Algemeen Club 2BE, Buizingen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga er vandaag jammergenoeg weer niet bij zijn. Zit al bijna 4 weken met verstopte oren en een halve verkoudheid die maar niet weg wil gaan. Ik baal als een stekker, maar niks aan te doen...

Voor zij die gaan, amuseer jullie, en geef Carmen en Miss Boobs maar een extra duwtje voor me... ;)

Hopelijk tot ergens begin volgend jaar, en voor iedereen fijne eindejaarsfeesten gewenst.

Vorige week donderdag lang geweest op de nympho gangbang.
5 dames aanwezig en zeker 1 koppeltje doe er direct aan begon.

1 grote dame kwam bij mij aan de barkruk en begon me te tongzoenen. Dan op haar knietjes en pijpen. Direct 5 man naast mij. Ze verwende de andere mannen ook met haar handen en mondje. Ik mocht haar vingeren en ze kwam al squirtend klaar.
Toen naar een matrasje gegaan. Me laten pijpen toe ze stevig genomen werd. Naast ons was het koppel met nog 2 andere mannen hevig bezig.
Toen de man zen lading in haar kutje had geschoten. Was het mijn beurt. Ik hield het niet te lang vol en kwam ook klaar.

Prettige ervaring. Dames deden hun best.

2 Tal weken terug, onverwachts naar de "Insatiable Angel's" geweest.
4 actieve dames, 3 zeer actieve koppels en 2 Brasils. Later is er nog een heel actief koppel langs gekomen en plots stond er ook een jonge Aziatische meid. Ik denk dat er een 40-tal welgemanierde mannen aanwezig waren.
Ik geef altijd de tip van slippers mee te brengen, maar van Gent naar Buizingen was ik mijn paar toch vergeten. 7 winkels afgegaan en nergens te vinden. In de Zeeman dan maar een paar beren-pantoffelkes gekocht waarmee ik direct de aandacht van Nana trok.
Ff de openingsshow van Nana en ?? aanschouwd en nadien even gekeken hoe de heetste beren de nodige druk aflieten.
2 keer aangeschoven bij Nana. Ongelooflijk is ze. Een plezier om haar bezig te zien, nog leuker om haar bezig te houden. Nana gaat ook regelmatig douchen=👍
Na enkele sandwichkes stond er plots een leuk en onschuldig uitziend Aziaatje in een mooi lingerie-setje rond te draaien. Onmiddellijk omringd door de vrije heren waaronder ik. 2 keer mocht ik haar nemen, waarna een man nors vroeg of ik haar vriend misschien was. Neen sorry, ik wou van wel maar helaas...
Één storend puntje; sommige mannen vinden het blijkbaar echt niet nodig om tussendoor te douchen. Ikzelf ben minstens 6 keer gaan douchen, bij aankomst, na elke beurt en nog een keer net voor het einde.
Toffe middag en leuke mensen leren kennen. Wie interesse heeft, laat je zeker niet afschrikken door de taalbarrière. Het merendeel van de bezoekers leek me tweetalig te zijn en ook de uitbaters doen aardig hun best.
Booblover en Gblovertje, ik hoopte jullie verhalen te kunnen kezen/bevestigen maar jullie lijken wel van de aardbodem verdwenen te zijn? Of zijn jullie samen gaan skiën?

Laatst bewerkt:
Leuk verslagje Lu, ziet er idd wel goed uit, mag ik vragen of de dames (makkelijk) te benaderen zijn?
En is pzc hier mogelijk bij The Angels, en eventueel tongzoenen?

Leuk verslagje Lu, ziet er idd wel goed uit, mag ik vragen of de dames (makkelijk) te benaderen zijn?
Makkelijk te benaderen wel ja. Soms moet je je wel door een veld mannen ploegen om er bij te komen. Op sommige momenten zou een limiet geen slecht idee zijn.
PZC geen probleem.
Tongzoen is niet echt gangbangstyle. Maar bij een enkeling kan het soms. Vooral dan bij de (gelegenheids) koppels.
Ik denk daarbij aan een roodharige Vlaams Brabantse die je desgewenst ook nog eens onderspuit.

De dames waren makelijk te benaderen en waren helemaal niet selectief. Let wel, het is een gangbang. Dus geen 1 op 1 gebeuren. Dus soms wel moeite doen, op je strepen staan en kijken dat je niet voorbij gestoken wordt.
De verhouding zat goed, maar het kan zijn dat wanneer er meer mannen zijn de fun er (voor mij) dan ook af is.
Pijpen met, niet gezien. Tongzoenen niet op gelet.

Weer een leuk feestje meegemaakt vandaag dankzij een topteam bestaande uit 3 actieve Braziliaantjes, zijdezachte Julie, onuitputbare Nana, wondermooie Yu, fantastische Lobke en nog een 6-tal actieve koppels.
De verhouding mannen/vrouwen zat net goed. Drukker dan 2 weken geleden maar ook meer actieve stellen. Boven waren de sling, de Japanse kamer en de kleine darkroom toegankelijk. Goede sfeer onder de mannen en leuk om eindelijk eens een aantal GR-leden te ontmoeten.
🌟🌟🌟🌟🌟

Laatst bewerkt:
Makkelijk te benaderen wel ja. Soms moet je je wel door een veld mannen ploegen om er bij te komen. Op sommige momenten zou een limiet geen slecht idee zijn.
PZC geen probleem.
Tongzoen is niet echt gangbangstyle. Maar bij een enkeling kan het soms. Vooral dan bij de (gelegenheids) koppels.
Ik denk daarbij aan een roodharige Vlaams Brabantse die je desgewenst ook nog eens onderspuit.
Vandaag ook langgewenst. Was weer een topfeestje! Jammergenoeg was de Vlaams Brabantse er niet, geen roodharige Angel vandaag. Ze is ook een van mijn favorieten. Stil en soms wat timide als eerste indruk, maar bijzonder passioneel. Ze is idd een van de enige die graag en heel goed kan tongzoenen. Voor haar leeftijd echt een topwijf! Een mooie aanvulling bij de professionele dames.
Bovendien zijn ze als koppel beide altijd heel actief. Haar man is zorgzaam voor haar, maar neemt ook voldoende afstand zodat er echt veel ruimte is om met haar aan de slag te gaan. Hopelijk kan ze er volgende week wel bij zijn.

Afgelopen woensdag was topeditie. In tegenstelling tot wat ik hoopte bleek het toch bijzonder druk te gaan worden, maar al bij al viel het heel goed mee. De geweldige club kan veel volk aan en hoe meer volk, hoe groter de kans op koppeltjes.

Geweldig team met zalige engeltjes. Ze zijn een zekerheid op geweldige momentjes. Nana en Julie zijn geweldig, genieten duidelijk en zijn ongelofelijk empathisch. Love them. De Aziatische Yu is bloedmooi maar niet altijd actief. Lobke viel me enigzins tegen zonder dat ze iets verkeerd deed, maar misschien waren mijn verwachtingen te hoog door de lovende recensies hier. Die slanke Engelstalige dame (Maria?) in zwarte body was verduiveld mooi maar hield zich vooral met enkele heel oude favorieten bezig. Misschien was ze deel van koppel, geen idee. De Braziliaantjes en Anna spreken mij persoonlijk weinig aan. Heel vaak werken ze in groep en praten ze continu met elkaar. Brede heupen is ook niet mijn ding, maar dat ligt geheel aan mij.

Wat het voor mij top maakte waren de amateurkoppels. Wat een geile en mooie dames. Het gezichtje van die hele smalle slanke blonde deerne toen haar vriend CIM deed. Wow. De oudere dame in het rood die duidelijk als koppel genoot van wel behoorlijk extreme dingen. Leuk leuk neuk.

Stond alles mij evenveel aan? Nee. Maar het draait dan ook niet rond mij hé.

Gedrag mannen viel wel mee, maar er zijn er toch altijd zonder manieren. Nu, plaats genoeg om je aan zulke taferelen te onttrekken en plaats genoeg om je bij leuke dingen te voegen

De openingsdans is zelden aan mij besteed. Ik vervoeg de troepen wel als de verkenners hun ding gedaan hebben. Qua drukte was het de eerste twee uren ook zeker nog aangenaam. Rond twee uur was het precies de openingsdans van een nieuwe lichting. Tijd voor hapje, drankje en babbeltje. Leuk meer en meer usual suspects te leren kennen.

Ik kan ook genieten van mensen te zien genieten tijdens de 'activiteiten', maar beneden was het soms zo druk dat je enkel een massa mannelijke blote benen en konten op een hoop zag liggen waaronder gekreun van een engel weerklonk waarvan je met wat geluk een of meerdere tenen nog kon zien. Weinig opwindends aan. Maar ook dat duurt niet tot het einde.

Kortom, je mindset en verwachtingen bepalen veel op zo'n namiddag.

Leuk zo'n gangbang van tijd tot tijd, maar ik zou zoiets nog liever onder mensen doen die een klik onder elkaar hebben. Dus hoe meer mensen ik daar ontmoet, hoe groter die kans wordt. Een mens mag toch (nat) dromen hé?

Beste wensen aan iedereen die ik dit jaar ontmoet heb in deze geweldige club!!!

Laatst bewerkt:
@Sweetmacho @Dikke Lu
Zoals jullie weten was ik er ook.
Tof om ook nog wat andere online profielen van andere websites te leren kennen in real life.
Ik ben niet zo'n fan van overvolle clubs. Mijn eerste poging tot reservatie gaf trouwens een "wachtlijst" resultaat. Maar last minute kreeg ik toch bericht dat ik kon gaan wegens annulaties van anderen.
Bij aankomst was de club rond 13:30 goed vol. Maar de sfeer was goed. En buiten het vaste team waren er ook veel koppels. Ik ben nooit de man die vanaf minuut 1 in de actie springt. Ik wacht af. Kijk en geniet van de actie die ik zie.
Ik geef "total respect" aan zowel de eigenaar als het team voor de geweldige feestjes die er georganiseerd worden. Soms loopt er wel eens iets fout maar een gebroken neus zoals in Eroxx ga ik er nooit oplopen. 2Be is een verademing in vergelijking met andere clubs. Ja Nana, ik weet dat je mee leest en ook al benader ik je praktisch nooit je bent een prachtmeid. Het is uit respect, maar ook omdat je het al zo druk hebt met de andere gasten dat ik je met rust laat.
Het was dus erg druk maar toch ça va en geen boerse manieren opgemerkt. Wel even in gesprek geweest met een groentje die voor de eerste keer kwam. Dol enthousiast en als een 5 jarige in een snoepwinkel. Want het moet gezegd. 2BE daar komen de mooiste vrouwen. Nog op geen andere gb gezien dat stuk voor stuk elk vrouwtje gewoon oelala is. Zonder uitzondering.
Braziliaanse moet je ding zijn. Ik heb daar wel iets mee. En om een mij onbekende reden zij ook met mij (Anna en nu ook haar vriendin Rebecca). Een bezoeker kwam bij mij en zei : "Ik zie het, bij jou genieten ze echt".
Brede heupen, smalle heupen, fijne of grote tieten, dat is persoonlijke voorkeur.
Het was een hele tijd geleden dat ik nog es geweest was. En het Full House deed me twijfelen. Maar ik heb er geen spijt van. Volgende week ga ik weer.
Voor de fans : in januari breng ik Lisa Asian Beauty weer mee. Laat jullie reacties over haar niet achterwege. Ik geniet er van dat zij geniet. Lees graag jullie comments. Dat ze kieskeurig zou zijn zal me figuurlijke worst wezen. Ik ga om te neuken wie ik wil en zij ook.
Er was woensdag ook een Aziatische. Koreaans wordt gezegd maar ben niet zeker of dat klopt. Koreanen zijn doorgaans veel witter van vel. Ik vond ze wel mooi (niet bloedmooi) maar niet echt actief.
Al kan ik ze wel begrijpen. Stond ze recht dan meteen een trein achter haar aan. Ging ze iets drinken dan meteen een kudde rond haar heen. Deed me denken aan de toestanden met Lisa. Net als Lisa heeft Yu ook haar truckjes om mannen te weren. Namelijk in het kleinste hokje van de club kruipen waar nauwelijks 4 man bij kan. Goed bekeken 😜

Laatst bewerkt:
Hallo, ik lees hier heel lovende commentaren over 2BE. Ik kom nu dinsdag en ben echt benieuwd naar de leuke feestjes.
Vraagje : ik hou enorm van lingerie, nylons en hoge hakken. Ook naakt met enkel nylon stockings en hoge hakken zijn het einde. En ik vermoed dat ik niet alleen ben.
Lopen de wondermooie dames in de club zo rond ?
Nog twee keer slapen en here I come. Spannendddd !!!!

Vraagje : ik hou enorm van lingerie, nylons en hoge hakken. Ook naakt met enkel nylon stockings en hoge hakken zijn het einde. En ik vermoed dat ik niet alleen ben.
Lopen de wondermooie dames in de club zo rond ?
Lingerie en high heals zijn de regel bij de dames. Nana loopt liever rond in haar pure Eva kostuumpje :p
Vertroetel ze goed, onze Angels, want ik kan er helaas niet bij aanwezig zijn. Geniet ervan!

Hallo iedereen ik was er gisteren voor de eerste keer. Het was best een leuke ervaringen. Mooie en actieve dames wel veel mannen maar dat is vaker zo natuurlijk . Ook even melden dat het een zeer verzorgde en aangename club is. Tot een volgende keer.

Hallo iedereen ik was er gisteren voor de eerste keer. Het was best een leuke ervaringen. Mooie en actieve dames wel veel mannen maar dat is vaker zo natuurlijk . Ook even melden dat het een zeer verzorgde en aangename club is. Tot een volgende
Vroeger ging dit wel nog tussen de mannen ploegen
Maar nu word ik sneller moe door de drukte
De club is wel mooi en vriendelijk personeel

Schrijf jouw reactie...
0 Woorden
Terug
Bovenaan Onderaan