WHEM Cecilia Saint Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bellen dan maar is inderdaad moeilijk om aftespreken met haar ben er geweest omdat ik toevallig in de buurt was was voor mij eenmalig leuke dame maar ook wel beetje gespeeld kwa sex wel redelijk en ben zelf persoonlijk niet zo van de grote borsten maar dat is voor iedereen anders
Maar moeilijk om mee aftespreken je moet geluk hebben dat ze opneemt en komt afspraken na
is ze een beetje het zelfde als in de mvh films?
 
 
Dat was inderdaad al te zien bij de mannencasting filmpjes van jaren geleden, hoe ik de berichten op hookers herinner gaven de meeste aan dat het leuk was voor 1x maar niet vaker net als jou ervaring. Het blijft een mooie goedlachse vrouw met mooie borsten en uitstraling.
 
Dat was inderdaad al te zien bij de mannencasting filmpjes van jaren geleden, hoe ik de berichten op hookers herinner gaven de meeste aan dat het leuk was voor 1x maar niet vaker net als jou ervaring. Het blijft een mooie goedlachse vrouw met mooie borsten en uitstraling.
Die borsten zijn waanzinnig. Alleen daarvoor zou ik al terug gaan.
 
Ik heb een leuke date met haar gehad. En inderdaad zijn die tieten echt waanzinnig lekker. Helaas is Rotterdam bijna 2 uur heen en weer bijna 2 uur terugrijden, anders zou ik haar zeker vaker bezoeken.
 
Je moet echt gewoon geluk hebben. Ze krijgt zoveel belletjes en smsjes per dag, dat ze binnen no time vol zit.

Ik ben een keer bij haar geweest, nog niet zo lang geleden, maar nu kom ik er ook steeds niet doorheen haha
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan