Ik zal aan chat GPT een samenvatting vragen maar ik snap de ondertoon hoor!!Lees het verslag van Ivan en je weet het!
Ik moest dat vragen voor een vriend die komt nu zondag ook. Mijn vriend noemt Ego, niet Jade
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zal aan chat GPT een samenvatting vragen maar ik snap de ondertoon hoor!!Lees het verslag van Ivan en je weet het!
ja hoor hahahaLaat je ook wat voor mij over?![]()
Wij gaan binnenkort ook voor het eerst naar Eroxx. Ben benieuwd naar je ervaringIk ga donderdag voor de eerste keer naar Eroxx met een knappe dame als stel.. hopelijk zijn er veel stellen , mannen en dames waar we het gezellig mee kunnen hebben. Is het minder druk ivn herfstvakantie misschien of juist drukker tijdens vakanties?
Omdat er maar 2 huisdames in het begin bezig waren vond ik de sex-sfeer wat tegenvallen. Rond 15:00 waren de mensen pas wat losser de gangen in gegaan. Ik denk toch dat er 3 á 4 dames mogen rondlopen want genoeg mannen die praktisch met een stijve penis stonden te wachten waardoor koppels het ook een beetje afhielden in het begin.
1 op 2,6789. Let wel, hier kunnen geen rechten aan ontleend worden.Maar wat is gemiddeld de procentuele verhouding op de zondag ? ( OrgyEroxx )
Ik was er ook die middag, er waren idd weinig aktieve vrouwen tegenover een hele hoop mannen.Donderdagmiddag Nina en Friends
De nieuwe parking lag er mooi bij, ruimte genoeg voorlopig.
Ik was er al vroeg, de sfeer was een beetje afwachtend, komt het door dat er maar (te) weinig vrouwen zijn? Het orgie gevoel komt veel later op gang.
In de bioscoop lag een andere dame maar dan heb je ook wel gehad.
Voor een middag dat zoveel mannen komen is dat wel minimaal, want koppels zijn meestal wel actief, de een meer dan de ander maar van 12.00 tot 15.00 uur dat duurt te lang.
ze heeft nog nooit met iemand anders dan mij seks gehad, maar ik zou het haar zo graag zien doen, dus euh, veel succes iedereen en happy hunting!
Oei en volgens onze ivan altijd zo druk daarIk was er ook die middag, er waren idd weinig aktieve vrouwen tegenover een hele hoop mannen.
Huisdames sowieso veel te weinig aanwezig, wel een alleenstaande dame gespot die aktief was.
De balans is wat zoek maar dat is de laatste tijd helaas het geval.
Druk op de ketel door de mannen en amper actieve dusHet was er ook heel druk![]()
Dat verklaart allles .. want zo als en dame spreken doe je niet snel ..Lijkt erop dat "Cheryl" een fake account is. Foto's zijn ergens vandaan gehaald.
Hieronder een voorbeeldje, als je met Google Lens de afbeelding(en) opzoekt kun je zo tot die conclusie komen. Bekijk bijlage 403415
Die zag ik al van ver aankomen inderdaadLijkt erop dat "Cheryl" een fake account is. Foto's zijn ergens vandaan gehaald.
Hieronder een voorbeeldje, als je met Google Lens de afbeelding(en) opzoekt kun je zo tot die conclusie komen.
Ik had dat idee ook al ,toen ze vermelde na mijn recensie over Club Amai , dat ze daar die avond ook geweest was . Ik heb iedereen van de koppels en single vrouwen die avond zien voorbij stappen en die Cheryl was er gegarandeerd niet bij !!Lijkt erop dat "Cheryl" een fake account is. Foto's zijn ergens vandaan gehaald.
Hieronder een voorbeeldje, als je met Google Lens de afbeelding(en) opzoekt kun je zo tot die conclusie komen. Bekijk bijlage 403415
Dat laatste betwijfel ik, gewoon één of ander mannetje die erop kickt om zulke fantasievolle dingen te typen en zo'n gesprekken te hebben is mijn gokIk had dat idee ook al ,toen ze vermelde na mijn recensie over Club Amai , dat ze daar die avond ook geweest was . Ik heb iedereen van de koppels en single vrouwen die avond zien voorbij stappen en die Cheryl was er gegarandeerd niet bij !!
Ze heeft ook mij naakt foto's gestuurd die kant nog wal raken .Dus weer zo een ghost van 1 of andere clubeigenaar die hier de boel komt verzieken en de feiten verkleurd .
In boom heb je wel vaak zekerheid , maar daar zijn meer ingehuurde amateur dames en wel iets duurder maar wel garantie ,zoals je vroeger had in de oude gercelinos ...Nou als ik het allemaal zo lees valt er weinig lekkers te neuken. Hoor toch aardig veel berichten van bezoekers die 50 + zijn en heel weinig vrouwen binnen.
Niet dat 50 + niet lekker kan zijn. Maar had toch meer de intentie om met wat jongere stellen/vrouwen te gaan knallen.
Klinkt mij meer als een hengstenbal. Misschien toch maar eens kijken naar een andere club.