Recensie Cindy, Huize Fleur, Apeldoorn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

altijdzin

Newbie
Forumpionier
15
13/07/21
17
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kweekweg10.com/dame/cindy/
Totale kosten (in euro)
130
Deze dame onlangs bezocht bij Fleur, Kweekweg 10 Apeldoorn
Leuke verschijning op blote voeten.Komt in eerste instantie wat rustig/verlegen over
Maar wat een prachtige frisse verschijning met een paar leuke borsten en nog lekkere billen.
De rest mag ieder zelf onderzoeken en ervaren
Een echte topper!
 
Cindy deze week bezocht, jammer dat hookers niet meer bestaat want daar stonden een paar bijzondere recensies van Cindy tussen.
We beginnen dan maar opnieuw.
Deze vrolijke dame op blote voeten
oogt wat timide maar weet je met volle teugen te laten genieten met volle overgave.
Zodat je weet waar je geweest bent
Groot herhalingsgevaar ??
 
Ben ook wel eens langsgereden bij Fleur. Het enige dat mij tegenhoud is dat je vol in de schijnwerpers staat als je daar aanbelt. Of is er een artiesteningang die ik niet gezien heb?
 
Ben ook wel eens langsgereden bij Fleur. Het enige dat mij tegenhoud is dat je vol in de schijnwerpers staat als je daar aanbelt. Of is er een artiesteningang die ik niet gezien heb?
Je bedoelt de deur op de hoek van de straat? Daar ga ik in ieder geval altijd naar binnen. Ik heb er nog nooit lang voor de deur moeten wachten
 
Er is alleen een deur op de hoek
Niet aanbellen
Direct naar binnen maar daar kunnen anderen zitten wachten op hun afspraak ?
Dit is altijd al zo geweest
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kweekweg10.com/dame/cindy/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame onlangs bezocht bij Fleur, Kweekweg 10 Apeldoorn
Leuke verschijning op blote voeten.Komt in eerste instantie wat rustig/verlegen over
Maar wat een prachtige frisse verschijning met een paar leuke borsten en nog lekkere billen.
De rest mag ieder zelf onderzoeken en ervaren
Een echte topper!
Vandaag ook voor een uurtje bij Cindy op bezoek geweest.
Toen we na een rustig begin echt bezig raakten had ik direct spijt… dit gaat me in de toekomst nog heel veel geld kosten!
Wat een waanzinnige vrouw zeg. Haar borsten zijn inderdaad echt suprème maar de rest van haar lichaam heb ik ook met veel plezier verkend.
Als je op zoek bent voor een echt girlfriend experience ben je (met de juiste klik) bij haar aan het goede adres.
Cindy, je was geweldig! Ik krijg jou niet snel meer uit mijn hoofd…
 
Vandaag ook voor een uurtje bij Cindy op bezoek geweest.
Toen we na een rustig begin echt bezig raakten had ik direct spijt… dit gaat me in de toekomst nog heel veel geld kosten!
Wat een waanzinnige vrouw zeg. Haar borsten zijn inderdaad echt suprème maar de rest van haar lichaam heb ik ook met veel plezier verkend.
Als je op zoek bent voor een echt girlfriend experience ben je (met de juiste klik) bij haar aan het goede adres.
Cindy, je was geweldig! Ik krijg jou niet snel meer uit mijn hoofd…
Het blijft een zeer leuke vrouw met
als het klikt een enorme ….drive?
 
Ik blijf het toch een beetje vreemd vinden dat een dame vanuit twee verschillende locatie tegen zulke verschillende tarieven werkt. Ik ken La Cloche niet, maar daar kosten een kamer met bad 160 euro per uur en bij de Villa minimaal 255 euro per uur. Ik ga er van uit dat zij dezelfde service levert ...
 
Fleur is verleden tijd met enige regelmaat is ze aanwezig bij de Villa en is ze een leuke aanvulling en verrassing bij de aanwezige leuke dames hier .
Jammer dat ze hier nog geen vaste dagen heeft dus het blijft ff opletten en navragen daar 😉😇
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan