Eroxx
Donderdag 16 oktober 2025
T-Girl Party (20:00 - 02:00 uur)

19:45 uur al maar gaan aanschuiven, stond al volk. Komt Linda daar af, nu ik wist dat ze ging komen, ze was er al de ganse namiddag geweest en nog behoorlijk geil. Vlak aan de ingang begint ze me al op te geilen, mijn tepels aan het voelen, het had niet veel gescheeld of ze had buiten mijn pik al vastgehad. Maar ze heeft zich ingehouden, niet lang, in de kleedkamer voor de spiegel, terwijl ik voor de spiegel stond verdween mijn pik al voor de eerste maal in haar mond. Nog een checkup voor de spiegel net voor het opgaan aan de trap, ja hup pik in de mond, ga ik de trap op, wie staat er boven aan de trap, gelukkig hadden ze niks gezien,
@Nathalie Nathalie & G., stel je voor. Het twinkje dat ik vorige week had ontdekt, een pijp-twinkje was er ook. Met iemand met hondenmasker op. Pikjes die op slot waren, verschillende. In de disco aan de toog, Linda, door de knieën, daar werd ik wel effe stevig gepijpt, hij kwam hard terug uit haar mond. Alé, richting wasbak, 10 min binnen en al verschillende malen afgelebberd. Zeepje & water. Ik ben nog niet fatsoenlijk uit die wasruimte of daar vond het al weer iemand nodig om zijn lippen over mijn eikel te zetten. Alé wasbak. Veel wasbak, altijd op T-Girl party. Veilig uit de wasruimte kunnen komen richting sauna...
Shemale Suck & Fuck tegelijk!
... op het kruispunt sauna - traliekooi-kamer met deurtje, een Shemale, al ooit geneukt, vraagt : Hoe ist? Goed hé! Hup, op de knieën, mijn pik tot diep achter in zijn keel, die kan een stuk pijpen, djsezus, 2 andere mannen die mijn kontje opensperden en mijn ballen langs achter vasthielden, een andere jonge kerel op de knieën achter de Shemale en pik erin, daar op de vloer. Geen doorkomen meer aan, haha, een hoop volk, die dachten alé. Komt daar
@Nathalie & G. gelukkig af, zij waren natuurlijk ook op post en Nathalie had me al behoorlijk geil gekregen even ervoor, pik kunnen terug krijgen van de Shemale, niet echt naar haar/zijn goesting. Hier met mijn pik, godver, pik was voor Nathalie, die had nog wat te goed van vorige week. Spiegelkamer was vrij, al de rest bezet. Dadelijk een paar andere mannen erbij, rechtstaande, kontje naar me toe, pik in haar poes, stevig genomen, en plots iemand die mijn ballen langs achter tussen mijn benen vasthield, how mensen dat is geil, ik zag niet wie het was, zat voorovergebogen, zachtjes hield hij, alé dat denk ik toch dat het een hij was ze vast, zodat ze niet tegen de clit van Nathalie zaten te beuken. Fuck, daar wordt ik pas geil van. Rechts van mij een strakke kleine jonge kerel, mooie tattoos, die wou Nathalie gaan neuken, ik hield zijn pik vast ander hand aan clitje, pik in poesje, ballen nog in veilige bewaring, Nathalie pijpte de G. Bwa. Pik uit Nathalie. En ja hoor, ze liet de jonge strakke kerel haar neuken, normaal is ze kieskeurig, maar ze was geil, even later nog een andere kerel die spoot vrij snel zijn cum in de rubber, pik en rubber zaten in de naar zaad snakkende poes. Geil zo van kortbij jongens zien klaarkomen in strakke kutjes!
Orgie cat. 4 - grote poef
@Jade. was er vandaag zonder haar man K. maar met een vriend P. Ze wou eens de T-Girl party doen,ze wou mannen met mannen bezig zien en ze wou T-Girls, veel T-Girls en uiteraard strakke six-packs. Voorgesteld aan Nathalie & G. Tijdens de pauze van de spiegelkamer voor nathalie, Jade achter aan de grote poef. Op de poef lag een man, geblinddoekt, verdomd grote pik, ballen afgebonden, Meesteres E. was hem aan het teasen. Wij, Jade, P en ik aan het toekijken omringd door een deel T-Girls en geile mannen liet Jade zich al rechtstaande neuken. Ik op de knieën op de poef, gepijpt door verschillende mannen, vingers aan de poes van Jade, tieten vast, plotseling een hoop volk daar, dringen om Jade aan te raken, volgens mij hebben nog nooit zoveel handen tegelijk aan haar gezeten. Haar vriend zijn pik in haar, zij mijn pik in haar mond. Ik uiteindelijk op de poef gaan zitten, naast een andere man waar Jade bovenop zat. Jade haar poesje verlaat die pik en komt boven op mij zitten, net op het moment dat Nathalie & G. naast me stonden. Handen te kort mensen, tietjes van verschillende mensen vast, pikken, clitjes, clitjes van Jade en Nathalie tegelijk, evenals tietjes, vingers in Jade terwijl er nog een pik in zat. Jade me aan het afrijden, ze wou me destroyen, maar ze zat niet lekker, ik zeg : eraf! Knieën godver. Pik er langs achter in, maar wat was dat daar allemaal, nu zag ik het publiek, die ganse ruimte daar vol volk, in de zetel waren ze aan het neuken, naast ons op de poef werd er ook geneukt, Jade ging onverstoorbaar verder, Nathalie pik van G. voorovergebogen op de poef. Pik in mond van Nathalie, pik in andere mond... Echt, mega-orgie daar, alles gezien wat er tijdens zo een orgie kan gezien worden. Drummen, voorkruipen, neuken met boxershort aan, prutsen met condooms, half slappe pikken die niet in poesjes geraken, pikken die te snel cum spuiten, goed voor de volgende wachtende. Nathalie pokke-geil nog na het ontbinden van de orgie richting tralie kooi, zij en G. erin, ik aan de buiten kant mijn pik door de tralies, gepijpt door Nathalie, niks abnormaals ware het niet dat ik plotseling tegen de tralies werd gedrukt hand tussen mijn benen, ballen naar achter getrokken,...
Jade meets Nathalie
...haha , Jade duwde me tegen de tralies en had mijn ballen vast, door de tralies vast gezogen door Nathalie. Ik de kooi in, ingang versperd door geil volk die nog niet graag me binnen lieten, rubber dan maar aangedaan en eenmaal binnen kon ik dadelijk in een zuigende beweging in Nathalie vliegen, djezus, die kut snakte naar mijn pik, die trok me volledig en ineens totaal naar binnen. Nu stond Jade nog aan de buitenkant van de tralies, met in ieder hand een tralie werd ze weer rechtstaande geneukt langs achter, haar poes bereikbaar tussen de tralies, vingers van mij sperden ze open, pik in Nathalie, tieten tussen de tralies, pik van P. vast in mijn handje tussen tralies. Ik tegen Jade nadat een paar pikken waren gekomen in haar poes, 'kom je in de kooi'. En daar was ze met haar vriend P. Ondertussen werd Nathalie genomen door G. Jade voor me, oog in oog, hoofd omlaag en rond mijn pik die lippen, ik zeg omdraaien jij, how ik stond hard, lekker in de poes zei ik tegen Nathalie, Jade doet ook meisjes hoor, glunderende ogen van Nathalie, ik zeg : neem die poes maar. Na het nodige ongemakkelijke geneuk daar met 5 in die kooi, waren de 2 meisjes aan het kussen, beide met een pik in hun kutje uiteraard, mijn pik in Jade, en daar was weer een handje door de tralies die tussen mijn bene mijn ballen vastnam, wat was dat toch vandaag, iedereen had het gemunt op mijn ballen, haha, nu was het Linda, zo goed als naakt, tieten tussen de tralies, en ze liet mijn ballen niet los terwijl ik nog in Jade zat, P; zijn pik in Jade haar mond, G. zijn pik in Nathalie, en waar ik mlijn handjes overal had, geen idee meer, maar ik heb iedereen vastgehad. Zag ik daar Jade in G. zijn poepje bijten. Ja. Zagen we Jade daar squirtend spuiten op de matras onder vakkundig handje van haar vriend P.? Ja. G. die dacht toen waarschijnlijk, oh als er gespoten word dan ik ook en trok zijn pik uit Nathalie haar poes en spoot zijn cum over Nathalie haar buik, kort bij het gezicht van Jade, ze waren mekaar aan het kussen en tepels aan het likken. Matras nat van squirt, Nathalie nat van cum, ik nat van zweet.
Six-pack in Sling
Jade nog een bijzonder strakke six-pack gevonden, stond kort aan de sling. Die man had totaal geen vermoeden toen hij daar stond hij 5 min later Jade aan het neuken was in de sling. Verrek wat een strakke buik, Ik en P. naast Jade in de sling, pik van de six in haar, ik kutje opengesperd en tietjes vasthouden, stevige beurt van die man, cum uiteindelijk, hard en veel. P. het natte kutje verder met de hand bewerkt tot de squirt er met staaltjes gelijk een fonteintje naar boven sproeiden en spattend op haar poes druipend de vloer van de grond van de sling in een zompig moeras veranderde. Kwaak, kwaak.
Te strak!
Vandaar naar de kleine open ruimte tegenover de sling. P op zijn rug, Jade zijn pik aan het pijpen, ik schuif pik in Jade's poesje en we waren vertrokken voor weer een orgie, aan alle kanten handjes, mensen die mijn pik vasthielden terwijl hij in de poes zat, een andere T-Girl aan mijn tepels aan het likken. Uit de poes en me verder laten aflikken door de omstaanders, andere T-Girls en jongens

namen Jade verder voor hun rekening. Ik naar achter richting traliekooi, aan de grote poef, op de gyneacoloogstoel, een Shemale, werd daar gepijpt, maar wat een mooie tieten had die seg, die heb ik daar effe gemasseerd, naar de kooi toen, daar zat iemand in volledig latex pak en een strakke smalle kleine T-Girl, die gespankt werd, strak klein kontje, effe mijn pik gezogen door de tralies, ik de kooi binnen, want kontje mocht geneukt worden. Maar dat was zo strak, daar geraakte ik niet in. Helaas, want die/zij had ik wel eens aan mijn pik willen spietsen. Terug naar Jade in de nis, daar werd nog vollop geneukt, ik ernaast gaan liggen, how mensen, ik weet niet meer door wie ik allemaal gelikt ben, buiten Jade dan, how se, daar werd geneukt en klaar gekomen in Jade haar kutje, af en toe nam haar vriend ook en zelfs zeer ruw, dan werd ze met haar nek vastgegrepen en op de matras gegooid, ja, dat had ik nog niet gezien van Jade, dat was een andere Jade dan ik normaal was. wel geil. Haar man had me al verteld, dat als ze alleen is, dat ze zich dan anders gedraagt.