Recensie Kary/Maria/Cataleya, Nijmegen (vh Leidschendam) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Emiel88

Wandelaar
43
09/05/23
26
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8180142-cataleya
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bij Cataleya geweest, ontvangt aan de rand van de stad Nijmegen in de wijk Kolping. Niet een plek met veel privacy maar hier ontvangen meerdere DVP in verschillende huizen.

Het is de dame van de foto's misschien in het echt iets knapper (vind ik) ziet er erg lief uit, bijna te lief, soort girls next door. Ze komt uit Roemenië.

Ik kan over de date kort zijn. Kussen mocht wel maar zonder tong, ik mocht haar klaar likken, ze heeft mij goed gepijpt en het daarna cowgirl afgemaakt. Helaas wel met het bekende handje ertussen, ze is wel redelijk strak nog 😉. Niet bijzonder, maar zeker geen onvoldoende. Ik krijg de indruk dat ze het werk vooral doet voor de financiën. herhalings gevaar laag wat mij betreft.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8180142-cataleya
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wat toevallig ik ben vandaag ook geweest. Ik vind het echt een hele aantrekkelijke jonge dame een frisse bloem. Vriendelijk een beetje bescheiden maar als je inmiddels op de matras met elkaar bezig bent doet ze erg haar best. Pijpen was zonder, zoenen was met de tong, zij het wat aarzelend maar ik vond het intiem genoeg. Meerdere standjes heb ik geprobeerd maar met die heerlijke kont van haar was doggy style het beste standje om het af te maken.
Na afloop bood ze een massage aan maar de crème die ze er voor wilde gebruiken: zwitsal leek me niet echt handig want het ruikt gewoon te sterk.

Ik denk dat ik zeker nog eens ga.
 
Ik vind haar voor het mooie iets te spekkerige benen en billen hebben.
Heet vandaag trouwens Kary :oops:

Geen idee trouwens waarom ze eerst vol met haar gezicht op Kinky stond en nu plots alles geblurd is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan