Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Na mijn eerste ervaring in dit wereldje bij Amai, morgen precies 'n maand geleden, trek ik de avontuurlijke badslippers morgen weer eens aan, deze keer bij Eroxx.

Na alle kleurrijke verhalen op dit forum ben ik benieuwd geworden.

Mede forum genoten die ook aanwezig zijn, spreek me rustig aan. Ik ben te herkennen aan 'n bruin leren masker (colombina) met daarachter blauwe ogen, 'n bruin leren polsband, mijn lengte (2m op badslippers 😂), sportief postuur en 'n korte baard. En dat ik "nieuw" ben en eea op me in laat werken zal waarschijnlijk ook wel te merken zijn.

Ik laat me verassen morgen, zowel door mezelf als de andere aanwezigen.

Laatst bewerkt:
Liever klein dan extreem
Ik draag een bril, dus geen masker helaas. En heb wifey op mijn "halsband" staan. Zwarte kanten kimono. Maar ik las in een vorig verslag dat je van kleinere borsten houdt, dus ik ben niet jouw type vrees ik🤣🤷‍♀️
Een vrouw bestaat gelukkig uit meer dan alleen borsten😘
.Ik ga je begroeten.

Tsja forumgenoten, tijd voor deel twee van mijn ontdekkingstocht in swingerland!

Donderdagochtend… Eroxx op het programma voor vandaag. Toch ruim zeven uur geslapen. Netjes!

Telefoontjes gooien in de ochtend roet in het eten qua tijdsplanning.

En dan sta je dan toch, iets later dan gepland, onder de douche met 'n nieuwe trimmer ter voorbereiding. Toch maar even aangeschaft met Black Friday om deze "nieuwe levensfase" wat makkelijker te maken. En dan heb je toch altijd net even die paar haartjes op je balzak die je terug doen denken aan dat ene Gallische dorpje dat dapper weerstand bleef bieden 😊.

Op de achtergrond heb ik "Tame Impala – The less I know the better" aan staan op repeat, thanks Spofity algorithm! Wat 'n lekker nummer voor zo'n ochtend, en gek genoeg met de volgende lyrics: "Is this what you want, is this who your are." Tsja, zoals ik in het verslag van mijn eerste kennismaking met Amai aangaf ben ik nog in dubio dus die tekst is wel treffend. En ik ben laat dus 'n mogelijk excuus om toch maar niet die die grenzen te verleggen… maar als ik me iets voorneem dan gebeurt 't ook 😊.

Nagels geknipt, nog ff m'n favoriete boterham (dubbele met appelstroop en belegen kaas) naar binnen. Rugzak gepakt met alles wat ik nodig zou kunnen hebben. Let's go!

Op de weg denk ik erover na dat al die mensen die in hun auto's voornamelijk van en naar hun werk rijden terwijl ik met die rugzak op de bijrijdersstoel op weg ben naar de Belgische versie van "Eyes Wide Shut". Ik vind het wel wat hebben!

Niet lang nadat linksaf ben geslagen, Balen in, passeer ik snackbar "de Schavuit"… mijn mondhoeken krullen omhoog 😊. Nu ben ik zeker geen schavuit in de zin van ongeoorloofd, bedrieglijk of schurkachtig, integendeel. Maar in afgezwakte betekenis is het "ondeugend" of "iemand die zich niet aan de regels houdt" en dat strookte toch wel met mijn voornemens voor de rest van de dag!

De parkeerplaats leek vol maar ik vond nog net 'n vrije plek. De dame bij de inkom was zeer vriendelijk en toen ik aangaf er voor het eerst te zijn werd mij een en ander uitgelegd. En ze gaf nog aan dat ik 'n goede dag had uitgekozen voor de eerste keer.

Omgekleed, mijn leren polsband met opbergvak (ik had bedacht dat het wel handig zou zijn voor eigen condooms en er passen er twee in) en leren colombina masker om en 'n cape erbij van het huis. Bij binnenkomst herkende ik IvanXL en hem viel mijn leren armband op die ik had aangekondigd dus ik ging 'n praatje maken. Ivan is echt superaardig en heeft me aan verschillende mensen voorgesteld en gaf nog de tip de vlak bij de cirkel te gaan staan tijdens het ritueel. Maar ik ben in eerste instantie "verlegen" dus het was me al duidelijk dat dit nog niets voor mij zou zijn bij m'n tweede clubbezoek. Thanks @IvanXL voor de leuke binnenkomer zo.

Zo kom ik toch bij mijn grootste uitdagingen bij zo'n clubbezoek. Als iets nieuw voor me is kijk ik graag de kat uit de boom, ik laat alles rustig om me inwerken. Vaak, zo ook gisteren, wordt dan wel 'ns de kaas voor je neus van het brood afgegeten... Tsja, that's life. Learn & adjust.

Op de ervaring bij Amai na is deze wereld helemaal nieuw voor me. Ik ben van nature verlegen en dat begon er pas uit te gaan richting vrouwen begin twintiger jaren. Toen kwam ik al snel in een lange relatie terecht waardoor die ontwikkeling abrupt stopte 😊. En mijn ex was vanwege de problematiek extreem moeilijk qua consent. (Zeg maar minstens twee standaarddeviaties naar links van het midden op de schaal van heel vrijwel onmogelijk benaderbaar naar "de vrouw bespringt jou") Walking on eggshells. Meer dan twintig jaar extreem voorzichtig zijn met nagenoeg geen intimiteit als resultaat is niet de beste voor bereiding voor 'n swingerclub. Maar ik hou wel van een uitdaging!

Van de dames van het forum die aanwezig waren heb ik Lady die ik al kende van Amai en SaEr (Ivan gaf het aan 👊🏻) gesproken. Beiden zagen er absoluut prachtig uit, pfff! Andere types maar allebei met 'n duidelijke wow-factor! Wifey heb ik denk ik niet gesproken, al heb ik wel gekeken of ik haar ergens kon herkennen aan de genoemde ketting. De andere heren die zich hebben gemeld op het forum heb ik niet gesproken/herkend.

Na de hele zaak 'ns goed bekeken te hebben ben ik wat gaan eten wat echt goed was! Mooie ruimte, goed eten en vriendelijk en behulpzaam personeel. Dat gold overigens ook voor het overig personeel. Ook het bier (Maes 0.0) was lekker. De "hoofdruimte" is veel groter dan bij Amai, wat ik in eerste instantie dacht wat lastiger te vinden vanwege de "drukte". Maar naarmate de middag vorderde voelde ik me steeds meer op mijn gemak.

Na het eten raakte ik aan de bar in gesprek met een heel aardige Belgische dame, An. Ze komt er al vanaf de opening, 16 jaar. Een heel leuk gesprek over vanalles en nog wat. Ze was heel benieuwd naar wat ik in het dagelijks leven doe en zat dichtbij! Ze is 11 jaar ouder en ik zou er normaal niet "voor gaan" maar ik vond haar heel sympathiek! Ze had last van haar rug (vanwege haar welgevormde boezem schat ik zo) waarop ik aanbod die te masseren. Dit viel heel goed in de smaak en ze gaf aan dat ik zo masseur kon worden, wat ook wel klopt wat mij betreft 😎. Ze was heel benieuwd geworden naar mijn handen en legde die van haar erop met grote ogen van verbazing vanwege het verschil. Ze was benieuwd in hoe dominant ik was en ik besloot aan te bieden het uit te gaan testen waarop ze aangaf daar wel voor open te staan maar dat ik toch beter eerst even kon opwarmen met een jongere vrouw.

Ik heb toen wel 'n paar rondes gemaakt maar het "aansluiten" trekt mij niet en het liefst heb ik toch gewoon eerst 'n leuk gesprek en 'n klik. Toen zag 'n vlak bij de bar 'n prachtige latina (Ada, Braziliaans) op 'n kruk aan een tafeltje zitten en ben ik met haar het gesprek aangegaan in mijn beste combinatie van Engels/Portugees/Italiaans/Frans. Het ging wonderwel goed. Ook haar heb gemasseerd wat goed beviel. Daar kwam helaas een einde aan omdat de volgende show kwam waaraan ze deelnam, maar niet voordat ik had aangegeven na de show weer verder te gaan waar we gebleven waren, waar ze enthousiast op reageerde.

In de tussentijd gaf An aan dat ze met haar vriendin de andere ruimtes ging verkennen waarvan ik eerder had voorgesteld er naartoe te gaan. Dat was wellicht mijn "teken" (ik ben geen kei in hints) maar ik had eerst andere plannen.

Zo geschiedde. Toen Ada weer zag lopen ging ik erop af en hebben we de massage voorgezet, eerst op 'n kruk waarna ik eigenlijk naar een van de bedden wilde verplaatsen weg van de drukte. Dat ging helaas niet en we verplaatsten naar het bed naast de ronde poef in het midden van de dansvloer. Ze had massageolie voor me en ging op haar buik liggen terwijl ik haar nek, schouders, rug en kont uitgebreid masseerde. Echt 'n prachtig lichaam heeft ze dus het was echt heerlijk voor mij om te doen. Toen gaf ze aan dat het tijd was om de rollen om te draaien. Boxershort uit en een heerlijke handjob met massageolie. Dat ging over naar een pijpbeurt met Eroxx condoom. Te strak dus ik 'n condoom uit mijn leren polsband getoverd. I love it when a plan comes together 😂. Ze ging over naar cowgirl, heerlijk en wat een uitzicht. Vanuit daar 'n switch naar missionaris waar ik inmiddels echt goed hard was geworden. Doorgeschakeld naar de "sportstand", hard en diep! Dat vind ik echt het mooiste, die veranderende blij veraste blik in haar ogen en het "wowww shit!". Daar kan voor mij 'n orgasme niet tegenop! Doorgewisseld naar doggystyle en dat was ook heerlijk, afwisselend die prachtige kont en schouders vastpakkend en iedereen om me heen was "verdwenen" 😂.

Ze heeft nog heel lief een aantal andere liefhebbers afgewimpeld tijdens de sessie met mij maar was op een gegeven moment toe aan rust. Dat had An denk ik goed ingeschat 😊. Ik was net opgewarmd maar An was gevlogen en de club was inmiddels al een stuk leger geraakt. Even later heb ik nog met Ada aan de bar gezeten en het leuke gesprek voorgezet Toen zag ik opeens dat het al twintig voor zes was…

Ik had een date (eerste) in Eindhoven om 19:00. Afscheid genomen van Ada en snel onder de douche waar ik nog een leuk gesprek had met een mooie slanke blonde Belgische dame (lerares) en daarna de auto opgezocht. Twee voor 19:00 op locatie in Eindhoven, voor de dame, en een date gehad tot we de tweede kroeg uit moesten omdat ze gingen sluiten. Superleuke vrouw en het vervolg is al gepland.

Nu zou ik dat normaal niet snel doen, de swingerclub in en direct daarna 'n date. Maar de date was door haar 'n week verzet en ze kon alleen op donderdagavond en Eroxx had ik me op hetzelfde moment al voorgenomen. En ik verzet niet graag afspraken als het niet hoeft 😊.

Het beloofde een interessante week te worden met eerst 'n halve marathon op zondag, dates op maandag en donderdag met de Eroxx er tussendoor. Halve marathon nieuw PR, fors scherper, beide dates worden vervolgd en ik heb mijn grenzen in Eroxx weer wat verlegd ten opzichte van het bezoek aan Amai.

Als ik het bezoek aan de clubs doorzet zou ik eigenlijk links nog zo'n leren polsband moeten hebben met 'n flesje massageolie. Ik merk dat het gesprek en aandacht toch meer mijn ding is dan aanschuiven en "grab 'm by the pussy" om met de woorden van Donald Trump te spreken. Dan wordt ik wel "the masseur" 😂.

Nu ik zowel Amai als Eroxx heb gezien kan ik gerust zeggen dat ik me bij allebei goed heb geamuseerd. Vooral de gasten zijn super aardig en de sfeer is goed. Bij Eroxx mistte ik het bubbelbad en 'n grote sauna (hij staat er wel) zoals bij Amai, en ook 'n bioscoop met gloryholes. Maar de grote ruimte bij Eroxx had ook wel wat en het restaurant en eten beviel me beter.

Voor iedereen die vastzit in een relatie zonder passie en wederkerigheid: Go get 'em! 👊🏻

Hoe voel ik me nu…. Nou zo ongeveer na "23 years of my balls taking a backseat" 😂:

Hangover - We Are Back Baby ↟Edit↡ ♪Midnight City♪ - YouTube

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan