Eroxx
Donderdag 27 november 2025
Masquerade xTreme (11:30 - 18:00 uur)

Al ongeduldige lezers zie ik

! Alé dan, daar gaan we... 12:30 uur, een groezelige bende geile mensen al aanwezig, warm klam sfeertje, geil! Veel volk al op dat uur, het ging druk worden en het is druk geworden, how seg! De man van Mrs. Fox
Xxy moest gaan werken en vroeg als ik een oog in het zeil wou houden. Cool. Aan de danspalen, de mannen in de mot houden terwijl
Mrs.
FoxXxy werd geneukt, ondertussen pijpte ze er 2 tegelijk. Bij wisselen van pik in de poes, condoom aanreiken, een latexvrije, geile pikken al omhuld met condoom , niks van af doen en nieuwe aan, en ja hoor de sjarels met al een condoom aan onder hun boxer, echt, ze waren er weer. Niks van, af en een nieuwe. Na een deel pikken te hebben afgewerkt, de laatste voor een kleine pauze, ik zei tegen die man terwijl hij neukte, je mag ook in haar mond mond spuiten, pupillen die zich opensperden, vunzige blik in die ogen, even later deed hij teken tegen Mrs. Fox
Xxy , zij op haar knieën, en het cum sproeide over haar heen, nu zoals jullie weten, zien cum spuiten geeft zin om cum te spuiten, vlak erna nog 2 geile pikken cum voor haar tong, voorhoofd, lippen, nek,...druipend naar onder.. Nu terwijl ik een beetje toezicht hield had een man me goed hard gekregen, die zat redelijk lang aan mijn tepels te zuigen en had trots mijn paal ter handen! Bruin lederen masker, dat zijn er wel meer die dat hebben, lederen polsband, ja, dat is hem,
@TwoAceFoldEm . Effe hem voorgesteld aan de knapste vrouwen van de Eroxx die net in mijn nabijheid waren, zijnde K. (SaEr), A. het sproetekopje en Linda. En van ver naar Mrs. Fox
Xxy gewezen, die net met een paar pikken in haar handen stond.
Welkom in de Eroxx @Ladyehv !
-
T-Shirt onder de kin
Vroeg op de middag, nog voor het eerste ritueel, aan de frigo aan het restaurant, aan dat tafeltje, 10 geile mannen rondom een meisje dat zich met volle overgave volledig gaf aan die mannen. De
@TwoAceFoldEm tegen mij: dat is die
@Ladyehv . Oh, ik van kortbij kijken, ja, dat was een leuke, wat een mooie lange krullende haren, geile blik in die ogen, was een man aan het pijpen die op een kruk zat en liet zich ondertussen rechtstaande neuken. Betast door een heel deel anderen, toch waren de tietjes vrij, zou je die mogen aanraken? Ja, goei vraag, eens proberen, mah ja, waarom niet. Het was drummen wie eerst zijn pik in de poes mocht steken. Uiteindelijk een man, iets kleiner van gestalte, ja, hij ging de poes neuken, zij nog steeds pik op kruk pijpen, was ondertussen al een ander, bloedheet daar in de Eroxx, toch lopen er dan nog rond met een T-Shirt aan, zo ook de neuker wiens pik in de poes verdween, dat T-Shirt zat toch wel wat in de weg, hup al neukend dat T-Shirt dan maar omhoog en onder de kin gestoken zodat het omhoog bleef, neuken, T-Shirt zakt af, want je moet je kin goed tegen je nek drukken, weer onder die kin, weer afzakken, kin, afzakken, kin, afzakken, echt, ik werd nerveus in zijn plaats, en die bleef bezig, terwijl er nog zeker 10 anderen ook eens hadden willen neuken. Ritueel Nr.1 , hola, veel meisjes, zeker een 15 tal + een T-Girl (J.). Een gigantische orgie kwam tot stand na plaats toewijzing der meisjes. Linda en een meisje in de kooi, Linda liet daar uitgebreid haar poesje likken, ja dat vinden de mannen wel geil, vele handjes die graaiden naar de meisjes. Uiteindelijk kwamen ze uit de kooi, dat meisje op haar knieën voor Linda haar poes, likken, ik rechtstaande achter dat meisje, mijn pik net boven haar hoofd, tietje van Linda vast, tietje van meisje, Linda pik vast. Linda op de knieën, showke gegeven met mijn pik in haar mond, tong over de eikel, eikel floepend tussen de lippen, pik diep in mond, tong langs eikel over pik naar achter.
- Gemiste kans voor @Phallus , grote poef
Tijdje later, om een of andere reden ging de tijd traag deze namiddag, de rituelen volgden mekaar snel op en toch ging de tijd traag, komt dat door de aanwezigheid van een gigantische hoeveelheid feromonen daar aanwezig, het moet zoiets zijn denk ik. Veel volk rondom de grote poef op de dansvloer, mah, wie werd er daar uitbundig geneukt, yep, Ladyehv. Op haar rug liet ze zich neuken, ik naast haar gaan zitten op de knieën, naast haar hoofd, veel volk rondom haar en verbazend dat niemand dan de tietjes vastneemt, dat doen er maar weinig, iedereen gefocust op zijn pik zeker, en er zijn vele pikken in haar poes gegaan, zelfs terwijl mijn pik in haar mond zat, tietjes en tepels tussen mijn vingers, haar hoofd met 2 handjes vasthouden tegen de schokkend van neuken jongens, iedere keer als pik uit de poes ging, poesje gestreeld en open gehouden voor volgende pik. Plaatsen tussen haar benen werden echt geclaimd. En bezet gehouden, ook al hadden geen harde pik, jaja, zelfs op het gemak condoom omdoen en dan merken dat de pik niet meer wil, en dan toch proberen, ahja, dan hangen we de pik erin, dan wat dwaas kijken, alé, ik heb er toch 2 wandelen gestuurd, in godsnaam, er staan er 10 met een harde pik te wachten, hup, hup, weg! Zelfs weer een, plaatsje tussen de benen bemachtigd en dan geen condoom, wou er effe zo in, hup godver weg! Phallus was er klaar voor maar niet snel genoeg, er schoten mannen vanuit het niets te voorschijn en die zaten in de poes voor je met je ogen kon knipperen. WTF! Focus uiteindelijk weg voor Phallus, maar hij ging genadeloos terugkomen, ohja, seffens in de sling...
- De sling, harde droge stoten!
Tijdens 2de ritueel deed de T-Girl weer mee samen met een 10 tal meisjes, en even later werd hij/zij zelfs geneukt op de grote poef in de dancing door de cumswallower (likt meestal cum op van de gezichtjes van de meisjes). Ik het kontje van de T-Girl vastgehouden, hij neukte in haar/zijn kontje en hield ondertussen mijn pik vast. Haha, een onvervalste scene van de T-Girl party zo leek het wel! En dat tussen al het geile geweld van alle anderen die kutjes aan het vullen waren en tietjes aan het spuiten waren en links en rechts wat mondjes vol cum lieten lopen. Ik eens naar achter gelopen, de sling, veel volk, ha, Ladyehv in de sling, al lekker in het zweet. Ik naast haar gaan staan, hoofd hoogte. Kan je goed zien hoe ze gepakt wordt. En ze werd gepakt, how se, de een na de ander, en ook hier weer, zelden werden de tietjes of haar hoofd vastgehouden. Poesje open gehouden voordat er pikken in kwamen en lekker verder opgetrokken tijdens neuken, vinger op de klit. Over het algemeen werd er matig geneukt, totdat Phallus kwam opzetten, zijn moment, pik hard, in de poes, how seg, die sling kreeg het daar te verduren, harde droge stoten, deed me denken aan een mat die met een mattenklopper wordt uitgeklopt, baf, baf ,baf, rammelde kettingen, Ladyehv op en neer in die sling. Mag ik op je spuiten vroeg hij aan haar? Ik had haar tietjes vast. Ja, was het antwoord, pik uit poes, rubber eraf en cum net niet tot aan haar tietjes, verschillende stralen cum. Toch zeker daar een uur is ze daar bezig geweest, en ook daar weer een die dacht zonder condoom erin te mogen , die hebben we met 2 man moeten tegenhouden! En dan zo een stom vraag : condoom waar? Ja waar???
2 x cum voor V. in de traliekooi
Achter in de tralieruimte, de V. met haar man in de kooi, haar man afzijdig in een hoekje, zij een sexy beest, op handjes en voetjes, wachtend op een prooi, mooi pakje aan, tieten topless, fier vooruit. Mooie metalen collar, zwarte netkousen waar er een opening voorzien is voor de poes. Er werden een paar pikken gezogen door de tralies, een van de pikken spoot zijn cum duidelijk zichtbaar voor alle aanwezigen over haar lippen en mond, de rest werd gretig opgelikt. Een andere man wou haar neuken, maar faalde door de stress. Nog een andere, zijn pik hard gepijpt door de tralies, vroeg aan haar, zal ik je komen neuken? Ja, eindelijk zei ze, maar how man, die werd daar genomen, dat had ze niet zien aankomen, ongemeen hard, genadeloos met haar neus in de matras, de adem afgesneden, zelfs geen tijd om te kreunen zo zat die kerel er langs achter in steunend op een been, het andere been op zijn knie! Cum spoot hij uiteraard in haar mond, want dat had hij zijn voorganger ook zien doen, ja, geil, zo voor alle aanwezigen aan de tralies het cum zo zien terechtkomen in op haar mond. Pik werd gulzig ontdaan van overige cum trouwens!
Spa Rood - Spa Blauw - Spa Cum
Ja, dat geweldige koppel, een onvoorstelbare coole vrouw, zeer donker gebruind, afkomstig van Spa, grappige man, waren er vorige ook nog eens, was al effe geleden en gisteren ook nog eens daar. Wat een tieten, die tartten de zwaartekracht volledig. Twee handjes rond een tiet en nog tiet over. Net voor het 3de en laatste ritueel van de dag, lag ze op de grote poef in de dancing, haar man was haar aan het neuken en hij ging op haar tieten spuiten. Ik mocht de tieten vasthouden net voordat ze bedekt werden met cum, cum heb ik uiteen gewreven op haar tepels, ik dacht doe voorzichting. Haha, zei met haar handen alles over haar tieten uiteen gewreven. Jammer dat de rest niet kon spuiten want ze had meer gewild, dus stond ze recht en veegde de tieten schoon met een handdoek, maar tussen de tieten zat nog cum, net waar de tieten elkaar raakten, dat heb ik haar laten zien door het met mijn vinger omhoog te wrijven. Geile smile. Miljaar speciale knappe vrouw!