Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En dat koppels bijeen blijven omwille van financiële redenen. Dat klopt.
Samen staan ze sterker dan alleen. En meer en meer weegt dat harder door. Ook veel mannen zijn niet financieel onafhankelijk meer.
Veel keus is er thans niet; er is immers een groot tekort aan woonruimte en mensen die scheiden hebben doorgaans geen recht op urgentie.
 
5a8d7929c4b7f.jpeg
 
Verder geloof ik niet in monogamie.
Ik heb het geprobeerd 😅
Maar in mijn optiek, kan je nooit alles zijn voor 1 iemand. Het geeft ook enorm veel druk.
Maar niet monogaam zijn vergt ook meer verantwoordelijkheid voor elkaar. En dat blijkt toch vrij lastig.
Ik zou denk ik niet willen zeggen 'Ik geloof niet in monogamie.' Omdat zat mensen wel degelijk gelukkig monogaam leven. Wie ben ik om te zeggen: 'Jullie kunnen nooit gelukkig zijn omdat jullie al jaren in een monogame relatie zitten'?

Dat één mens te onvolmaakt is om alles te bieden wat je zoekt, lijkt me evident. Maar hoe ga je met dat gegeven om? De een zoekt naar meerdere (seksuele) contacten, de ander accepteert het zoals het is. Het één is in mijn optiek niet beter dan het ander. Het verschilt per persoon. Wat maakt je gelukkig? Ik ben ook meer een polygame (beter gezegd: polyamoureuze) persoon.

Betere formulering is misschien: monogamie is niet een universele deugd. Het werkt niet voor iedereen en dat is prima.
 
Ik zou denk ik niet willen zeggen 'Ik geloof niet in monogamie.' Omdat zat mensen wel degelijk gelukkig monogaam leven.
Als ik er niet in geloof dan betekent dat niet dat ik anderen hun geloof ontzeg.

Ik geloof niet in Onze Lieve Heer van God maar ik leg mensen die naar kerk of moskee gaan geen strobreed in de weg.

Kortom ik geloof niet in monogamie.

Ik heb genoeg mensen gezien die doen alsof ze erin geloven

;-)
 
Ik zou denk ik niet willen zeggen 'Ik geloof niet in monogamie.' Omdat zat mensen wel degelijk gelukkig monogaam leven. Wie ben ik om te zeggen: 'Jullie kunnen nooit gelukkig zijn omdat jullie al jaren in een monogame relatie zitten'?

Dat één mens te onvolmaakt is om alles te bieden wat je zoekt, lijkt me evident. Maar hoe ga je met dat gegeven om? De een zoekt naar meerdere (seksuele) contacten, de ander accepteert het zoals het is. Het één is in mijn optiek niet beter dan het ander. Het verschilt per persoon. Wat maakt je gelukkig? Ik ben ook meer een polygame (beter gezegd: polyamoureuze) persoon.

Betere formulering is misschien: monogamie is niet een universele deugd. Het werkt niet voor iedereen en dat is prima.
Mooi geformuleerd.

In het verleden heb ik er uitgebreid over nagedacht en mijn uiteindelijke conclusie kwam eigenlijk ook uit op 'dat is prima'. Zowel voor anderen als mezelf. Ik ben er dan ook van overtuigd dat ik prima monogaam kan zijn, maar ook prima kan omgaan met een open relatie/polyamorie.
 
Ik zou denk ik niet willen zeggen 'Ik geloof niet in monogamie.
Daarom zeg ik ook "ik geloof niet".
Betere formulering is misschien: monogamie is niet een universele deugd. Het werkt niet voor iedereen en dat is prima.
Als ik had gezegd: "Monogamie bestaat niet." Had je een punt 😉
Maar zoals ik al eerder zei, ik kies mijn woorden altijd heel zorgvuldig. Ik spreek liever niet in absolute vormen. Dan zit je meestal goed.
Als ik er niet in geloof dan betekent dat niet dat ik anderen hun geloof ontzeg.

Ik geloof niet in Onze Lieve Heer van God maar ik leg mensen die naar kerk of moskee gaan geen strobreed in de weg.

Kortom ik geloof niet in monogamie.

Ik heb genoeg mensen gezien die doen alsof ze erin geloven

;-)
Daarom mag ik je ook zo graag! Je bent heel open minded, maar ook intelligent en onderbouwd uitspraken vaak bijzonder goed!
My type of person!
 
Daarom zeg ik ook "ik geloof niet".

Als ik had gezegd: "Monogamie bestaat niet." Had je een punt 😉
Maar zoals ik al eerder zei, ik kies mijn woorden altijd heel zorgvuldig. Ik spreek liever niet in absolute vormen. Dan zit je meestal goed.

Daarom mag ik je ook zo graag! Je bent heel open minded, maar ook intelligent en onderbouwd uitspraken vaak bijzonder goed!
My type of person!
Dan is het denk ik vooral een definitiekwestie van 'geloven' en lig ik wat betreft uiteindelijk gewoon op één lijn met jullie.
Je klopt nagels met koppen.
Even offtopic, maar: prachtig dat Vlaamse taalgebruik!
 
Laatst bewerkt:
Mag ze van jou ook neuken met anderen? 🤔

Dat vraag ik mij weleens af aan alle heren: als je zelf wandelt, zou jouw partner dan gekaderde seks mogen hebben met andere mannen of vrouwen?
Waarom wel/niet?
En waarom mag je het zelf wel?
Van mij mag ze wel met een andere man neuken maar dat wil ze zelf niet .heeft ze niet nodig zegt ze ,de keren dat wij sex hebben vindt ze goed en daar geniet ze van . Maar het is nooit uitbundige sex die ik wil vandaar dat ik nog steeds wandelaar ben .en samen genieten we van andere dingen samen om te doen
 
Van mij mag ze wel met een andere man neuken maar dat wil ze zelf niet .heeft ze niet nodig zegt ze ,de keren dat wij sex hebben vindt ze goed en daar geniet ze van . Maar het is nooit uitbundige sex die ik wil vandaar dat ik nog steeds wandelaar ben .en samen genieten we van andere dingen samen om te doen
Bij ons hetzelfde. Ze mag van mij, want gelijke monniken etc. Maar het zal niet snel gebeuren. Minder behoefte bij haar en ze is sowieso niet iemand die snel mensen in haar leven toelaat. Dat is een stukje persoonlijkheid. Onze relatie had ook een lange aanlooptijd nodig.
 
Hi Heren 🥰

Interessant onderwerp vind je niet?

Ik zie namelijk dat er een misvatting is (in de maatschappij) dat de meeste heren die sekswerkers bezoeken, vreemd gaan/een nietsvermoedende partner hebben.

Alsook de misvatting dat ds primaire relatie geen ruimte kan hebben voor seksuele omgang met anderen.

Grootste misvatting is denk ik dat vrouwen geen fantasieën of behoefte hebben aan een andere seks partner.
Die behoefte is er namelijk vaak wel, maar de maatschappij is er niet op ingericht.
We zijn gewend aan het volgen wat "de natuur" ons voorschrijft.
Maar diezelfde natuur spreekt ook over evolutie.
Dus op het moment dat een vrouw indivifuele financiële stabiliteit heeft, ontstaat de evolutionare behoefte aan seks met wie zij aantrekkelijk vindt.

Welvaart zorgt voor een verschuiving van monogamie naar polyamore en polygamie. Patriarchie komt op een bepaald punt gelijk aan matriarchie.

Dat zie je al als de vrouw de man "toestemming" geeft om te wandelen.
De 1e stap is: Doe maar, alleen ik wil het niet weten. De middenstap is: Samen budget ervoor opstellen.
En de op één na laatste stap is, zelf mannen neuken, zonder dat je partner daarvan op de hoogte is.

Veel heren, zo ook veel van mijn klanten, hebben een vrouw die weet dat ze mij bezoeken.
Op valentijnsdag en mijn verjaardag krijg ik ook een cadeautje.
Mijn deel is dat ik rekening hou met deze dames, waarvan ik weet dat zij op nummer 1 staan!
Op moederdag bv, ben ik juist degene die de heren herinnert.
Ik test mij juist wel bewust elke maand als respect naar deze dames.
Als ik iets heb, een condoom klapper heb oid, dan wordt via mij ook de vrouw thuis besmet 🙏🏽

Is een vorm van mijn respect naar hen toe.
Ik zie het grotere geheel ervan, dat ik graag in stand hou.

Ook ik krijg aandacht, een vorm van liefde en seksuele bevrediging omdat deze dames hebben gezegd: "If it makes u happy, it can't be that bad."


Verder geloof ik niet in monogamie.
Ik heb het geprobeerd 😅
Maar in mijn optiek, kan je nooit alles zijn voor 1 iemand. Het geeft ook enorm veel druk.
Maar niet monogaam zijn vergt ook meer verantwoordelijkheid voor elkaar. En dat blijkt toch vrij lastig.
Je omschrijft het geweldig mooi ,wat ben je toch een woorden kunstenaar . Het blijft leuk om jou te lezen 🥰👍
 
Meer nog dan dat, voelen veel vrouwen zich aangetrokken tot muzikanten. Vaak ligt de drempel wat lager voor ze om seks met artiesten te hebben.
Dat is wel waar ja. Vooral de complexe types.
Mijn persoonlijke favoriet was Robbie Williams. Ook toen hij aangekomen was in gewicht, ook toen hij doordraaide, ook toen hij lak aan iedereen had en zijn eigen ding deed 🙈

Veel ouder natuurlijk maar wow wat voelde ik me aangetrokken tot hem! 💘
 
Meer nog dan dat, voelen veel vrouwen zich aangetrokken tot muzikanten. Vaak ligt de drempel wat lager voor ze om seks met artiesten te hebben.
Ja, de welbekende groupieverhalen. Een bevriend stel van ons heeft elkaar echt als muzikant-groupie leren kennen. Er kan echt iets moois uit groeien, meer dan een snelle wip backstage.
Dat is wel waar ja. Vooral de complexe types.
Mijn persoonlijke favoriet was Robbie Williams. Ook toen hij aangekomen was in gewicht, ook toen hij doordraaide, ook toen hij lak aan iedereen had en zijn eigen ding deed 🙈

Veel ouder natuurlijk maar wow wat voelde ik me aangetrokken tot hem! 💘
Ooit biografie van Nick Cave gelezen. Hij was soms nog met een fan bezig in de kleedkamer terwijl de band het intro al inzette.

Mijn muzikaal-seksuele muze was PJ Harvey. Zou nog steeds een moord doen voor een nacht met haar.

Ok, cursus gitaarbouwen gaat nu beginnen. Later!
 
Laatst bewerkt:
Veel ouder natuurlijk maar wow wat voelde ik me aangetrokken tot hem! 💘

Is dat nog steeds zo?

Mijn muzikaal-seksuele muze was PJ Harvey. Zou nog steeds een moord doen voor een nacht met haar.

Dit gaan niet veel mannen begrijpen. Het overgrote deel zal haar niet aantrekkelijk vinden. (lees niet blond en geen grote tieten)
 
Dat is wel waar ja. Vooral de complexe types.
Mijn persoonlijke favoriet was Robbie Williams. Ook toen hij aangekomen was in gewicht, ook toen hij doordraaide, ook toen hij lak aan iedereen had en zijn eigen ding deed 🙈

Veel ouder natuurlijk maar wow wat voelde ik me aangetrokken tot hem! 💘
Waarom weet ik niet maar had bij jou toch verwacht type als Gavin Rossdale of Eddie Vedder. Zit ik er ff flink naast zeg
 
Waarom weet ik niet maar had bij jou toch verwacht type als Gavin Rossdale of Eddie Vedder. Zit ik er ff flink naast zeg
Nah, een gladgeschoren rebel, groots in de hitlijsten en ouder maar niet te oud als Robbie Williams is veel logischer.
Het gaat niet om nu, maar om een periode van ongeveer 20 tot 15 jaar geleden toch?

Daarbij kent Robbie ook zijn klassiekers.
 
Nah, een gladgeschoren rebel, groots in de hitlijsten en ouder maar niet te oud als Robbie Williams is veel logischer.
Het gaat niet om nu, maar om een periode van ongeveer 20 tot 15 jaar geleden toch?

Daarbij kent Robbie ook zijn klassiekers.
Ik zat (en zit nog steeds wel) altijd meer in de alternatieve hoek qua muziek. Iemand als Robbie Williams was in mijn jonge jaren vloeken in mijn muzikale kerk. Maar eigenlijk was hij destijds ook al een soort guilty pleasure van mij. Gewoon een uitstekende muzikant.
 
Ik herken me een beetje in wat Koudvuur zegt eigenlijk. Robbie Williams voelt mijn te mainstream en te generiek om een echte favoriet van me te zijn, maar heeft echt wel leuke dingen gemaakt en komt ook wel leuk over in de media.
 
Terug
Bovenaan Onderaan