Eroxx
Zondag 19 oktober 2025
Topless On Sunday (14:00 - 20:00 uur)
Topless op zondag, u weet al wat ik ga schrijven, inderdaad Femke die op me vliegt, tietje kneden, maar niet alleen Femke, ook Kiki moest per se op me vliegen, 47 kg, bwa dat doen we met 2 vingers in de neus, en tietje kneden, wat een schatje. Bon, beide meisjes, terug op de grond, tijd voor inspectie. Hoorde ik daar Nawelle al in de verte...
3 x Garek
...ja hoor, op haar vertrouwde plek, achter de disco. Het was daar even niet druk, was tenslotte ook nog geen 3 uur. Ik zat op de zetelleuning toe te kijken, niemand bij Nawelle. Staat ze recht, ik dacht het is pauze, nope, komt ze toch niet op haar knieën voor me zitten. OMG! Pik in haar mond, mah, hoe lief, zo heel zachtjes, ik zittend op de zetelleuning, fuck die kreeg me daar effe hard, hup het bed op en hup in de poes en dan fijn stil blijven zitten met die pik, diep in de poes, en dan haar nek en body masseren, tietjes, clitje, benen, haar haar bijeen nemen, keel vastnemen terwijl ze iemand anders pijpt, uit de poes wisselen, terug in mond, terug naast haar, terug in haar, leuk als het daar niet zo druk is, en er was nog iemand die daar zo over dacht, die bleef ook meedraaien, totdat hij op een gegeven moment vanonder moest gaan liggen van Nawelle. Ik voelde hem aankomen, met een beweging zat die rubber rond mijn pik, 2 vingers naar me, 2 vinger = 2 pik in kutje. Met haar handjes deed ze zijn benen tegen mekaar, ik erbij en 2 pik in de kut dus, whaa, heerlijk maar na een tijdje vloog de andere pik eruit, haha, 1-0 voor mij. Garek , die al een tijdje het spektakel had gadegeslagen kwam erbij, zijn stevige pik in haar poes. Pik van iemand anders in de mond, mijn handjes overal, van tietjes, tot clitje, tot voetjes en tenen. Ik heb elk plekje vastgehad van Nawelle

. Een massa toeschouwers die van op afstand stonden toe te kijken, ook een man met een bijzonder knappe slanke dame met een bijzonder outfitje aan, iets van latex /lederen pakje, open buik en borst, enkel bandjes die de tietjes verborgen hielden, voor de helft en die bandjes kwamen samen aan haar poesje waar een ritssluiting zat. Zeer gefascineerd was ze aan het toekijken hoe we met Nawelle bezig waren, knipoogje van mij terwijl mijn pik nog in Nawelle's poesje zat, glunderende glimlach terug. Daar had ik al contact gelegd volgens mij met haar en haar man. Al neukend contact leggen met een ander koppel! Seffens meer... Ondertussen Garek dus Nawelle aan het neuken, niks speciaals zou je denken, ware het niet dat ik vergeten was hoe geweldig hartstochtelijk luid die kan klaarkomen, dus ook bij Nawelle. Al brullend, gans de Eroxx heeft hem gehoord, spoot hij cum in Nawelle, ik verschrokken, Nawelle verschrokken, Captain Solo een lach op zijn gezicht, Nawelle's poesje verschrok zich zelfs, wij allemaal aan het lachen. Achteraf heb ik dat brullend hardop schreeuwend klaarkomen nog gehoord vanop andere plaatsen, 2 x nog!
Jij moet op je rug gaan liggen
Sta ik aan de grote poef te kijken, orgie, komt plotseling dat koppel met die bijzonder knappe strakke met haar speciaal latex outfitje, waar ik tijdens neuken met Nawelle oogcontact had, naast me staan. Beetje onwennig zag ik ze naar mij kijken, vooral naar mijn pik was ze aan het kijken, die 3/4 half stok stond. Ik zeg : mag ik je aanraken? Yep. Die tietjes waren snel uit dat speciale pakje. Zij met hun beiden richting die grote nis en deden teken dat ik erbij moest komen. Pakje uitgedaan, volledig naakt, fuck wat een figuurtje, leuke kleine tietjes, mijn pik in haar mond, dan die van haar man. Ik rubber klaar, vraag aan haar als ze met kontje naar me toe komt op de matras, dan kon ik rechtstaand haar poesje nemen. Aldus. Whaa, wat een lekker kutje was dat helemaal erin, whaa, terwijl zij haar man pijpte, een smalle taille dat die had, klein strak kontje, gespierd, hapklare tietjes, vingers bij in de poes gestoken. Verrekt geil. Ondertussen zag ik Nawelle achter mij de grote poef claimen. Volk daar in die ruimte, die naar ons en naar Nawelle en de traliekooi aan het kijken. Hola. Andere positie. Man zei : 'Jij moet op je rug gaan liggen!' Ik dus. Ik voelde een DP aankomen. Zei bovenop me, zachtjes liet ze haar poesje over mijn pik zakken. Verrek die zat lekker boven op me. Benen bij mekaar, heb ik van Nawelle geleerd, haar man zijn pik langs achter bij in poesje. How se, die werd daar effe afgeneukt, ons beider pikken op en neer, ik haar tietjes vast. Toen haar man zijn pik in haar kontje, ja geil, how mensen, sandwitch, die geile blik, dat gekreun, oh wow. Plots zei hij : 'ik ga spuiten schatje in je kontje!' 'Ja, spuit maar in mijn kontje!' zei ze terwijl ik haar poes afneukte hoorde ik haar man grommend zijn cum in haar kontje spuiten. Van geile praat wordt je geil! Top geil moment. Hij er terug uit. Zij nog steeds boven op me, begint mijn pik af te neuken, haha, how wat een geile positie, ik mijn benen een beetje opgetrokken, dsezus die ging te keer, die wou me laten spuiten. De ganse nis aan de buitenkant stond vol mensen die toekeken. En ze bleef gaan tot ik zei : ik hou dat langer vol als jij. Haha, toen ging ze van me af. Rubber weg, terug gaan staan, pik in haar mond, fuck ja, die kon ook een ferm stukje pijpen. Zij toen met hun tweetjes bezig, ik dacht, het zal wel goed zijn, effe wasbak, kom ik terug, zie ik ze geil naar me kijken, zo een blik van : 'En jong, hoe zit dat?' Met hun beiden hebben ze tegelijk mijn pik gelikt, aha, hij bi. Zij op de pik van haar man gaan zitten, opnieuw DP in de poes. En toen moest ik haar in het kontje pakken. Zeer zachtjes erin. Vraagt haar man aan haar : Past hij! Tuurlijk past die, ze was al ingereden door hem. How, helemaal erin, ik voelde mijn ballen op zijn ballen slaan en daar gingen we weer. Vrij lang DP gedaan, shit die genoot daar van. Dorst!
Spa blauw voor Nr. 10
Nr. 10 op de grote poef in de dancing, omringd door een deel mannen die niet goed wisten wat ze moesten doen, ik teken gedaan op
D 🍆🍆voor 'Handje'. Die poes van Nr. 10 werd daar effe vakkundig aangepakt, squirt in overvloed, gutsend met stralen vloog het eruit over de poef, en opnieuw dat handje, dat geil kronkelen van haar lichaam, squirt, handje nat, squirt tot in mijn ogen van handje dat squirt wegwerkt, ik dekking gezocht achter toeschouwer! Gekreun, gegrom, volgens mij komt die iedere keer klaar als die squirt. Was wel effe schrikken voor de toeschouwers, niemand durfde haar neuken. Poesies. Ik tegen D. : Spa Bruise? Nee, doe maar Spa Blauw! Flesje gaan halen, de D. steekt dat flesje tot halverwege haar poes en kapt de helft eruit onder luid geloei van haar, die had ze niet zien aankomen. Dat heel water uit die poes geflapperd met het handje van D. ! Spa blauw => Chaudfontaine !
Lana & Nr.10 => Orgie buiten categorie!
Achter de discobar, witte zetel, een hoop volk, Lana (jong, stralend, leuke tietjes, knap en pokke geil, heb ze daar nog al ooit in actie gezien) in de zetel, paar jonge knappe kerels naast haar met harde pik, tong van Nr. 10 in haar poesje, die zat op haar knieën op grond, tussen de opengesperde benen van Lana. How mensen geil, hoe Nr. 10 dat poesje likte. Moe gezeten op haar knieën ging Nr. 10 op haar rug op het bed liggen, ik er vlak naast, luxepositie. Lana kwam ook uit de zetel en ging nu met haar tong de poes van Nr. 10 een beurt geven. Wat hebben we nodig om een buitensporige orgie teweeg te brengen. Dit! 2 geile meisjes die een poesje lusten, die cum slikken, meisjes die kunnen squirten en die zich laten neuken door iedereen! Check! OMG mensen wat was da? Lana met haar tong in de poes van NR. 10 welke ik openhield, mijn pik in mond Nr. 10 afgewisseld door andere pik

naast mij, Lana langs de zijkant afgeneukt, daar was het drummen en ellenbogen werk. Nu, dat is ook wel een bijzonder knappe met een guitig stout kopje. Dat heel bed omringd door een 30 tal geile mensen. Gelukkig nog 2 andere meisjes die in de witte zetel pikken van te geile mannen tot spuitens toe pijpten. Gelukkig mijn pik maar 3/4 hard, want Nr.10 lag met haar hoofd voor me, anders had ik hem niet in haar mond kunnen laten hangen! Op een gegeven moment gingen de meisjes wat anders liggen, Lana nu ook op haar rug, dadelijk een pik in die poes, ook bij Nr.10 , haar hoofd lag nu tussen mijn benen, niemand van de meisjes had cum gehad, cum in mond, cum op gezicht. Dankzij die stoute geile blik van Lana in mijn ogen, die vlak bij het hoofd van Nr.10 lag, nog steeds beide poesjes gevuld met pikken, spoot ik mijn cum in de mond van Nr. 10, mond, neusgat en nek hing vol. En ze liet het hangen. Dadelijk plaatsgemaakt voor een andere spuiter en achteraan op het bed mee gevolgd. Dsjezus, wat waren die meisjes pokke-geil, die blikken, dat gekreun, weer een lading cum voor Nr. 10 in haar mond, haar man een cumshot op haar tieten, een andere man liet haar squirtten terwijl ze nog cum aan het doorslikken was, een straal cum, whoesh, net niet tegen het hoofd van Lana, wel over het been van het handje dat dit had teweeggebracht. Die geile blik van Lana, die ogen vastgekluisterd aan mijn ogen terwijl ze een andere pik probeerde te laten spuiten, how mensen, meer moet dat niet zijn.
Femke onderste boven
Tijd om naar huis te gaan, aan de ingang van de dancing neemt D. Femke vast onder zijn arm en draait haar onderste boven, benen de lucht in, ik moest het poesje checken, haar poesje bedekt onder een klein stukje jeans stof van haar hotpants, 1.5 a 2 cm breed stukje stof, het stukje dat tussen de billen zit, zo vlak voor mijn neus, haha. OMG, wat een leuk poesje! Wat een spektakel de ganse namiddag, knap, jong volk, veel toppers. Top die Topless!!