Recensie Champagne X, Zaventem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rob20

Newbie
22
14/08/21
8
7
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/champagne-x-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Al een aantal keer deze dame bezocht, telkens een aparte ervaring zal ik maar zeggen. Vroeger bezocht in salon nabij Zaventem, werkt nu zelfstandig. Praat graag en soms laat ze wel lang op zich wachten maar qua massage is het zeker altijd top en haalt ze verloren minuten terug in, daarom dat ik ook telkens terug ga.
Ook knap lichaam ook al is ze een dame op leeftijd.
Ik ga telkens enkel voor massage en vraag ook niet naar extra dus weet niet wat nog meer mogelijk is.
 
Ik had eerder een slechte ervaring . Afspraak veel te laat nagekomen . appartement is een varkensstal en haar gebrabbel word je zot van .
Massage was ok maar die dikke harde neptieten werkten storend bij me . Veel geld voor wat ze slechts aanbiedt . Er hing ook een speciale geur , ik denk dat ze " kruiden " rookt . Geen aanrader voor mij
 
Ik heb champagne vandaag bezocht voor 2uurtjes soms laat ze lang op haar wachten maar ze kan zeer goed masseren en haar lichaam is zeer lekker erotische deel goed ik kom bijna nooit lekker klaar met handjob maar bij haar wel heb 2u30 min binnegezeten ipv 2 uur haar niet erotisch massage was super voor mij want alles zat vast en nu voel ik mij goed. Il be back en haar kamer was zeer proper dus en goede hygiene
 
Heeft ze je gesponsord omdat te schrijven hahahahahahaha. Ik ken haar al jaren en altijd hetzelfde afspraken niet nakomen huis is varkenstal .
Positief ze kan echt masseren echt wel
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/champagne-x-2.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zeer leuke dame laat je ontspannen erotische deel goed met zeer veel aandacht voor mijn jongeheer. Niet snel snel maar neemt haar tijd ik had 2 uur geboekt en was binnen van 9u30 tot 12 .haar normale massage was zeer goed want alles zat vast en nu is alles ontspannen.ik kom zeker terug want ben fully relaxed wat de kamer betreft was alles proper voor mij en goede hygiene en propere douche. Mss niet van de jongste maar kan beide goed erotisch en normale massage
 
Beetobee niet gesponserd het aftrekken was zeer top de normale massage ook en is afspraak nagekomen en ken haar enkel van vandaag niet al jaren zoals u als bij mij iemand slecht is ga ik er niet jaren bij gaan .no offence
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan