niet, maar ik ben niet meer terug geweest.
Dankjewel voor je reactie!

Weet je heel misschien of ze ook pijpt? En toevallig ook pzc? :)
 
Knap ding, deze staat bij deze op m'n shortlist. In haar profiel staat B cup, maar op de foto's zou ik toch echt een ruime C gokken. Weet iemand wat het nou is, aangezien ik wel een borsten man ben.
 
Ik schatte haar een jaar of 25, en dat was ruim voor corona, dus 2017-2018 zoiets. Ik weet het precieze jaartal natuurlijk niet meer. Maar (toen) een zeer mooie meid, dat wel.
 
ben een pokke end gereden door tel nog gevraagd of ze tongzoent

ik kom daar aan hele buurt afgesloten,vissen naar een parkeerplek

eindelijk binnen vraag naar Cassie

ja die is bezig er is maar 1 dame beschikbaar

1 dame????? t is een privehuis, geen kerk waar ik naar de domimee vraag

ff bellen ..Cassie komt over 10min wilt u wachten?

ja zeker... *kwijl* ondertussen drukt mn loeloe in mn Primark onderbroek

Cassie komt..slank poppetje..niet echt mega waarvoor je omdraait op straat
.maar zeker wel mooiste Hindoestaanse dvp tot nu toe, zo n meid waar boys om knokken op de VMBO
MAAR de fotos hebben vette filter (geen koffiefilter)



45min wil ik..

Cassie: uhm ik tongzoen niet!
met een mega arrogant houding mijn hemel

kom op meid ik heb VGZ 500 Tandzorg pakket mn bek is echt wel oke

kleine neukpop in broek meteen lek

wilt u nog???

wat denk je zelf???

andere dames misschien (net was er nog maar 1)

nope...rij terug naar huis
 
Laatst bewerkt:
Mij zoende ze uit zichzelf, dus geen idee waarom bij jou niet. Wel jammer dat je voor niets bent gegaan.
Ik vind haar wel heel knap, maar zeker niet de knapste Indiaase, dat is toch echt Zoey van Karin's home.
Zoey? hmm ff kijken

ja was flink pissig
als ik van zo ver kom en de hele buurt is nog es afgeloten (wat niet aan Stout ligt) en dan nog zo n arrogantie
 
Zoey? hmm ff kijken

ja was flink pissig
als ik van zo ver kom en de hele buurt is nog es afgeloten (wat niet aan Stout ligt) en dan nog zo n arrogantie
Tsja, vrouwen kunnen kiezen om te zoenen of niet, hun goed recht lijkt mij. Ze doen dus precies wat op de website staat: "Bij een goede klik en hygiëne zijn de volgende mogelijkheden bespreekbaar:". Cassie zoent dus wel. Of het bij jou de klik of hygiëne is weet ik natuurlijk niet, maar de duurste tandverzekering hebben, is juist niet een bewijs van het beste gebit hebben :p
 
Ik ben vandaag bij haar geweest. Ze tongzoenen en hoefde niets bij te betalen. Ik was zelf vergeten te vragen of ze zoende, maar ze begon al uit zichzelf 😋

Hele aantrekkelijke vrouw waarbij het intiem gedeelte best goed was. Oraal heb ik ook beter gehad. Ze komt niet op mijn fav lijstje.
Kan je misschien een recensie maken?
 
Ik zou haar best een keer willen meemaken, maar ik ben zelf hindoestaans en ik weet dat de meeste (bijna alle) hindoestaanse dvp dat niet willen. Ja, zij zal ook veel te verberegen hebben, maar zal het zekere voor het onzekere nemen en zich niet aan mij voorstellen. Op de foto's zien de proporties er heerlijk uit, benieuwd of ze een poppengezichtje heeft.

Mijn vaste dame bij Stout is Agatha. Poolse dame, met een hoog GFE nivea. Tongzoenen, pijpen (zc en anaal tegen extra betaling) squirten (hemels hoe ze boven mijn mond kwam hangen en spoot). Op een gegeven moment zei ze dat ze voorgoed naar Polen zou gaan dus keek ik niet meer, naar ik zie dat haar naam weer tussen de dames staat, alleen zonder foto.
In ieder geval een dikke aanrader.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan