Mijn type des te meerIk draag een bril, dus geen masker helaas. En heb wifey op mijn "halsband" staan. Zwarte kanten kimono. Maar ik las in een vorig verslag dat je van kleinere borsten houdt, dus ik ben niet jouw type vrees ik![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMijn type des te meerIk draag een bril, dus geen masker helaas. En heb wifey op mijn "halsband" staan. Zwarte kanten kimono. Maar ik las in een vorig verslag dat je van kleinere borsten houdt, dus ik ben niet jouw type vrees ik![]()
Een vrouw bestaat gelukkig uit meer dan alleen borstenIk draag een bril, dus geen masker helaas. En heb wifey op mijn "halsband" staan. Zwarte kanten kimono. Maar ik las in een vorig verslag dat je van kleinere borsten houdt, dus ik ben niet jouw type vrees ik![]()
Leuk dat je hoi kwam zeggen!Leuk verhaal @TwoAceFoldEm. Ik heb jou wel gespot
. Je stond vlak naast me (links van mij) bij de eerste ceremonie. Ik herkende je aan je beschrijving hier op het forum. Fijn dat je een leuke middag hebt gehad!

Dank!Leuk verhaal @TwoAceFoldEm. Ik heb jou wel gespot
. Je stond vlak naast me (links van mij) bij de eerste ceremonie. Ik herkende je aan je beschrijving hier op het forum. Fijn dat je een leuke middag hebt gehad!
Eroxx
Donderdag 27 november 2025
Masquerade xTreme (11:30 - 18:00 uur)
Eroxx
Donderdag 27 november 2025
Masquerade xTreme (11:30 - 18:00 uur)
Nu terwijl ik een beetje toezicht hield had een man me goed hard gekregen, die zat redelijk lang aan mijn tepels te zuigen en had trots mijn paal ter handen! Bruin lederen masker, dat zijn er wel meer die dat hebben, lederen polsband, ja, dat is hem, @TwoAceFoldEm . Effe hem voorgesteld aan de knapste vrouwen van de Eroxx die net in mijn nabijheid waren, zijnde K. (SaEr), A. het sproetekopje en Linda. En van ver naar Mrs. FoxXxy gewezen, die net met een paar pikken in haar handen stond.
Ik heb inderdaad een neuspiercing, maar ik denk niet dat we gepraat hebbenDank!
Stel je de volgende keer maar voor, ik bijt niet maar wellicht zit er iig een massage voor je in. Nu vraag ik me nog af of je dan wellicht de dame met de neuspiercing was waar ik wel 'n woordje mee heb gewisseld?
Voor iedereen die vastzit in een relatie zonder passie en wederkerigheid: Go get 'em!![]()
Dat vernam ik gisteren voor het eerst in een van de gesprekken. De dame had het over 50% van de mannelijke clubgangers.Als je daarmee bedoelt niet communiceren en je partner bedriegen zoals velen in clubs doen, zijn toch maar mietjes in mijn ogen![]()

speciale demo kwam het 'Petje' uitbundig klaar in haar poes! Komen we uit die kamer, pauze, komt die knappe met zwarte haren, die waar 'Petje' stress bij had, een babbeltje doen, en die vent : is er nog iemand die zaad over heeft? Ik zeg ik ! En laat mijn pik zien! Hier schat zegt hij en nam haar mee op de grote poef, daar werd ze geneukt liggend op haar rug, ik naast haar en nog ongeveer 20 anderen, tietje in mijn hand, hand onder haar kin en lichtjes knijpen in haar keel, ondertussen had zij met beide handjes de tieten van een ander meisje vast dat voor haar op de knieën zat. Helaas niemand geen 'Zaad' voor haar!
Nee, dat was ze niet. Ze wisten zelfs niet dat er in de namiddag iets te doen was. Was hun 2de maal op een vrijdag avond.Hoi @IvanXL , Die 'portugese' was die misschien afgelopen donderdag op de Masquerade ?
Rond 16 uur een knappe zwarte krullebol gespot die eerst beetje onwennig was samen met haar man. Nadien trof ik ze in de zetel bij de poef en heeft ze lekker enkele mannen gepijpt (waaronder ondergetekende) en 'cum on the boobies'... Prachtige dame maar moest weg toen dus als ze nog eens komt, wil ik ze wel beter leren kennen (en ik niet alleen te zien afgelopen donderdag aan de blikken). Benieuwd of ze dus de dag nadien al terug was.
Oh thanks, misschien dat het koppel zichzelf herkent of collega's hier- ik hoor het graag.Nee, dat was ze niet. Ze wisten zelfs niet dat er in de namiddag iets te doen was. Was hun 2de maal op een vrijdag avond.
Hoi @IvanXL , Die 'portugese' was die misschien afgelopen donderdag op de Masquerade ?
Rond 16 uur een knappe zwarte krullebol gespot die eerst beetje onwennig was samen met haar man. Nadien trof ik ze in de zetel bij de poef en heeft ze lekker enkele mannen gepijpt (waaronder ondergetekende) en 'cum on the boobies'... Prachtige dame maar moest weg toen dus als ze nog eens komt, wil ik ze wel beter leren kennen (en ik niet alleen te zien afgelopen donderdag aan de blikken). Benieuwd of ze dus de dag nadien al terug was.