Recensie Cathy/Kati, Den Haag, Doubletstraat 42k5 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 2132

Wandelaar
59
14/08/21
62
1
Een onverwachte wip,met een heerlijk vrouwtje,lekkere kont en heerlijke borsten,zeer bedreven met het schoonmaken van mijn Jodokus,ik was een beetje overompeld door haar figuur,maar uiteindelijk was het een teleurstelling. Pijpen was zeer matig,en het was allemaal zeer gehaast.Ongeduldig begon ze in eens te trekken,om mij maar zo snel mogelijk de deur uit te werken. Dit alles voor 50,- Euro voor een half uur,. Geen passie, hygiene was prima.Misschien weet iemand hoe ze heet,en heeft ook ervaring met haar?
 
Misschien weet ik welke dame je bedoelt.
Ik ben er jaaaaren geleden wel eens geweest.
Maar haar naam weet ik niet meer.
Haar naam is verloren gegaan samen met mijn recensie van haar op H**kers.
De service was toen ook niet spectaculair, dat weet ik nog wel.
Ik ben daarom niet vaak geweest.
Ze valt vooral op door haar flinke kont en tieten (beiden opgevuld denk ik).
En dat is niet mijn smaak dus nooit meer geweest.
 
19-10-13, 13:05

Vandaag deze latina bezocht.
Heb haar al vaker gezien op andere adressen maar geen idee of ze daar al recensies heeft.
Zou deze dame kunnen zijn.
Herkenbaar aan lang zwart haar tot de billen en mooie grote borsten.
Donkere huidplekjes op haar rug en kont.

Aan het raam P+N+zoenen besteld.
Binnen werd ik lekker opgewarmd.
Ze wreef haar flinke latina kont tegen mijn paal tot ie keihard was.
P was okee. Helaas amper dieper dan de eikel maar toch okee.
N in missio ook okee. Hierna natuurlijk doggy, ze heeft er een prima latina kont voor.
biggrin.png

Af laten maken met een handjob.

Leuk bezoekje, misschien ooit nog een keer.

Den Haag, Doubletstraat 31p k06, Cathy / Kati (D.Rep)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kom al jaaaaren bij deze Dominicaanse Kathy. Vanaf het tijdperk dat ze nog 25 eu vroeg. Ze neemt lekker de tijd en is geen klokkijkster en laat je lekker genieten. Heb bij het voorspel altijd wel 2 van die grote lekkere neptieten in me gezicht gedrukt gekregen. Vindt wel dat de kwaliteit een beetje achteruit is gegaan. Maar dat kan ook komen omdat er nu andere seksgodinnen in de straat staan waarvan ik ook fan ben.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag deze dame bezocht. Werkt al jaren op de Doublet, maar ik kon me haar niet herinneren. Vriendelijk. Goede hygiëne. Grote borsten, waar je aan mag komen, masseren, zuigen. Pijpen, je mag kiezen met of zonder, niet heel lang, maar ik vond het wel goed. Als ze er genoeg van heeft, is het volgens Cathy tijd voor missio. Intiem is goed, ze houdt er van, werkt goed mee en beweegt naar je toe. Pluspunt ! Geen handjes of afstand houden.Tot haar verwondering wilde ik het in 69 afmaken. Ze vond het niet een heel goed idee, maar vond het ook geen bezwaar :). Nadien ook weer goed wassen. Tevreden huiswaarts.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ook een keer geweest inmiddels.....ja er was niemand toen....niet zo mooi gezicht Wel superlekkere tieten
Toen Ik binnen was ronde ze haar telefoon gesprek at met iets als "voy attender el cliente a ver con ese pajero".
Eigenlijk had ik toen weg moeten lopen......maar ach er was toch Verder niemand en ik Wilde haar Al een tijdje een keer proberen
Een pajero is een onvriendelijke term die de dames gebruiken voor mannen die alleen kijken en niet kopen ..en zo refereerde ze naar mij........Ja ik kom vaak in de doublet maar in die passage GA ik bij niemand naar binnen 😂
Ik vond haar stug, overal niet sympathiek...pijpen kort en niet indrukwekkend....
Voor mij geen herhaling....Wel lekkere tieten
 
Deze dame voor de tweede keer bezocht. Het viel deze keer tegen. Het was afwerksex. Alles snel en zonder aandacht. Geen tongzoenen meer. Aftrekken en pijpen ook niet meer dan hoogstens gemiddeld. Kennelijk doet ze niet aan klantenbinding. Ik ga het niet nog eens proberen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan