Recensie Chanel, Utrecht 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Edger

Newbie
22
11/07/22
11
3
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3693672-chanel
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik moet even stoom afblazen met deze recensie dus ik type hem langs de snelweg bij een tankstation, excuses voor type fouten.

Na 15 minuten gewacht te hebben in haar straat kom ik binnen.
Chanel is een korte en dikke (niet vol, echt dik) Nederlandse dame met blond haar, meerdere matige tattoos, borsten als leeggelopen waterballonen, en een stem van iemand die een pakje per dag rookt(hoewel ik geen tabak opmerkte).
Ze zegt dat ze 26is. Toegegeven, mensen kunnen ouder eruit zien dus ik zeg dat ze eruit ziet als 35.

Ze ontvangt in een ruimte in zuiderlijk utrecht(nog binnen de ring) die niet van haar is, het was smerig en rommelig, het rook muf en vochtig, met een bed dat geschikt was voor een grote hond(en overduidelijk niet verschoond word tussen afspraken), en er lag een berg vuile was tegenover het bed in een soort inklapbare baby ledikant (waarin ik trouwens ook mijn kleding tijdelijk moest leggen, dat of de smerige grond). Ze zegt dat ze normaal gesproken in noord Utrecht ontvangt, hopelijk is die locatie prettiger.

Haar handelingen waren niet van te spreken dus ik ga er niet op in maar geef een cijfer (2/10).

Ik heb van te voren betaald maar na 10 minuten bleek dat er geen klik was, dus in plaats van een uur lang in die kamer te walgen van alles en nogwat (inclusief mijzelf) ben ik ervan door gegaan. Ik vroeg nog om haar begrip en misschien de helft van mijn geld, maar tevergeefs.

Hierbij mijn recensie zodat niemand anders dit hoeft mee te maken.

Ik ga trouwens ook een Kinky recensie schrijven..ben benieuwd of ze deze laten staan..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan