Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ging over trio met Lily dus ik zei nou nee, ik kan bijna haar moeder zijn.
Die fetisj heb ik dan niet van: Heren ik bied mijn dochter aan 🤢🤮

Genoeg aandacht weer aan besteed denk ik zo.

Ik ben niet feilloos want seks met jonge goden vind ik weer wel super geil..🙃

Ik ga naar bed Mijn onbewustzijn zegt dat t weer genoeg was voor vandaag 😅

Net een soap het forum😅 Toedeledoki Slaap lekker 😘
Sexy Good Night GIF
 
Damn, ik ben altijd als de dood dat iemand ziet wat ik op mijn telefoon doe, terwijl ik eigenlijk niks te verbergen heb daarover. 😅
Haha herkenbaar, al bekijk en reageer ik op dit forum ongeacht de locatie. Zoals afgelopen week in de sportschool en het hoofdkantoor in AMS🤣
Als het op mijn werktelefoon was dan was het ander verhaal maar wat ik doe op mijn prive telefoon is mine and mine alone.
In het uiterste geval zeg ik gewoon dat ik wandeltochten uitzoek 🤣
Genoeg natuur in Nederland om lekker te wandelen.

En mocht iemand erachter komen wat het echt inhoud vertel ik het eerlijke verhaal, want waarom zouden wij klanten ons in de schaduwen moeten begeven.
Kromme vergelijking:
Als een "man" in deze tijd zwanger kan worden en bevallen dan kunnen wij zonder vooroordelen hoerenlopers zijn (sorry voor taalgebruik)
Wij zijn (al lang) geen zielige personen meer die eenzaam en alleen 3 hoog achter wonen.

Zag toevallig vandaag een fragment van spuiten en slikken waarin de verslaggeefster op bezoek ging op de wallen om te informeren over het te plannen centrum ipv deel van de Wallen.
En haar terechte constatering raakte me want ze zei parafraserend:
Niemand heeft ons iets gevraagd en ze doen bij de gemeente alsof we allemaal zielig zijn en uitgebuit worden terwijl de dames hier hun zaakjes prima voor elkaar hebben en voor zichzelf werken.
Link:
 
Damn, ik ben altijd als de dood dat iemand ziet wat ik op mijn telefoon doe, terwijl ik eigenlijk niks te verbergen heb daarover. 😅

Probleem opgelost. Doe ik ook zo wanneer ik met de wagen aan het rijden ben. Je weet nooit dat er een politieagent komt kijken wat je zit te doen met je telefoon wanneer je tegen 120 op een drukke snelweg aan het rijden bent :ROFLMAO:

1711754989377.png

Potverdorie mensen, ik ben even onderweg en er zijn 4 pagina's bij sinds deze middag.
 
Geweldige actie van de Nachtjager 🤣🤣.

Geeft ook weer aan hoe kortzichtig de meeste zijn in hun reacties hier .

Meer voor 🐵 dan dit kan iemand de mensheid niet zetten .......



🐾🐾🐾🐾
Geweldig niet. Ik heb duidelijk uiteengezet wat ik ervan vind en waarom.👍🏼

Ik ben een mens met gevoelens en doe dit werk omdat ik mij daar veilig bij voel.
Als dat gevoel vervangen wordt door wantrouwen, stop ik ermee.
Zo zit ik in elkaar.

Maar sommige mensen lezen dit en denken waarschijnlijk: "Ze neemt t sportief op. Ga ik ook ff doen." Mijn raad is, doe t niet.
Als ik aangeef dat ik niet met je wil vrijen zoek dan gewoon iemand anders. Respecteer mijn keuze.

Anders ga ik gewoon weer zoals eerst alleen met vaste heren werken en verder niet.
Mijn gevoel van veiligheid gaat ten alle tijde voor.

Fijn paasweekend allemaal.
Geniet van je persoonlijke gevoel van vrijheid en veiligheid. Twee grote componenten van geluk
🐰🐣
 
Laatst bewerkt:
Ik loop achter, ik weet het 🙈,maar goeie twee jaar geleden een gelijkaardige test gedaan. ISTP-A Virtuoso was het resultaat.Screenshot_20240330-070431_Gmail.jpg
Verrassend hoe veel waarheid hierin schuil gaat.volledig mee eens. Als ik straks eens wat tijd heb zal ik de test van hier ook nog eens overlopen en zien wat daar de uitkomst van wordt.
 
Als ik aangeef dat ik niet met je wil vrijen zoek dan gewoon iemand anders.
Dit dus. Ik mag misschien een rare turbulente kwiebus zijn, maar dit vond ik vanaf het eerste moment helemaal ok.

Echt, hoe moeilijk kan het zijn om die wens te respecteren. Je maakt anders iets moois kapot voor heel veel anderen.

Jongens, als ik het kan ... 😅
 
Inderdaad..
Ik doe dit werk met echte gevoelens dat kan ik niet als ik me niet veilig voel. Zo simpel is het. Geweldig is het allerminst..

Ik heb nooit ergens gelezen dat Mijnheer in kwestie niet welkom was .

Staat ook nergens dat de date slecht verlopen is , van beide kanten niet .

Enigste wat ik er uit opmaak is dat jij je genaaid voeld nu .

Aangezien Nachtjager 3 a 4x in de week neukt in alle windstreken, komen veel dames n keer aan de beurt ...........



🐾🐾🐾🐾
 
Dit dus. Ik mag misschien een rare turbulente kwiebus zijn, maar dit vond ik vanaf het eerste moment helemaal ok.

Echt, hoe moeilijk kan het zijn om die wens te respecteren. Je maakt anders iets moois kapot voor heel veel anderen.
ik
Jongens, als ik het kan ... 😅

Je bent niet raar of dan toch niet alleen :)

Ik denk dan, er zijn genoeg dames en als je iemand niet echt graag hebt en die zegt je dan nog dat je niet welkom bent. Toch langsgaan omdat ze het toch niet weet? Ik weet wel dat dit een review site is maar zo ga je mijns inziens niet met mensen om.
 
Ik heb nooit ergens gelezen dat Mijnheer in kwestie niet welkom was .

Staat ook nergens dat de date slecht verlopen is , van beide kanten niet .

Enigste wat ik er uit opmaak is dat jij je genaaid voeld nu .

Aangezien Nachtjager 3 a 4x in de week neukt in alle windstreken, komen veel dames n keer aan de beurt ...........



🐾🐾🐾🐾

Ik geloof niet dat ik mij hoef te bewijzen aan jou.

Maar bij deze: met jou wil ik ook niet vrijen 🙃

Blijkbaar moet je af en toe gewoon even de waarheid zeggen en publiek.
Zodat je 'bewijs' hebt voor later.

Wereld op zijn kop..
 
Heel de club fans van jou vind het niet kunnen , en opeens is t verhaal waarheid .
Omdat het ook niet kan. Sorry als ik voor je spreek Tiff, maar ik kan me zo goed voorstellen dat het gevoel van veiligheid hierdoor een dreun krijgt.

Iemand die hier negatief over je doet en je dan toch stiekem bezoekt. Dan kan de date nog zo fijn zijn op dat moment, je bent gewoon belazerd door iemand die eigenlijk anders over je denkt.

Ikzelf zou me dan zorgen maken wat deze persoon nog meer van plan is nu ie me echt gezien heeft.

Mijn inschatting is dat Tiff hierin wel steviger in haar schoenen staat, maar ik vind het inderdaad echt niet kunnen.
 
Wij proberen hier verder te gaan in t draadje ipv in de herhaling.

Kater kan ik niet tagged maar zou fijn zijn als je er gewoon over ophoudt. Het gaat niet eens over jou.

In dames aan het woord kunnen heren lezen hoe een dvp iets beleefd. Zodat ze niet de seks barbie zonder gevoel blijft.
Als dat je niet aanstaat stel ik voor mijn topic te negeren.
Zo makkelijk is het.

Dank
 
Nou moet ik wel zeggen...

Ik herinner me nog goed het topic van de vorige alter ego van Miss Tiffany. Toen was ook duidelijk dat Tiffany op een persoonlijk niveau wilde klikken, en dat ze op dit forum tegenstanders had die niet aan die omschrijving voldeden. De terechte vraag rees, hoe gaat ze die mensen in godsnaam herkennen als ze tegenover haar staan? Immers, genoeg wandelaars die het geen reet kan schelen of ze een persoonlijke klik hebben. De sfeer was toen wat... zweveriger en spiritueler dan hier nu, en ik herinner me nog discussies over hoe Tiffany wel aan hun energie zou voelen dat ze vervelende forumleden waren.

Daarop kwamen toen al reacties van "dat zullen we dan wel even testen".

Nou ja, dat is nu dus gebeurd... Ik erken dat het vervelend is maar moet helaas ook toegeven dat ik niet eens echt verbaasd ben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan